Aš žiūrėjau jam tiesiai į akys. Aš , tika gyvai pamačiau savo svajonių vaikiną. Jis toks gražus, jo akys lyg anglis. Jo tobuli veido bruožai.
- Tu nesusižeidiai?
Aš greit atsibudus iš savo minčių , tvarkingai atsistojau.
- Amm , ne . Ačiū!
- Tu tikriausiai treinė?
- Taip.
- Tai aš Kim Taehyung , o tu?
Aš jaučiau , kaip mano žandai raudonuoja , ir aš pavirsiu tikru pamidoru.
- Aš esu Inesa.
- O neįprastas vardas , o iš kur tu?
- Aš iš Lietuvos.
- Oo. Na ką man laikas jis nusišypsojo . O dieve jo šypsena išveda mane iš proto. Kai žiūrėjau jo nuotraukas , per ekraną , jaučiausi laimingiausia. O dabar jaučiuosi lyg būčiau 9 danguj iš džiaugsmo.
- O taip aišku. Ir dar karta ačiū , jog padėjai. Nusišypsojau aš.
- Nėr už ką. Kita kartą buk atsargesnė. Dar pasimatysim , jis pamojavo man , aš jam taip pogi.
O tu dieve , šventas. Mano žandai. Aigoo.
Aš greit nubėgau žemyn. Net nutrenkiau kažką. O tu dieve. Aš greit išbėgus į lauką, įkvėpiau oro.
Ir kaip tik išėjo Sora ir Yuri.
- Onni nu pagaliau. Aš nysišypsojau , ir mes nuvažiavom namo.
Kita ryta , Sorai paskambino menedžeris ir mes turėjom skubiai važiuoti į kompaniją. Na ką prasidėjo kančios. Šokiai, vokalas, repas. Be mieges naktis.
Mes atvažiuodamos į kompaniją. Įėjom ten. Mus pasitiko panelė. Ir ji mus nuvedė į salę.
- Persirenkite , dabar jus treniruositės. Mes padėkojom ir ji išėjo.
Mes apsirengėm. Kol laukėm , kol kažkas ateis , padarėm maža treniruotę. Ir štai atsidaro duris. Ir užeina jie....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Hold Me Tight
РазноеMergaitė gavo šansą susitikti su savo svajonių vaikinu. Kaip ji elgsis jį pamačius?