Capitolul 19 - Cum ies din asta?

6.1K 430 17
                                    


Jace...

L-am privit atunci pe Robert ca pe un extraterestru, ca pe cel mai mare inamic. Am crezut că o să îl strâng de gât. A fost nevoie de trei asistenți care să mă țină să nu îl omor cu mâinile mele și de o doză sănătoasă de calmant.

Mi-am revenit câteva ore mai târziu și el era tot lângă mine cu o expresie abătută pe chip. Ce mi-a spus atunci a fost doar o parte din urâtul adevăr, vârful icebergului. Urma să mă scufund ca Titanicul dar nu mi-am dat seama cât de grave vor deveni lucrurile decât prea târziu. Când nu mai puteam salva nimic pentru că eram deja pe fundul oceanului.

În urmă cu trei săptămâni...

Te-ai trezit? Te-ai calmat?

De ce ești aici încă? Parcă am spus să dispari din ochii mei.

Ai spus? Nu-mi amintesc, nu am auzit nimic de genul ăsta, spune morocănos.

Robert, rostesc respirând sacadat, nu vreau să te văd, ești un idiot de nota zece.

Jace, lasă-mă să îți explic și să termin de vorbit. Încă nu știi tot, partea cea mai rea de acum urmează.

Mă ridic cu greu încă amețit din cauza sedativelor pe care nemernicul ăla de doctor mi le-a injectat.

Mai e ceva? Ce poate fi mai rău de atât?

Robert oftează și își sprijină capul în mâini. După comportamentul și expresia lui simt că ceea ce urmează o să mă dea peste cap mai rău așa că mă prind cu mâinile de barele de metal ale patului. Oricât de amețit aș fi, sunt sigur că o să îmi treacă imediat și o să îl iau la șuturi.

După ce am ajuns în Vegas și te-am târât în clubul ăla, eu ți-am pus un drog în băutură. M-am făcut nevăzut și m-am întâlnit cu Amber ca să vedem cum facem să vă aducem împreună. Ea mi-a spus unde vor fi ele și în felul ăsta te-am adus și pe tine acolo. Tu ai ieșit în timpul în care eu m-am dus după Amber și culmea e că te-ai întâlnit cu Sonya. Amber și cu mine v-am urmărit de la distanță și sincer îți spun, ne-am bucurat. V-ați cunoscut fără ca noi să intervenim, aici chiar a fost soarta. Noi plănuisem să vă cunoașteți înăuntru dar ne-ați luat-o înainte. Vezi tu, noi poate am făcut planul dar nu am apucat să îl ducem la bun sfârșit. Cel puțin pe ăsta.

Deci am bănuit bine, tu m-ai drogat.

Da, eu pe tine, și Amber pe Sonya. De asta nici unul din voi nu își amintește ce s-a întâmplat de fapt în noaptea aia. Nu de când drogul a început să își facă efectul. V-am luat din barul în care ați intrat împreună și v-am dus la o capelă dar erați amândoi așa beți și drogați că nu erați în stare să stați în picioare. Nu ne-am gândit că o să beți împreună. Alcoolul amestecat cu drogul acela v-a pus capac la amândoi.

Și cum dracului ne-am căsătorit dacă eram inconștienți?

Nu ați făcut-o, spune simplu. Voi doi, de fapt, nu sunteți căsătoriți. Certificatul ăla e fals, o hârtie fără valoare pe care am făcut-o după ce v-am adus la hotel. Am vrut să fie pe bune, să fiți căsătoriți cu adevărat dar nici unul din cei care oficiau căsătoriile nu au fost de acord pentru că nu erați doar beți, erați inconștienți. Nu am avut altă alternativă decât să facem un certificat fals care să vă oblige să rămâneți împreună. Eu trebuia să te conving pe tine a doua zi că este o idee bună să rămâi cu ea iar Amber să o convingă pe Sonya că nu are nici o altă alternativă. Lucrurile au mers exact cum am vrut noi, spune zâmbind amar.

Nepotrivire de Caracter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum