6 dalis

198 24 2
                                    

Atėje į studiją, Taehyung pasakė man jo palaukti , kol jis ateis. Aš tik kivtelėjau ir jis išėjo.
Praėjus 5 minutėm atsidarė duris , aš qpsidžiaugus pagalvojau , jog atėjo V , bet aš klydau. Užėjo stambus vyras, su akiniais .
- Sveiki , aš pasilenkiau.
- Tu tikriausiai treinee. Man Taehyung pasakė , tau perduoti , jog jį iškvietė , jo menedžeris , ir šiandien jis negalės pamokyt , tavęs vokalo.
- O , Ačiū , jog perspėjot. Jis tik kivtelėjo ir išėjo.
Tuo tarpu , aš atsidusus , atsisėdau ant sofos. Gal ir gerai, jog jis išėjo. Bet širdyje , lyg nemalonus jausmas , kad taip išėjo.
《 Na , ką gi , Inesa , nesijaudink , kita kartą. 》
Aš prieidama , prie mikrofono , įsijungiau savo mėgstama dainą. BTS- HOUSE OF CARDS. Ir gyliai , įkvėpus pradėjau dainuoti.
   JIN POV.
Eidamas kolidoriu , išgirdau , labai gražu balsą. Aš įkvėpes , nuėjau to balso link. Atėjas , prie studijos , duris buvo biški pravertos , ir pamačiau , jog balso savininkė , yra Inesa. Aš nusišypsojas , atsirėmiau pečiu į sieną ir klausiaus. Bet buvo keista , jog Inesa , dainuodavo vien V partiją. Ji kartojo ir kartojo. Nejaugi jai jis patinka.
INESOS POV.
Aš labai dažnai , kartojau partiją V. Kodėl? Net pati , to nežinau. Bet nuėjus nuo mikrofono , aš pamačiau stovinti Džiną. Jis tikriausiai , nesitikėjo , jog aš jį pamatysiu , ir greit išėjo.
O dieve , ką daryt, nejaugi jis viską girdėjo , ką dabar jis pagalvos. O jeigu , jis pasakys V .
Aš susivėlus plaukus, išėjau iš studijos.
Isitraukus telefoną , aš paskambinau Yuri.
- Onni , aš eisiu , namo gerai.
- Kažkas  atsitiko?
- Ne , ne viskas gerai , tiesiog V išėjo , ir man nėr ką veikti. Tai aš eisiu.
- Na gerai. Jeigu ką skambink
- Gerai , onni!
Aš atsijungus , iškviečiau taksi, ir nuvažiavau namo.

Hold Me TightWhere stories live. Discover now