21 dalis

151 17 0
                                    

Kitą rytą , aš jau atsibudau su Tae. Jis pasidėjęs savo ranką man ant liemens , prisitraukė dar arčiau.
- Pabudai? - paklausė jis.
- Taip - šypsena tik ir nori suspindėti ant mano lūpų.
Jis biški atsikeldamas pabučiavo mane į žandą, be galo miela.
- Ką veiksime šiandieną? - paklausė Tae. Apkabindamas mane.
- Xmm, gal nueisim į parką? kaip manai? - padaviau mintį aš.
- Nebloga įdėja , galėsim nueiti. - jis šyptelėjo savo kvadratinę šypsena.
- Bet dabar aš noriu pamiegoti - pasakiau aš. - Vakar per anksti pažadinai. - pasakiau aš.
- Ax , nu saulutė , juk ne veltui. - jis vėl pabučiavo į žandą.
- Aishh - aš užsidengiau paklodę  savo paraudusi veidą.
- Gal jau įprask , kad aš tavo vaikinas ir neraudonuok , kaip pamidoriukas. - jis patempė man už žandukų.
- Aishh, netampeliok jų ir taip per daug ištampeliotos tavo rankų! - Dėjau su delniuku , jam per ranką.
- aishhh jis apklojo mus ir " įsisiurbė" į mano lūpas.

Praėjus valandai.

- Jagyaaaaa !!!! Tu kur taip ilgai? - sėdėdamas Tae jau pradėjo inkšti kaip šunėkas, kuris nori kaulo.
- Aš derinausi batelius , prie drabužių. - susitvarkiau plaukus atsistodama prieš veidrodį.
Tik norėjau pradėti dažyti lūpas , kaip Tae tiesiogine prasme atėmė iš manęs tą lūpdaži , ir pasidėjo sau į kišenę.
- Tu ir taip graži , tad galim eiti. - jis griebė už mano rankos.
- Aishhh. - Tik ką spėjau pasakyti aš, kaip mes išėjom iš namo.

Atvažiavę į parką.

Mes vaikščiojom po didelį Seulo parką. Buvo daug žmonių , vaikų , šunų.
- Nori vatos? - paklausė manęs Tae.
- Taip - aš nusišypsojau ir mes nuėjom nusipirkti vatos.
Po to , kada nusipirkom ją , mes ėjome žiūrėti fontanų , ir laikydamiesi už rankos eidami šnekėjom įvairiausiomis temomis.


- O žiūrėk vaikai! - pasakė man Tae su didele šypsena veide

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



- O žiūrėk vaikai! - pasakė man Tae su didele šypsena veide.
- Jie mieli tiesa , aš irgi nušvitau pamačius vaikus - pasakiau aš.( Tiesiog be galo dievinu juos ☺)
- Jagya, aš žinau , kad dar per daug anksti apie tai šnekėti , bet aš noriu mažojo-(osios) TaeTae arba Inesos.
Nuo šitų žodžių aš dar labiau nuraudau ir nuleidau galvą.
- Ei , tu nenori? - paklausė jis manęs.
- Ne , ne tu ką , tiesiog ...
- Gėda? - tęsė jis.
Aš tik kivtelėjau , o ką gi čia jau slėpti.
- Susitariam , kad nuo dabar tu niekada nesigėdysi manęs , gerai? - tarė Tae.
- Uhum - aš vėl kivtelėjau.
- Ir dabar pakelk galvą ir pasakyk , ar tu nori tuo paties ko ir aš.
- T.. Taip. - aš pakėliau galvą , tada jis patraukė mano sruogą nuo veiduko , ir pridėjo savo kaktą prie manosios.
- Aš tave myliu. - pasakė Tae prisiartinas prie manųjų lūpų.
- Aš tave irgi oppa.- Ir tada Tae minkštai pabučiavo mane į lūpas.

P.O.V Jimin.

Mes ėjom į parduotuvę su Agnija, Jinas mums liepė vis dėl to nueiti į parduotuvę , nu o ką , jeigu jo nepaklausysi dar neduos pavalgyti ne duok dieve. Bet būtent , kad jis pasakė Agnijai eiti kartu su manimi kadangi ji moteris išmano daugiau neigu  aš parduotuvėje , o ji mielai sutiko.
Kai mes ėjome į parduotuvę , ji apžiūrinėjo visus pastatus , ax ji atrodė kaip vaikas. Lyg pirmą kartą išvydusi pasaulį. Bet būčiau ir toliau žiūrėjęs jeigu ne dviratis važiavęs į mūsų pusę , aš greit atsigavęs prisitraukiau arčiau Agniją , o ji dėjosi veidu tiesiai man į krūtinę.

Agnijos P.O.V

Hold Me TightWhere stories live. Discover now