24 dalis

124 13 3
                                    

13:00
Mes visi lakstėme po virtuvę. Kai kas dėjosi palapinę kai kas valgyti ir t.t.
Mes išvykstame su palapinėmis į miškelį. Tai kaip pas mus ilgai lauktos išeiginės. Kai Tae bendrauja su Suho iš EXO jis pakvietė kartu važiuoti su mumis ilsėtis , nes jiems taip pat buvo išeiginės , kodėl gi ir ne?.
Kai mes jau pasiruošę laukėme kada mums paskambins Suho ir praneš kada mes jau galėtume išeiti. Kai mes movėmės batus , Taei paskambino Suho ir pasakė išeiti iš namų , nes jie jau privažiavo.
Mes pasiėmę daiktus nešėmės į apačią. Kai aš leidausi žemyn pamečiau raktus ir to net nepastebėjau , jeigu man nebūtų padėjęs Suho.
- Ačiū.- aš mielai nusišypsojau jam.
- Nėra už ką, duok maišą aš padėsiu nunešti. – jis paėmęs maišą leidosi į apačia. O jis mielas neveltui Tae gerai su juo bendrauja.
Tae prieidamas prie manęs sušnibždėjo į ausį.
- Tik pabandyk žiūrėti į Suho , taip dažnai , nes žinai , kad naktį gali pasibaigti blogai.
- Aishhh Tae , niekas į nieką nežiūri. Ir jeigu ką turiu tave , tu galvoji , jog man tavęs neužtenka? Labai klysti!.
- Aš tiesiog perspėjau.
- Aš tiesiog perspėjau - mėgdžioju jį.
Jis tik pasiėmęs mane už rankos nuvedė žemyn.
Kai mes išėjom pamačiau , kad su mumis važiuoja Chanyeolis .
Jis pasisveikino su Jimin ir su Agnija. Kaip miela.
Mes su Tae priėję prie jo susipažinom , o jis realybėj mielas , o ypač jo akis.

Mes sudėję daiktus į mašiną nuvažiavome į miškelį. Prieš tai dar nepamiršdami užsukti į parduotuvę nusipirkti reikiamu produktų , bei daiktų.

Miške buvo gan gražu. Ežeriukas ir daug vietos.
Kai mes sudėjome palapines susiskirstėme kas su kuo miegos. Tuo metu Jin ir Chanyeolis kažką bandė gaminti.
Jumgkook su Suho bandė užkurti laužą. Pastatę kėdes aplink laužą , mes visi patogiai atsisėdome , kol Jhope nepasiūlė išsimaudyti ežeriuke , nes kaip mat jis buvo šiltas.

Aš spjaudama ant visko  nubėgau maudytis su rūbais , ir kiti iš paskos tik vaikinai nusiėmė maikes ir džinsus.
Visi mes smagiai žaidėme. Visi buvome linksmi. Bet po kiek laiko teko išlipti , nes kepė mėsa ir visi norėjo valgyti arba kai kurie sušalo pvz kaip Moni su Agni.
Mes persirengę atsisėdome prie staliuko , bet ugnis geso ir pritrūko malkų, o Chanyeolis su Monika pasisiūlė nueiti atnešti dar malkų. Visi aišku sutiko , bet pastebėjau nekokį Jungkooko žvilgsnį. Pavydas.

Pov Monika.

Kai mes ėjome su Chanyeoliu ieškoti malkas , kalbėjome apie daugelį įvykių ir šiaip labiau susipažinome. Jis tikrai geras draugas mano manymu ir jo panelei tikrai pasiseks. Tokia mintimi aš nusišypsojau ir Chanyeolis radęs malkų pakvietė mane , kad aš jam padėčiau.
Kai mes atėjome su juo prie visų pastebėjau kaip Jumgkook piktai žiūri į Chanyeoli nejaugi pavydi?
Aš padėjau malkas ir Chanyeolis pakvietė mane , kad aš jam padėčiau su valgiu. Mes ant tiek susidraugavome , kad nepastebėjome kaip Jungkook atsistojo ir priėjo prie Chanyeolio trenkdamas tam su kumščiu per veidą.

Autoriaus pov.

Jumgkook labai susinervavo , kaip pamatė kai jie smagiai bendrauja ir Monika visiškai nekreipia į jį jokio dėmesio , juk jis jos vaikinas, o ne Chanyeolis. Jungkookui tai atsibodo ir jis atsistodamas nuėjo link jų ir trenkė kumščiu į veidą Chanyeoliui. Visi greit pašokę , bandė atstumti Jumgkooką Monika taip pat jį laikė , kad jis vėl nepadarytų jokios nesąmonės.
- Jungkook!!! Ką tu darai , tu paplūdai visai? – rėkė Monika ant jo.
- Čia tu paplūdai , nes ne jis tavo vaikinas , o ne aš , kodėl skiri jam daugiau dėmesio negu man? Jungkook atsilaisvino iš kitų rankų ir nuėjo į miškan.
- Bl*t – nusikeikė Monika ir nuėjo paskui Jungkook.

Jungkook pov.

Kai aš nuėjau gylin į mišką , atsisėdau ant kelmo ir susivėliau plaukus. Aishh...
- Kookie! – Monika rasdama prisėdo prie jo.
- Ko nori? – piktokai paklausė jis. – Varyk pas savo Chanyeolį o mane palik. – aš atsisukau į kitą pusę.
- Jungkooki , aš nenorėjau , kad tu pradėtum pavydėt , aš tiesiog su juo radau bendrų temų ir mes tiesiog šnekėjomės. Ir patikėk Kolkas aš turiu tave ir man nieko nereikia. Ji apkabino mane.
- Aishh – aš apkabinau ja ir atsiprašiau jos už tai ką padariau.

Kai mes atėjome su Monika prie visu , aš priėjau prie Chanyeolio.
- Atsiprašau seni , nenorėjau kad taip įvyktu , bet ir tu turi suprasti , kad ji mano pana.
- Nieko , visko būna. – Jis nežiūrint kas buvo nusišypsojo jam ir paspaudė ranką.

Autoriaus pov

Kai atėjo vakaras ir sutemo visi atsisėdo prie laužo ir vaikinai pradėjo dainuoti dainas. Ir mes prisijungėme prie jų, kol Jin ir kai kurie nenuėjo į palapinę.
Tada Suho , aš ir Tae pasėdėdami irgi nutipenome į palapines miegoti.
- Saldžių sapnu – pasakiau aš.
- Saldžių kai kurie atsakė , o kai kurie knarkė kaip RapMon :D ( srr Namjoonie :D)

Hllw, tai va kaip ir sakiau pasistengsiu dalis kelt dažniau. :D
Tikiuosi , kad patiks. Tai ačiū , kad skaitote ir firmis Saranghae 😂🙆‍♀️❤❤

 Tai ačiū , kad skaitote ir firmis Saranghae 😂🙆‍♀️❤❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Hold Me TightWhere stories live. Discover now