věnováno mému sladkému koťátku MichaelaHoranova ❤️😍
alias dvojčátku pana Payne❤️Můj život byl nudný, tetování, piercingy, každou chvíli podobná věc, rodiče zemřeli při autonehodě a můj bratr si mě po nehodě nepamatoval, ulehčil jsem to a odjel.
Odstěhoval jsem se do Ameriky, zde jsem si pořídil dokonalý dům, sic malý, ale mě vyhovoval ačkoli jsem byl dále od města, miloval jsem to místo u lesa, klid, pohoda.
Můj život se změnil, když jsem zabloudil na stránku názvem dark/deep web.
Několik videí mě velmi poznamenalo, některé se mi v noci zdáli, někteří lidé mi někdy nedali spát, ale všechno to, co jsem viděl, mě inspirovalo.
Ptáte se k čemu? K čemu mě ta videa mučení, hrubosti, týrání, bolesti a toho všeho utrpení inspirovala?
Je to jednoduché, k tomu, co jsem viděl, k zabíjení.Všechno jsem prováděl tak dokonale, že mě nikdy nikdo neobvinil, nikdy jsem neměl žádné problémy a přesto jsem byl já sám velký problém.
S úšklebkem jsem vždy projížděl internet, projížděl jsem zrovna tu nehezkou část internetu a potom jsem našel svou první oběť.
Začalo to pár nevinnými pannami, následně jsem se toho nemohl zbavit a žádal jsem víc, skončilo to u deseti obětí.
Pak jsem našel někoho, do koho jsem se pohledem zamiloval, nečekal bych, že ona mi změní svět, že tohle celé mi změní život