Po pietų, mes su mergaitėm išplovėm indus. Mes juokemes , ir kaip mažos mergaitės taškėmės vandeniu bei putomis.
Mes pasidariusios sau ūsus, ir akinukus , mes nusijuokdamos pasižiūrėjom , berniukų pusėn.
- Yuri , einam aptaškisim Bangtanus pakėliau aš antakius.
- Inesa , tu išdykėlė ahaha.. garsiau nusijuokėm , bet greit uždarėm burnas.
Mes pasiėmėm į rankas putas, ir nuėjom pas Bangtanus.
- Karas prasideda surėkėm mes , kad net pašoko.
Pliaukšt į veidą RapMonui.
- Ahahah RapMon... aš negaliu.
Aš jau laikiaus už pilvo negalėdama kviepuoti.
- Nu viskas tau KAPUT!! Surėkė RapMon...
- Aaaa pradėjau klikt aš... RapMon vejos mane , bet V labai nelaiku pakėlė koją ir aš užsikabinusi už jos , mes su V nukritom. Mes užsiputėm akys , budami mažam strese. Blogiausia, kad jis gulėjo ant manęs , ir jis sunkus.
Mes žiūrėjom tiesiai į akys. Bet , kaip aš pasižiūrėjau į viršu , pamačiau , kaip Jinas šypsosi.
《 Ahh, Jin aš tave nudėsiu》
V susiprotėjas išlipo. Aš net atsidusau..
- Atsiprašau... ataiprašau vis kartojo V .
- Nieko , viskas gerai .
- Nesusižeidiai?
- Ne , ne viskas gerai.
Aš atsistojus greit nubėgau į kambarį. O tu dievee!!!!
POV JIN
Kai aš pamačiau , kaip V nukrito ant Inesos , aš supykau , bet to nerodžiau , aš nusijuokdamas pasižiūrėjau į Inesą. Ji į mane pasižiūrėjo tokiu žvilgsniu lyg , tuoj nukirstu man galvą. Kad tu žinotum Inesa , kaip aš pykstu.
POV Inesa
Aš įbėgus į kambarį įkritau į ją žvaigždute. Ir prakeikus save 500 kartų , kad padariau taip.
***
Taip pragulėjus iki vakaro , pamačiau , jog nieko nėra , ir jokio garso.
Išėjus iš kambario , pamačiau , kaip visi užmigo , taip miela. Aš isitraukus plėda , užklojau Yuri ir Sora , ir kitus.
Priėjus prie V , aš nusišypsojau aš atsargiai jį apklojus nuleidau galvą ir pabučiavau V į žanduką.
- Kaip miela!!
Aš taip pašokau , jog V vos neprasibudo.
- Jjiimminn....
DU LIEST GERADE
Hold Me Tight
SonstigesMergaitė gavo šansą susitikti su savo svajonių vaikinu. Kaip ji elgsis jį pamačius?