8

548 29 3
                                    

Pomaličku mi svlékla kalhoty a já se posadil, aby měla lepší přístup, seděla na zemi a koukala s jemným úšklebkem do mých očí.
Pohladil jsem jí po vlasech a zaklonil jsem hlavu, když uchopila můj penis do ruky. 

"Jamie," zasténal jsem, když jsem ucítil vlhkost na mé špičce a zaklonil jsem hlavu přes sedačku chytajíc její vlasy do improvizovaného culíku. 

Hlasitě jsem zasténal, když pojala celý můj penis do její šikovné pusinky, dlaní mi zajela na stehno a stiskla ho zarývajíc do něho nehty. 
Prsty jsem jí projel mezi pramínky vlasů a zhluboka jsem dýchal, následně jsem zavřel oči a užíval si každou její péči.

Když přidala i zoubky přirazil jsem jí pánví do úst a ušklíbl se, když se na mě podívala. Chytla můj penis dlaní u kořene a jazykem laskala mou špičku, načež jsem se s hlasitým zasténáním udělal. 

Prohrábla si vlasy a se skousnutým rtem se pomalu zvedla ze země.
"Máme práci, lásko," já jsem seděl s rozkročenýma nohama a zhluboka jsem vydýchával, natáhl jsem si kalhoty a kráčel za ní do kuchyně.

"Děláš oběd, já si půjdu dolů pohrát," zašklebila se a vyplázla na mě jazyk, s úsměvem jsem ji chytl za boky, přitáhl jí k sobě a věnoval jí polibek na krk.

"Moc ale neblbni, chci to vidět," vydechl jsem jí a skousl její ušní lalůček, načež se jí objevila husí kůže po těle. 
Ještě jsem jí stihl plácnout po zadečku a s úsměvem jsem se otočil na kuchyňskou linku. 

Po minutovém přemýšlení jsem se rozhodl udělat polévku, vzal jsem zeleninu, maso a do hrnce nalil vodu, koření a mohl jsem začít. 

Veškeré ingredience už se topili v hrnci a já jen míchal a ochutnával, dokud jsem neuznal, že je polévka dobrá. 

Vzal jsem dva hluboké talíře a lžíce, načež jsem šel za Jamie, která si mezitím pohrávala s našimi novými přírůstky. 

Když jsem vešel před místnost, dveře byli otevřené a já jsem seběhl schody, kde ležela Jamie s krvavým flíčkem na hlavě a modřinou v obličeji. 

Stiskl jsem ruku v pěst a pomohl jí ze země, jakmile se udržela na nohách vyrazil jsem zpět do domu, pozitiv byl, že jsem vždy zamykal, přesně pro tyhle případy. 

Uslyšel jsem křik z koupelny a rychlým krokem jsem se tam vydal, smějíc se krvavým stopám na podlaze, hloupá kráva.

Dívka se otočila a hlasitě zapištěla, když jsem stál před ní, ihned jsem jí vrazil facku, jenže trochu se to zvrtlo, neudržela rovnováhu a spadla přímo na umyvadlo, o které si poranila hlavu. 

"Tebe si vychutnám, ty svině," zavrčel jsem, vzal jsem klíč a zamkl jí v koupelně, i když tam nebyli kamery, byl jsem si jistý, že jí sledovat nemusím, protože odtamtud by se nedostala ani myš. 

"Nialle," pípla jemným hláskem Jamie a já hned běžel k ní, chytl jsem ji kolem pasu a přitiskl si jí na hrudník. 
"Klid, všechno je v pořádku, ta kurva za to zaplatí," zavrčel jsem a následně jsem pohlédl na její zeleně zbarvenou pleť kolem oka. 

"Musím ti ošetřit tu hlavu," vydechl jsem hladíc její tvář a ona na mě se svraštěným obočím koukala a silně tiskla mou ruku v té její. 

"Posaď se na sedačku, budu tu během deseti minut," vydechl jsem a vyrazil jsem opět do koupelny, zopakoval jsem zamknutí a sledoval jsem tu nebohou dívku.

"Ty jedna svině, tebe si vychutnám," sáhl jsem do skříňky a vyndal jsem lékárničku, následně jsem vyndal nůžky na obvazy, byly hezky hrubé. 

Posadil jsem se na zem a její hlavu si držel na klíně, začala s sebou cukat a já jí nůžky přiblížil k hlavě a následně jsem rukou cukl k sobě, jako kdybych loupal brambory.
Ale tohle bylo mnohem lepší. 

Pode mnou se tvořila čím dál rychleji kaluž čerstvě horké krve a já sledoval, jak její vlasy visí na krvavých kusech kůže, usmál jsem se a ručně strhl kůži, kde byl poslední pramínek vlasů připevněný.

S hlasitým výkřikem se cukala a já pozoroval její krvavou pokožku na hlavě. "Vypadáš mnohem lépe," utrousil jsem a zasmál se, stiskla ruce v pěsti a já ji hodil do vany.

Sáhl jsem opět do skříně a vytáhl jsem nádobu s kyselinou, typický domácí prostředek, jakékoli savo. 
"Měla sis rozmyslet, co děláš," vydechl jsem, když křičela záporná slova, odšrouboval jsem víko a vylil to na ní. 

Hlasitě křičela a její kůže chytala rudé odstíny. 

"Užij si koupel, zlato," zasmál jsem se a vyšel z koupelny, v ruce držíc lékárničku. 

"Jsem tu," ona se na mě usmála a já si před ní klekl, začal jsem s její rankou na hlavě a nakonec jsem skončil u ošetření modřinky na obličeji. 

"Au," sykla, když jsem se dotkl modřiny na obličeji, omluvně jsem se na ní podíval a ona se pousmála.
"Děkuju," šeptla a položila se na sedačku, přikryl jsem jí dekou a donesl jí polévku, kterou jsem ještě podruhé ohřál. 

Společně jsme se najedli u nějakého náhodného filmu a ona svírala mou dlaň ve své. 

Stále byli slyšet výkřiky té dívky a Jamie se usmála. 

"Co si jí provedl?" vyslýchala a věnovala mi polibek na ty, chytajíc mě za mé rameno.

"Pojď se mnou, hm?" s úsměvem vstala a následovala mě do koupelny, kde po dlaždicích tekla krev, dívka na sobě neměla už žádnou kůži, byla odhalena její vrstva masa, jednoduše kyselina rozežrala celou její povrchovou ochranu. 

"Trpěla, to se neboj, vydechl jsem k Jamie. "Stále trpí," opravila mě a já jsem pohlédl, jak stále cuká rukou, její hruď se jemně zvedala a ona ležela v jezeru vlastní krve. 

"Nikdo si nebude zahrávat s něčím, co je moje," zavrčel jsem tisknouc si brunetku na sebe a líbajíc jí na krk. 

"Uklidím to zbytečné zboží dolů k těm nádherám, chci si s tebou dát pěknou sprchu a rozhodně ne v krvi téhle děvky, nestojím o nějaké HIV," vysmál jsem se a naposledy políbil Jamie a odrhl jsem se od ní, abych po sobě ten nepořádek uklidil. 

Na zem jsem dl plastový pytel a černovlásku do něj zabalil, samozřejmě jsem si vzal gumové rukavice a s chráněným tělem jsem sešel schody do sklepa. 

Otevřel jsem dveře a tělo hodil dolů, obě dívky už byli vzhůru. 

"Jste další na řadě," zamumlal jsem a dveře zavřel.

dark web. [n.h.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat