13 dalis

197 20 0
                                    

Rytas
Aš atsidarius akis , pasižiūrėjau į langą. Bet šviesa , rėžė man į akis , aš vos neapakau. Greit pasisukus į šoną, visai pamiršau , jog su manim miega Monika. Aš atsargiai atsikėlus , apklojau ją ir išėjau.
Aš nuėjus į virtuvę , atsidariau šaldytuvą ir pasiėmiau sumuštinį.
Atsisėdus už stalo , pradėjau skaniai pusryčiauti. Po keliu minučių , į virtuvę užėjo Yoongi , jis kivtelėjas man galva , priėjo prie šaldytuvo ir pasiėmęs vandens atsigėrė. Išgėręs vandenį iki dugno , išmėtė butelį , ir nuėjo atgal.
- Ahh Yoongi , bent šaldytuvą uždarytum ką? Po nosiai praburbėjau aš.
Tai pat atsistojus , aš irgi pasiėmiau vandens ir pradėjau gert , bet į viruvę , būtinai turėjo užeiti V , aš net paspringau. Jis pasižiūrėjas priėjo.
- Viskas gerai? Būk atsargesnė gerai?
- O taip , jo viskas gerai. Taip.. aishhh Inesa... tvardikis... kaip gėda. Vakarikšti vakarą , dar ilgai atsiminsiu. Aishhh.
Aš atsirėmus į stalą , jis stovėjo šalia. Bet susiprotėjas atsitraukė , aš vėl raudonuoju.
- Aš eisiu , ir greit nubėgau į kambarį. Ir užsidariau durys ir atsiguliau po koldra ir užsidengus ją , savo paraudonavusi veidelį.
- Kas atsitiko? Atsibudus pasakė Moni.
- Virtuvėė , Taehyungg viskas ką aš galėjau pasakyt , tuo metu.
- Ahhh... Vargšelė. Monika apkabino mane ir mes norėjom jau nueit miegot , kai pasibeldė į duris.
- Galima ? , iškyšo galvą Kookie.
- Taip , atsakė Moni.
- Amm , Klausyk , gal nori nueiti į parką? Pas mane akys automatiškai išsiputė.
- Aa  , galim Jo. Atsakė Ji.
- Puiku , tada aš einu.. nu rengtis. Atsakė jis , ir greit nubėgo į kambarį.
Aš numetus koldrą , greit atsistojau ir priėjau prie Monikos.
- Ir ką tai reiškia ? Paklausiau aš.
- O ką čia gali reikšt? Ką?
- Tipo MonKookie? Ane ? Aš nusijuokiau.
- Aishh, gana ! Surėkė ji ir nuėjo į dušą. Aš nusišypsojus , pasiėmus pultą , įsijungiau televizorių , ir pradėjau žiūrėt dorama.
- Amm , reik eit valgyt pasiimt. Aš atsistojus nuėjau į virtuvę. Ir pasiėmus sumuštinių , ramion , sultys , nuėjau į kambarį.
Aš atėjus į kamabarį , pamačiau besidažančia Monika ir nusšypsojau.
- Ahh Moni pavydas tau .
- Ane ? Nesijaudink V tave irgi pakvies.
- Aha.. po 100 metų. Ahaa.
- Oii, tai tu jį pakviesk! Dieve.
- ką? Aš? Jis vaikinas , tegul ir kviečia.
- Problemaaa kokia? Kad tu pakviesi jį.
- Taip, ir kaip aš tau jį kviesiu po vakar ką? Aš atsisėdus ant grindu , pradėjau valgyt.
- Oii !! Ji atsiduso ir toliau susikaupus darė make-up.
Aš pasidėjus po apačia plėda , kad būtu , ne taip tvirta ir pradėjau žiūrėt dorama.
POV KOOKIE.
- Hyung ! Ką mes galim daryt parke ? Paklausė Kookie.
- Nu pasivaikšiokit parke , nueikit į kiną. Pasakė Jimin ir toliau pradėjo rašyt sms.
- Nu gerai. Reiks kada pas Inesa sužinot , ką jį mėgsta.
- Aha. Praburbėjo Jimin.
- O , na kaip tau po vakar Tae. Išsišiepė Kookie.
- Aishh . Atstok. Arasso. Pasakė Tae ir toliau pradėjo žiūrėt anime.
- Arasso , arasso.
POV INESA
- Na kaip aš tau? Pakalusė Moni.
- Gražiai . Aš nusišypsojau
- Ahh . Ji nusišypsojo ir pasižiūrėjo į veidrodį. Bet užėjo Kookie ir pasakė , kad jau važiuoja. Monika kivtelėjo ir jie išėjo.
Aš išėjus iš kambario norėjau paprašyt pas Jiną pažaist mario , bet jo nebuvo .
- O kur Jin? Paklausiau aš įėjus į kamabrį Tae.
- Suga , Rapmon , j-hope ir Jimin nuvažiavo į studiją. Juos pakvietė direktorius.
- Aaaa..
- O ko norėjai?
- Ai , norėjau pažaist Mario. Aš nusišypsojau.
- Aaa.. Nu tai aš galiu tau įjungt . Jei nori?
- Ahaa. Aš greit priėjau prie kompiuterio, išsišiepus laukiau kol jis įjungs žaidimą.
Jis įjungęs , atsistojo ir leido man sėst. Aš patrinus delnus , pasiėmiau pelytę ir padėjau pirštukus ant klavišų , ir pradėjau žaist. Bet Tae atsisėdo šalia ir stebėjo , kaip žaidžiau.
- Ahhh, pralaimėjauuu.. aš nuliūdau.
- Ei neliūdėk , duokš aš tau padėsiu. Jis pasiėmė mano rankas ir padėjo ten pat , tik ant viršau padėjo savo delnus. Ohhh man patinka tokie žaidimai. Aš nusišypsojau.
Po kelių minučių , aš pašokau laiminga , jog laimėjau.
- aaaa aš laimėjauuu.. !! Matei? Šukavau aš.
- Mačiau. Jis šypstelėjo . Aš irgi.
Jis priartėjas prie manęs , greit sumažino mūsų atstuma nuo lūpų. Mano šypsena baigės iškart.
- Žinai , ką?
- Ką? Dažnai kviepuodama atsakiau aš.
- Tu labai graži.
Aš vėl raudona.
- Ir dar , tu miela , kaip raudonuoji. Jis nusišypsojo ir jo lūpos  palietė mano.
Mes stovėja taip pora  minučių baigėm ir nusijuokdami atsisėdom ant grindų ir pradėjom žiūrėt anime.
Taip mes žiūrėjom gal valandą , bet pajaučiau , jog mane traukia miegon , aš padėjau galvą ant jo krūtinės  , jis apkabinęs mane užklojo ir taip aš atsijungiau.
Praėja dar porai valandų namo grįžo vaikinai ir pastebėdami , kad mes užmigome išjungė televizoriu ir nuėjo į kitą kambarį , kad netrugdytu mums.
POV JIN.
- Jie tipo pora? Paklausiau aš kitų.
- Ką žinau. Tikriausiai, ką žinai , ką jie čia veikė. Pasakė Jimin.
Ir gavo į petį nuo Yoongi.
- Aishh, už ką?
- Už durnas mintis , tavo galvoje. Yoongi pliukštelėjas ant sofos , kaip visad pasiėmė telefona ir be jokios išraiškos klausės muziką.
- Aishh . Jimin atsisėdo ir įjungė televizorių.
O hobi , Jin ir RapMon nuėjo gaminti valgyt.

Hold Me TightWhere stories live. Discover now