Praėjus laiko:
- Tae aš išeinu. - pasakiau aš prieš atidarydama dureles.
Taehyung, prieidamas prie manęs pabučiavo į žandą ir palinkėjo sėkmės.
- Ačiū! - išbėgau aš ,nes labai vėlavau.
Praėjus porai savaičių mes pradėjom tiesa sakant nakvoti Bighit kompanijoje , nes buvo repeticijos , pasiruošimai debiutui ir t..t.
Aš atėjus į kompaniją , pamačiau Agniją , kuri sėdėjo ir kažko laukė.
- Labas , ką čia veiki? - Tu lyg sakiai išeini į parduotuve? - paklausiau aš.
- Nu .... ji užtilo ir nusišypsojo - aš su Chiminie einu į parką. - nuraudo.
- Ajaijai ir kaip dar drįsti man nieko nesakyti- Pastūmėjau truputėli savo petimi jos petį.
- Na , man buvo nejauku apie tai šnekėti , tu gi žinai mane.
- Aišku viskas su jumis. - kai prie mūsų priėjo Jimin , mes atsistojome atsisveikinome ir aš nuėjau link repeticijų salės.
Pasisveikinau su merginomis ir mes pradėjome kartoti šokį ,kuri mus išmokino mūsų choreografė.
Po keliu valandų, mes atsigulėme ant grindų , visos prakaituotos ir bejėgės.
- Jus jau baigėte? – užėjo mūsų šokių mokytoja.
- Taip. – atsakėme mes choru.
- Šaunu. Šiandiena galite eiti namo ankščiau.
- Tikrai? Ačiū labai!- sušaukėme mes ir davėme vienas kitai penkis.
Aš persirengusi , jau norėjau išeiti , bet mane sustabdė choreografė.
- Inesa! – pakvietė ji mane.
- Taip? – atsakiau aš prieidama prie jos.
- Am , tu šoki pasakyčiau labai gerai. – ji užtilo.
- Ačiū! – čia viskas tik dėl to , kad vaikystėje daug šokau, dėl to labai gerai įsiminu šokio judėsius. – nusišypsojau aš.
- Em , man liepė tavęs paklausti. – Amerikoje renkasi nauja šokių grupė , ir Choreografas iš Amerikos norėjo pasiūlyti tau išmėginti pašokti tenai.
- Amm. – aš užsimąsčiau.
- Tai trūks pusę metų ,gal daugiau. Ir šokdama tenai gali gauti daugiau įgūdžiu.
- Mmm, suprantat mokytoja. Aš atvažiavau čia kad debiutuoti , mes debiutuojam už porą mėnesių. Aš negaliu tiesiog taip paprastai palikti viską , dėl ko stengiausi vien dėl to , kad gauti naujų įgūdžių. Ir čia mano draugai kurie mane palaiko ir mylimas žmogus. Aš negaliu išvažiuoti.- aš nuleidau galvą.
- Aš suprantu tave. Neliūdėk , aš surasiu ką nors kitą. O tu ruoškis debiutui. Ir žinok V , dėl tavęs labai jaudinasi , kai sutinku vis klausia ar viskas gerai ir prašo , kad neperkraučiau tavęs.
- Ačiū jums ir jam. Aš nusišypsojau ir atsisveikindama išėjau iš šokių salės.
Ateidama namo. Aš nusirengiau batus, nuėjau sofos link ir prisėdau visiškai atsipalaidavusi.
Kaip gerai būti namie. – pasakiau aš.
Tuo metu Tae išeina su rankšluosčių ant galvos taip nusausindamas savo plaukus.
- Jagyaa grįžai! – jis atsisėdo ir aš padėjau savo galvą ant jo kelių.
- Aš taip pavargau. – pasakiau aš.
- Žinau , bet paskui įprasi. – paglostė jis mano plaukus.
- Taip , žinau. Šiandiena man siūlė išvažiuoti į Ameriką , pasipraktikuoti šokiuose. Bet ne dėl to kad man blogai išeina , o dėl to , kad aš gerai šoku. – Aš atsidūsau.
- Ir ką nusprendei? – paklausė jis
- Aš lieku čia. Aš čia įpratau draugai, tu. Aš perrinkinėjau jo plaukelius.
- Tu nesigailėsi paskui , kad atsisakei?
- Ne. – aš pasidėjau galvą ant jo krūtinės , o jis apkabino mane iš nugaros.
- Myliu tave jagi!
- Aš tave irgi TaeTae. O kur visi? – paklausiau aš.
- Jie išvažiavo į busaną. – pasakė Jimin.
- Op , kodėl jie manęs nepakvietė – nuliūdau aš.
- Jiminas nuvežė Agniją pas save namo. Ir Jungkook tikriausiai. O kiti tiesiog nuvažiavo pasižvalgyti.
- Aišku. Bet vistiek liūdna , kad net nepakvietė. O šiandien dar sutikau Agniją ir ji pasakė , kad eina tiesiog susitikti.
- Bet mums čia irgi liūdna nebus dvi dienas kartu ant lovos.
- Ya! Tae , tau ką Rapmon smegenys praplovė su savo fantazijomis – pasižiūrėjau į Tae.
- Ya! Prie ko čia jis , tu galvoji , kad negaliu būti tikru vyru ir paimti tave nors ant stalo.
- Omg! , gerai jau gerai. Tikiu vyras tu. Einu aš į dušą.
- Inesa tik išeik. – pasakė Tae.
Atsisukdama į jo puse parodžiau liežuvį ir jis pradėjo judėti mano pusėn , bet aš spėjau užsirakinti vonioje.
Aš palindus po šiltu dušu , pradėjau mąstyti apie šeimą , kitus draugus kaip aš jų pasiilgau. O dušas gerai atgaivina mintys.
Išlindusi iš dušo , aš įsidžiovinau plaukus ir apsirengiau naminiais drabužiais. Išėjusi jau iš pačios vonios , nuėjau į virtuvę užkąsti jogurto vakarui.
Atsisėdusi prie stalo aš atidariau jogurtą ir paėmiau telefoną į rankas ir pradėjau žiūrėti naujienas , arba socialinius tinklus.
Suvalgiusi viską iki dugno. Aš išmečiau indelį ir išplovus indus , nuėjau į savo kambarį , bet mane sustabdė Tae ir užrišo akytes.
- Einam – pasakė Tae į ausį.
- Tae kur tu mane vedi? – paklausiau aš.
- Ššš – jis pridėjo pirštą prie manųjų lūpų.
Jaučiau , kad mes įėjome į kažkokį kambarį ir Tae atsukdamas mane į savo pusę , atrišo juostelę. Aš atidarydama akis aš pamačiau daug raudonų rožių žiedlapių.
- O dieve , čia tu kada spėjai paruošti? – paklausiau aš vis dar stovėdama atidarydama burna.
- Kol tu buvai duše . Aišku reikėjo pajungti speedą, bet spėjau.
Aš nusijuokiau. Ir apkabinau jį.
- Ačiū , tau Tae už tai , kad esi man toks geras , ir myli mane. Ačiū už viską , ką man davei.
- Nėra už ką , Jagi. Jis nuleido galvą ir priglaudė savo lūpas prie manųjų. Jis iš pradžių bučiavo lietai , atsargiai , bet visas tas atsargumas dingo , kai jis įkyšo man savo liežuvį.
( PERPĖJU NIEKADA NERAŠIAU TOKIŲ DALYKŲ 😂😂. TAI , KAD NEŽINAU , KAIP TEN VISKAS YRA IŠ TIKRŲJŲ RAŠYSIU TAIP , KAIP ESU PERSKAIČIUSI KITUOSE FF. TAI VAT 😂😂)
Jis atsargiai pradėjo nurenginėti mane ir paguldė ant lovos , bučiuodamas mano kaklą ir visą kūną. Iš mano lūpų krito dejonės. Aš nurengiau Taes marškinius , ir numečiau į šoną , ten pat kur ir mano drabužiai. Jis bučiuodamas mano pilvą , leidosi vis žemyn ir žemyn , kol nesustojo uždaroje vietoje. Jis nurengė mano apatinius ir įėjo su trimis pirštais iš karto , taip mane ruošiant. Dar daugiau dejonių , Tae išgirdo iš mano lūpų ir pradėjo judėti greičiau. Aš norėjau jau baigti , bet Tae ištraukė pirštus ir įkišo savo daiktą. Jis iškart pradėjo judėti manyje greitai , be jokių sustojimu , suteikdamas man vien malonumą , jokio skausmo , kaip pirmą kartą. Kai mes jau buvome pabaigos link , mes abu garsiai sudejavome ir baigiame kartu vienu metu.
- Aš tave myliu Jagi . – Tarė jis ir pabučiavo mane į žandą ir kaktą.
- Aš irgi tave labai ,labai .- pasakiau aš . Ir po poros minučių užmigau nuo nuovargio.
- Labanaktis – pasakė Tae ir apkabindamas dar stipriau pats užsimerkė akis.
Vat taip 😂 , štai ir dalis ilgai laukta. Man taip malonu , kad jus laukiat jos ir pnš. Nerašiau labai ilgai , nes nebuvau nuotaikoj visiškai ir nerašiau jokių dalių. Bet ačiū , jums už kantrybę . Ačiū labai , kad skaitote ir SARANGHAEE!!! ❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Hold Me Tight
RandomMergaitė gavo šansą susitikti su savo svajonių vaikinu. Kaip ji elgsis jį pamačius?