7

606 37 4
                                    

Sledoval jsem jak oddechuje a pomalu jsem vstal z postele, nechtěl jsem ji nijak rušit.

Sešel jsem schody a mířil jsem do kuchyně, kde jsem se posadil, celou dobu jsem přemýšlel, všechny mé myšlenky vedli k Jamie, zhluboka jsem se nadechl a následně si rukou zajel do mých blond vlasů.

Když jsem uslyšel své jméno, ani chvilku jsem nečekal a vyrazil jsem po hlase, byla to Jamie a držela se hran záchodu.
Ihned jsem k ní padl na kolena a chytl jí její krásné hnědé vlasy.

"Jsi v pořádku?" vydechl jsem a ona jen záporně zavrtěla hlavou. Jemně jsem jí pohladil po zádech a sledoval, jak zatíná ruku v pěst.

"Nebylo by od věci, zajít k doktorovi," šeptl jsem jí do ouška a ona se na mě celá slabá položila.

"Jamie?" vydechl jsem tiše, začínal jsem se o tuhle panenku bát. Vzal jsem jí opatrně do náruče a nesl jí opět do postele, nemohl jsem ani riskovat, že by jsme jeli do nemocnice a já se rozhodl, že doktora zavolám.

Ani nevím, co se stalo, ale měl jsem to nutkání jí chránit, starat se o ní. Sledoval jsem, jak leží na posteli a ani se moc nehýbe, byl jsem lehce vystrašený.

Jakmile jsem napsal svému známému, který byl doktor, dostal jsem hned na to od něho zprávu, že nemůže přijet, to už ale Jamie seděla v kuchyni a dožadovala se jídla.

"Jsem moc rád, že ti je lépe," usmála se a ani necekla, šetřila slovy.

"Udělám ti rýži, hm?" přikývla na souhlas a hlavu si podložila dlaní, koukala na mě, jak se činím u sporáku vaříc rýži.
Sledoval jsem každou minutu, o kolik je rýže měkčí a když byla tak akorát, přesunul jsem se s hrncem k umyvadlu.

Jamie jsem ihned nandal porci na talíř a s úsměvem jí to podal. "Co chceš dnes dělat?" vydechl jsem a sledoval jí, jak fouká rýži. "Já nevím, asi si odpočinu," strčila si lžičku do pusy a snědla dané sousto.

"Je ti aspoň líp?" pohladil jsem jí po dlani a ona přikývla, s úsměvem pokračovala ve svém jídle a já se rozhodl, že dnes strávím celý den s ní, abych se o ní postaral.

"Lehneme si a podíváme se na nějakej film, souhlas?" pohlédla do mých očí. "Fajn," usmála se a já se zaměřil na její roztomilé ďolíčky.

"Jsi tak překrásná," vydechl jsem zmateně, nikdy jsem si všiml jejích ďolíčků, nikdy jsem si nevšiml takových detailů.

"To ty jsi," usmála se a společně jsme odkráčeli do obývacího pokoje, kde si lehla na sedačku, přikryla se dekou a zavřela oči.

Pustil jsem tam nějaký náhodný film a lehl si za ní chytajíc jí za její boky.

"Ni," pípla, když jsem jí rukou zajel za zadek, jemně jsem ho stiskl a ona zasténala, nad její přezdívkou jsem se musel pousmát.
Rty jsem se jí přisál na krk a a tvořil jí bolestivá borůvková znaménka lásky.

Tiše sténala a já poslouchal tu rajskou hudbu, která mi byla věnována.

Rukou jsem sjel do jejích kalhot a vychutnával si každé zásténání, které vydala pouze díky mě.

"Nialle," vydechla a zaklonila hlavu, načež se mi opřela o bradu, políbil jsem jí do vlasů a uspokojoval jí rukou.

"Jsi tak dokonale vlhká," šeptl jsem jí do ouška, které jsem jí skousl.

Zadečkem se otřela o můj rozkrok a já ji druhou dlaní chytl pod krkem a opět jsem se jí na něj přisál jako nejaký hladový upír.

"Nialle," zasténala vysokým hláskem a já se usmál, když začala hlasitě dýchat.
Polibky dávajíc na její lícní kost jsem to celé zakončil a usmál se.

"Nechci dělat nic jiného, než tě jen líbat," vydechl jsem a ona se s úsměvem otočila ke mě.
Společně jsme spojili naše rty a já se dlaní chopil jejího pozadí a tiskl si jí více na sebe.

"Jamie, chci, chci aby si věděla, že tě mám moc rád," vydechl jsem s úsměvem, věnovala mi dlouhý polibek, načež se usmála.

"Já tebe," šeptla tiše. Rukou zajela na mou hruď a zavřela oči, začal jsem jí hladit po vlasech a s klidným svědomím jsem se zapřemýšlel.

Dlouho jsem nic k dívce necítil, nebyla má první, ale bylo to dlouho potom, co jsem někomu vyznal city, ona mě úplně mění, ale líbí se mi to.
Rozhodně se svou prací nehodlám přestat.

"Nekoukej tak na mě," pípla s úsměvem a já se zasmál.
"Myslel jsem, že už spíš," vydechl jsem a políbil její čelo.
"Ještě ne," vydechla a rukou zajela na můj bok.

"Pověz mi, jak si se k tomu dostal," nikdy jsem tohle nikomu neřekl, ale ona byla výjimkou.

"Moji rodiče měli autonehodu, bratr přežil, ale nepamatuje si mě.. Odstěhoval jsem se sem a začal jsem být zvědavý, internet jako takový mě nebavil a já zašel hlouběji, jakmile jsem viděl taková videa, jak lidi mučí ostatní lidi, nemohl jsem si pomoct, zbavil jsem se tak mé bolesti na srdci," vydechl jsem a zavřel jsem oči.
Nikdy jsem nechtěl mluvit o takovéhle věci, ale ona mi nedala na vybranou, respektive já ji nechtěl říct ne.

"Jak ses k tomu dostala ty, babygirl?" Oslovil jsem jí a jí se objevila husí kůže, skousl jsem si ret.

"Šikana ve škole," šeptla a zhluboka se nadechla.
"Chtěla jsem něco najít a našla jsem pár videií o dark webu, následně jsem tam šla sama, napsala jsem si o službu na red room.. Toho největšího parchanta ze třídy chytli během tří dnů jsem rozhodla já o jeho životu," usmála se a já hltal každé její slovo.

"Uřezali mu všechny, opařili ho horkou vodou a strhali mu vlasy," vydechla a já na ní s údivem koukal.

"Jsi tak úžasná, nikdy jsem nepoznal někoho tak kreativního, jako jsi ty," mumlal jsem a sledoval její krásné rty.

Následně jsem jí políbil a stiskl jí ve svém objetí.

"Chtěla bych někdy zkusit vytrhat té jedné vlasy, možná jí je dát dolů struhadlem," zamumlala do mé kůže na krku.

"To zní skvěle, zlato," rukou sjela po mém hrudníku na podbřišek.

"Ještě lépe by znělo, kdyby si mě dusil svým ptákem," skousla mi ret a já vzrušeně zasténal.
"Dovolím ti se s ním dusit," vydechl jsem.

dark web. [n.h.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat