3 dalis

261 25 0
                                    

Mes važiavom , maždaug 15 minučių. Visa tą laiką, aš žiūrėjau pro langą. Žmonės skuba savo reikalais, mašinos juda, toks jausmas , jog Seule , tiesiog nieks nesiilsi. Staiga mašina sustoja.
- Mes atvažiavom .
- Gerai. Vairuotojas atidarė man duris , aš išlipdama pasilenkiau , taip išreikšdama padėką. Jis nusišypsojo ir nuėjo pasiimt bagažo , iš bagažinės. Tuo metu , aš apsižiūrėjau , ir pamačiau užrašą BigHit entertainment , mano akys greit padidėjo ir atrodė , kaip du burbulai.
Aš galvojau , jog visu pirma , jis mane nuvež į bendravuti , kuriame gyvensiu.
- Eikite paskui mane.
- Taip , taip... atsakiau pašnibždom
Mes įėje į kompaniją ėjome link lifto. Bet ten laukė , graži panelė. Atrodė labai miela. Mes priėję , jį kažka pašnibždėjo vairuotojui ir jis paliko mus vienas.
- Annyeonghaseyo aš pasilenkiau.
Ji linktelėjo ir taip pat pasilenkė.
Kai liftas atvažiavo , mes įėjome į jį ir ji  paspaudė , ant ketvirto numerio. Mes pakilom labai greitai. Kai duris atsidarė , mes išėjome , ir ji parodė į duris , kurios buvo pačiam kolidoriaus gale.
- Gamsahapnida ištariau aš . Na ir išgirdau tylą.
Aš pasiėmusi savo bagažą , ėjau durų linkme . Ateidama prie jų , aš įkvėpus ir iškvėpus pasibeldžiau į duris.
Ir išgirdau
- Užeikite.
Aš įėjus , pamačiau ne ką kitą , kaip kompanijos direktorių.
- Laba diena , aš pasilenkiau.
- Sveika , sėsk . Jis parodė ant sofos. Aš linktelėjau ir atsisėdau.
- Tai , dabar tu busi šios kompanijos treine. Ir turėsi pasirašyti kontraktą.
Aš linktelėjau , ir jis padavė man lapus. Aš perskaičius , paprašiau tušinuko , jis padavė , ir aš pasirašiau.
- Tai dabar , tave nuvęž į bendravutį , kuriame tu gyvensi. Ten tavęs lauks dvi treinės.
Aš atsistojus padėkojau ir išėjau.
                     ***
Mes atvažiavę prie bendravudžio išlipome . Vairuotojas , mane nuvedęs išėjo. Aš pabeldžiau į duris , ir man atidarė , labai miela panelė , ji nusišypsojo ir įleido manę.
- Oo , tu treinė , ane pasakė kita panelė , išėjusi iš svetainės.
- Taip.
- Tu labai miela.
- Labai ačiū , jus irgi labai mielos.
- Ir tau ačiū.
- Na gal prisistatysime .
- A mano vardas Inesa.
- O labai neįprastas . Mano vardas Sora , o jos Yuri.
- Labai malonu . Aš nusišypsojau , jos taip pat.
- Na ka eime , parodisim mūsų kambarį.
Aš nusimoviau batus , ir mes nuėjome į kambarį.
Čia stovėjo trys lovos , šalia jų po spintelę, didelė spinta , didelis veidrodis.
- Tavo lova per viduri . Pasakė Sora
- O gerai. Aš nusišypsojau ir padėjau daigtus. Bet staiga Yuri paskambino , ir ji atsiliepė.
- Alio. Taip mes tuoj busime.
- Kas skambino? Pasiteiravo Sora
- Am , direktorius , pasakė atvažiuoti , į kompaniją.
Mes greit apsirengėme , ir iškviete taksi , nuvažiavome į Bighit.
Atvažiave , mes greit nuėjome iki lifto. Jis atvažiavo greitai. Ir mes iėję , paspaudėm 4 numerį ir nuvažiavom.
Priėje prie kabineto , mes pasibeldėme ir įėjome.
Po kiek laiko , mums pasakė mūsų " vaidmenis?" grupėje. Sora- grupės lideris , pagrindinė reperė. Yuri - vokalistas , šokėja. Aš grupės maknae. Pagrindinis vokalas , reperė ir šokėja . Ir aš pati jauniausia grupėje. Sorai 19 , o Yuri 18.
Mes padėkodamos išėjome . Bet Sora ir Yuri , išėjo nusipirkt vandens , na aš pasakiau , jog eisiu į pirma aukštą ir palauksiu jų ten. Jos linktelėjo , ir aš nuėjau. Aš užsimaniau lipti laiptais. Ir  aš nepastebėjau , jog ten kažkas išpilta ir aš užsimerkus akys , jau ruošiausi griuti , jeigu nestiprios rankos , aš atidariau akys ir pamačiau jį..... 

Hold Me TightWhere stories live. Discover now