Rytas.
Aš pravėrus akis , pamačiau Tae žvilgnį. Aš nusišypsojau jam.
- Ko taip žiūri? Pakalusiau aš.
- Man patinka į tave žiūrėti , tu tokia miela kaip miegi. Atsakė jis.
- Amm , man net nejauku , aš nusijuokiau.
- Kodėl?, mes gi juk nesvetimi . Atsakė jis.
- Na .. aš tiesiog nežinojau , ką man atsakyti tuo metu.
- Jei nesi tikra , tai nekalbėk šitaip.
- Gerai , aš nusišypsojau jam ir atsikėliau.
Nuėjus į vonią , aš nusirengiau ir įlipau į šiltą dušą. Jaučiu , kaip aš atsipalaiduoju.
Bet girdžiu , kad kažkas užeina į dušą.
Aš atsargiai praveriu dušo užuolaidas (:D) , ir matau stovinti Jiną.
- Aaaa pradedu klykt aš garsiai.
Ir į mano šuksnį atbėgo Tae.
Jis įėjas pamatė šitą tobulą vaizdą.
- Tae... aš bėgiojau akim į šonus.
- Kas čia? Jis šuktelėjo ir griebė Jiną už mėgstinio ir išstumė.
Aš greit apsiviniojau rankšluosčiu ir išbėgau.
Visi susirinko išskirdami Tae .
Aš įbėgau į muštinių ratą taip vadinamą.
- Tae , nieko nebuvo , kas tau ? Pradėjau rėkt aš.
- KODĖL JIS BUVO TEN ? KĄ JIS DARĖ? RĖKĖ JIS.
- TAE , JIS NEMATĖ MANĘS SUPRANTI , O AŠ ĮŠIGANDUS PRADĖJAU KLYKT.
- BET KODĖL NEUŠSIRAKINAI?
- AŠ PAMIRŠAU . ATLEISK MAN.
- JUK ŽINAI , KAD ČIA PLINA VAIKINŲ.
- ŽINAU , ŽINAU !!! Paskutinė išrėkus nubėgau į kambarį.MONIKA POV
- Tu gal visai pakvaišai V? Ką ? Pasakiau aš.
- Aishhhh!
- Eik atsiprašyk jos girdi mane. Atai į galvą gausi ! Vsio .
Paleide ji vaikinai , jis nuėjo į kambarį .
- O su tavim , pasikalbėsim paskui. Pasakiau aš Jinui.
PABAIGA POV.INESOS POV.
Aš atbėgus su ašoromis , pradėjau rengtis . Apsirengus. Aš susidėjau savo telefoną ir raktus į kišenę ir norėjau išeiti , bet Tae pasirodė prie durų. Aš norėjau išeiti , bet jis užrakino durys , ir nedavė man galimybės išeiti.- Inesa. Pasakė Tae atsipusdamas.
- Tae .
- Aš atsiprašau , tiesiog man pasirodė.
- Kas pasirodė , kad aš su Jin? Jo?
- Ne , tiesiog..
- Kas ?
- Nu , aš pavydėjau ir supykau labai smarkiai.
- Pavydėjai? Ko Jino? Tu gal išprotėjai?
- Ne . Ne .
- Tai daugiau , taip negalvok , nes tai nėra tiesa gerai.
- Atsiprasau. Jis staigiai patraukė mane į save ir aš atsitrenkiau veidu tiesiai į jo krūtinę. Jis glostė mano galvą. Aš tuo tarpu stipriai apkabinau jį.
Po kiek laiko į kambarį užėjo Monika ir nusišypsojo.
- Nu ką balandėliai , jau susitaikė. ?
Paklausė ji.
Mes tik kivtelėjom šypsodamiesi.
- Inesa , nori į kiną? Paklausė Tae.
- Taip. Aš net pašokau.
- Axx , gerai eik rengtis , tada ir važiuosim.
- Arasso. Aš nusišypsojau.
Monika įėjus atsigulė ant lovos ir įjungus televizoriu pradėjo žiūrinet filmus.
Bet tuo tarpu , aš nubėgau ruoštis.
Aš atsisėdus pasidariau make-up ir šukuoseną. Aš nusišypsojus savo puikiam darbui., nuėjau rengtis.
Aš apsirengus , pasiruošus nubėgau pas Tae ir pasakiau , jog viskas aš pasiruošus ir mes abu apsirenge , nuvažiavom į kino teatrą.
Mes važiuodami pateko i kamštį. Tae pasižiūrėjo į mane , o aš į jį.
- Kažkas ne taip? Paklausiau aš.
- Kokia tu graži. Pasakė jis švytėdamas.
- Kxm kxm, ačiū. Mano žandukai paraudonavo.
- Nedėkok už tiesą. Pasakė jis ir padėjo savo delną man ant kojos.
Aš nusišypsodama , padėjau savo delną ant jo delno.
***
Pagaliau atvažiavę į kiną, mes nuėjome į salę, nusipirkę popkorno ir kolos .
Mes iėję į salę , Tae prilaikydavo mane , kad neužsikabinčiau , nes salėje buvo tamsu, ir švytėjo ekrano šviesa.
Kai mes sėkmingai nusileidom ant savo vietų , Tae pastatė kolas ir popcorną ant žemės ir pasiėmė mano mano ranką ir perpinė mūsų pirštus.
Kai filmas prasidėjo , aš atsirėmiau žanduku į jo petį. Jis nusišypsojo savo kvadratine šypseną , aš atsakiau jam tuo pačiu.
Po nelemtų 5- enkiu minučių , prasidėjo filmas , ir Tae pasiėmęs popcorną , pasidėjąs ant kelių , mes ėmėm valgyt.
Filmas į kurį nuėjom , buvo gan romantiškas . Kai atėjo bučinio eilė , Tae akise , užsidėgė ugnelės , ir jis atsisukęs į mane , prasiėjo dideliu pirštu po žanduką , jis sumažinęs atstumą , staigiai pabučiavo įgilinęs bučinį. Aš nusišypsojau ir sėkmingai jam atsakiau.
Jis su ranka , leidosi žemyn , bet aš sustabdžiau jo šilta ranką. Ačiū dievui , kad buvome paskutintoj eilėj.
- Tae , ne čia.
Jis nusileido ant mano kaklo bučiuodamas.
- Tae ! Aš jau sunkiai kvėpavau.
- Ohhh, kaip dabar man sunku susitvardyt. Jis prikando lūpą.
- Aš suprantu , gal nuvažiuosim į viešbutį?
- Gera įdėja. Jis nusišypsojo.
Mes pradėjom toliau mėgautis filmu.Pasibaigus filmui , mes įšėjome iš salės , ir Tae pamatė žaidimų automatus. Aš nusišypsojau ir nuėjau paskui.
Jis įmetęs monetą , atsisėdo ant motociklo , ir ėmė " važiuoti" , jis šypsojosi , kaip mažas vaikas.
Aš stovėdama žiūrėjau , kaip jis žaidžia.
Kai jis laimėjo , jis pašoko ir pakėlęs mane sukeliojo į visas puses.
- Tae paleisk , į mus žiūri. Aš juokiausi.
- Tegul žiūri , tegul jis taip šypsojosi. Jog visas pasaulis atrodo toks nuostabus.
Mes baigę žaisti . Ėjom į stovėjimo aikštelę.
Tae atsidaręs duris , mes atsisėdom ir nuvažiavom viešbučio pusėn.
Kada mes atvažiavom , jis atidarė man duris , ir mes ėjom link viešbučio.
Užėja į viešbučio vidų , mes nuėjom prie registracijos ir pasiėmėm kambary , viena iš brangiausiu.
Kada mes įlipomę į liftą , Tae jau vos laikėsi , kad tik nepaimtu vietoj.
Kada lifto skaičius nušvietė septintuką , Tae paėmęs mane už rankos ėmė eit greičiau.
Atidarę kambario duris , mes užėjome į jį ir Tae nusirengė megstuką.
Aš nuėjus biški toliau apsižiūrėjus kambarį , nuėjau į bolkoną.
Tae nusišypsodamas nuėjo paskui ir įėjas , apkabino mane iš nugaros.
Aš nusišypsojau . Jis paleidęs mane iš šiltu jaukiu apsikabinimų , nuėjo į kambarį , ir grižęs , pamačiau jo rankuose telefoną , ir jis nusišypsojas iškart priėjo ir pakėlęs į viršų , savo telefoną ėmė mus fotografuoti. Bet su laiku , mes pradėjome darytis juokingus selfius , visaip krapydami veidus .
- Kaip gerai dabar . Aš smarkiai įkvėpiau.
- Jo , mes vieni šalia tik tyla , paukščiu dainavimas .
- Tae , aš taip tave myliu. Aš neįsivaizduoju savo gyvenimo be tavęs.
- Aš irgi tave myliu Jagi, ir visada busiu su tavim. Visada , nepaleisiu.
Aš atsisukau į jį , ir pakeldama savo akis , pasižiūrėjau į jo tamsias gylias akites , kuriuose buvo tiek meiles , ir šilumos.
Aš atsistojus ant pirštų galiukų , ėmiau bučiuoti jį. Jis tvirtai apkabinęs mano taliją , įgilono bučinį ir pakėlęs mane , nunešė į kambarį.
Jis padėjas , mane ant lovos , visdar bučiuodamas lūpas , ėmė nuiminėti mano megstinuką. Ir po truputi leisdmasis žemyn. Tada jis pasižiūrėjas į mano akis pasilenkė ir pabučiavo mano kaktą , nosi , žanduką. Aš nusišypsojus , pati pasitempiau link jo lūpų ir jis nusišypsojas puolė jas bučiuoti .
Aš nurengdama jo marškinius mečiau į šoną, ir jis taip pat pasielgė su mano maikutę , kuri tučtojau atsidurė tuo , pačioj vietoj , kur ir jo marškiniai.
BINABASA MO ANG
Hold Me Tight
RandomMergaitė gavo šansą susitikti su savo svajonių vaikinu. Kaip ji elgsis jį pamačius?