20 dalis

140 16 2
                                    

Praėjus savaitei.

- Tae!!! - Aš pribėgus prie jo stipriai apkabinau.
- Jagya!!!- jis mane taip pat stipriai apkabino. - Kaip aš tavęs pasiilgau.
- Oppa aš irgi. Labai,labai.- vos neverkdama atsakiau aš.
- Prašau, mažute nereikia ašarų - jis nuvalė dideliais pirštukais mano ašarėlias , kurios bėga lyg upelis. - Mano Jagya neturi verkti , ji tu šypsotis pamatydama savo oppa. - jis pabučiavo mano galvutę.
- Taip , bet aš tavęs taip pasiilgau - niekaip negaliu suvaldyti ašaras. Ka padarysi tokia aš emocinga. - Tu net nepaskambinai šią paskutinę savaitę , kodėl aš turiu tai išgirst iš Monikos?
Trenkiau jam į krūtinę savo mažais delniukais.
- Aš tikrai atsiprašau, kitą kartą pažadu , kad būtinai tau parašysiu , tiesiog šįkart buvo daug darbo. Jis sustabdė mano rankas , ir pasiėmė mano veiduką į savo delnus , ir pakėlęs galvą , prisiglautė savo lūpomis prie manųjų.
Pagaliau po tiek laiko pajūtau jo lūpas , kaip aš jų pasiilgau.
- Eik jūs ten! - pasakė nepatenkintas Jimin - užteks seiliotis.
- Ya! - pasakė Monika - leisk jiems bent trumpam pabūti kartu .
- Suspės jie dar , pabūt kartu. Lovoje.
- Jimin! Nesitikėjau iš tavęs , nors ... nespėjo atsakyti Monika , kaip prie jos atėjo Kookie ir apabino ją iš nugaros , pabučiuodamas į žanduką.
Jimin dar kart pažiūrėjo į porelę ir nuėjo prie Namjoono , kuris kalbėjo su menedžeriu.
- Aš šiandien tave supaž... nespėjau aš pasakyti kai Tae pasakė.
- Mūsų šiandien pas jus nebus , nes mums reikia baigti naują dainą , bet tu būtinai mane supažindinsi ar ką tu ten norėjai pasakyti , rytoj.
- Aišku. - Tik ir tiek atsakiau aš.
- Jagya , aš pažadu rytoj busiu visas tavo. Galėsim nueiti į parką , bet kur kur tik mano princesė norės. - Jis pabakšnojo pirštuku į mano žanduką.
- Pažadi? - paklausiau aš.
- Pažadu , ir jis vėl mane stipriai apkabino.
- Balandėliai! - surėkė Jin. - mums jau reikia važiuoti.
- Taip , jau einam - nusišypsojom mes vienas kitam.

****

- Inesa , aš važiuoju į kompaniją , mums reikia praktikuotis , aš galiu šiandien vėl negrįžti namo , tai kad nerimaukit ir miegokit ramiai , kai baigsiu aš tau parašysiu.
- Gerai , būk atsargi , ir pavalgyk - atsakiau aš - stipriai apkabindama Monika.
- Ate.
Aš uždarius mašinos duris , užėjau į laiptinę , ir paspaudžiau lifto iškvietimo migtuką. Įėjus aš paspaudžiau į 10 aukštą ir nuvažiavau.
Išėjus iš lifto , pasiekiau raktus , ir atidarius dureles , pajaučiau skanų kvapą.
- Mm , nejaugi Agni išmoko gaminti? - sau po nosimi praburbėjau aš.
- Labas - pasakr ji man kai tik aš užėjau į virtuvę.
- Labas sesut, tai va aš labai stengiausi ir paruošiau mums vakarienę , o kur Monika?
- Amm , Monika nuvažiavo į kompaniją , sakė jog vėl gali negrįžti.
- Ojj , vargšelė ji , sunku mątyt.
- Jo , jo - atsidūsau aš.
- Na bėg plaukis rankas , o aš padėsiu pietus ant stalo.
- Aha.
Aš prieš įsipaudama rankas , nuėjau ir persirengiau naminius drabužius. Ir tada jau nuėjau nusiploviau rankas.
- Mm Agni kaip skanu - pasakiau aš.
- ačiū , aš labai pergyvenau.
- Labai skanu , tau labai labai ačiū. Aš nusišypsojau jai ir suskambėjo duru skambutis.
- Ką čia vėjas atnėšė dar - sumurmėjau aš.
- Pačiai įdomu.
- Aš einu atidarysiu , aš atsisojau ir nuėjau link durų.
Atidarydama duris , aš pamačiau paštininką su didelę dėže ant rankų.
- Čia jums siuntinis - pasakė jis ir ištiesė dokumentą , kuriame pagal viską turiu pasirašyti.
- Axx , ačiū jums - tariau aš.
- Nėra už ką , viso geriausio. - pasakė jis.
- Viso ,viso!
Kai aš uždariau duris , aš nuėjau į virtuvę ir padėjau ant stalo didėlę dėžę.
- Kas čia ? - paklausė Agni
- Pati nežinau - pasakiau aš.
- Nejaugi... - pasakė ji tyliai.
- Aš viską girdžiu. - Šyptelėjau aš.
- Aha , daryk davai. Nors palauk , geriau duok aš , nes tavo kreivos rankos tam, kad laikytum peilį rankuose.
- Aishh , nemaža gi.
- Nu nu.
Kai ji atidarė dėžę , mes pamatėmę lapelį.
Sveikos sesės , ux tai va čia jums u valentino dienos proga. Žinau , kad anksti , bet nieko . Labai jūsų pasiilgau ir tikiuosi , kad greitai susitiksime jūsų sesė Adelė.
- Aww , kaip miela - pasakėm mes zu Agni vienu metu.
Ir pradėjom žiūrinėti dovanas.

Hold Me TightWhere stories live. Discover now