Jestli vám to téma vadí, jednoduše to nečtěte, jsem psychopat a vím to o sobě, děkuji předem.
Sledoval jsem své nářadí a skončil na vrtačce, která stála na kraji stolu, usmál jsem se a otočil se na dívku s přístrojem v ruce.
"Jsi psychopat! Nic jinýho!" štěkla po mě a já se zamračil. "Jsi nemocný, musíš se léčit!" dodala a já jsem stiskl ruku v pěst, byla první, kdo si ke mě tohle dovolil.
S úsměvem jsem na ní pohlédl a zakroutil hlavou."Ne, ne, lžeš! Nechápeš mě, nechápeš nikoho z nás ty odporná děvko!" rozkřikl jsem se a máchal rukama, kolem sebe.
"Potřebuješ odbornou pomoc, tohle není normální," mračila se a já jí vrtačkou udeřil přes hlavu. "Ticho!" křikl jsem a sledoval jsem, jak jí z hlavy teče krev.
"Si jen zkurvená mrcha!" křičel jsem na ní a kopl jí do obličeje. "Nechci od tebe slyšet ani slovo!" dodal jsem.
"Jsi idiot, jsi idiot, jestli si myslíš, že ti to projde!" křikla ze země a já už všechny její slova nevydržel, vrtačkou jsem jí udeřil několikrát do hlavy a tak jí úspěšně rozbil lebku, maso, rozdrcené kosti a krev, bylo to všude kolem ní.
Celý podrážděný jsem se chopil sekery, napřáhl se a zabodl ji sekeru přímo do hlavy, krev vystříkla až ne můj obličej a já jí tam tak nechal, jednoduše jsem odešel a zabouchl dveře.
Nervózně jsem si začal kousat nehty a zády jsem sjel po dveřích na zem, moje myšlenky byly plné jejích slov, která mi říkala.
"Nejsem nemocný!" křikl jsem naštvaně, sebral se ze země a opět vešel dovnitř do místnosti.Uchopil jsem první věc, co jsem viděl, což byl maticový klíč a šel jsem k blondýnce, která nehybně ležela na zemi, hrudník se jí stále zvedal, s zamračením jsem ji klíčem uhodil do hlavy a činnost jsem opakoval stále dokola, dokud její hlava nebyla rozdrcená na kousky.
Krev stříkala všude kolem a já jsem spadl k ní a ještě několikrát ji uhodil, moje tělo se chvělo a já uslyšel dveře, následně hlasité nadechnutí.
"Jsi v pořádku?" vydechl mi dost známý hlas a já jen lehce zakýval hlavou, stále jsem byl zády k ní, ale po chvíli jsem ucítil na rameni menší tlak. ¨
"Co se stalo?" objala mě kolem krku a hrudníkem se opřela o má záda líbajíc mě na krk, který byl od červené tekutiny, ale to ji nijak nezastavilo."Vytočili mě," vydechl jsem a pomalu se postavil, chytl jí kolem pasu a věnoval jí několik polibků, které mi následně začala oplácet, já jsem se pomalu začínal uklidňovat.
Naše rty se o sebe třely a žádná válka mezi našimi jazyky se nekonala, spíše to bylo hlazení a souhra.
Zasténala mi do úst, když jsem stiskl její zadeček a s úsměvem jsem na ní pohlédl."Zítra to uklidím, teď pojď," za ruku jsem jí vzal pryč z celých těch krvavých lázní a společně jsme došli ke dveřím od koupelny, Jamie byla stále jen v mém tričku a já se usmál.
"Dáme si sprchu," pomaličku a poslušně se svlékla a já udělal to samé, kolem pasu jsem jí obmotal ruku a dostal ji tak do sprchy, pustil jsem vodu a naladil ji na dobrou teplou teplotu, ani ne příliš horkou.
Opět jsem se jí přisál na rty a chytl jí za vlasy, za které jsem jí zatahal a otočil jí k sobě zády obličejem jí tisknouc na sklo sprchového koutu.
Tiše zasténala, když jsem se jí klínem otřel o zadeček a skousl jsem jí kůži na krku."Chci si tě vzít, teď hned," šeptl jsem jí u ouška a stále jí držel vlasy, díky čemuž měla zakloněnou hlavu. "Chci tě," zasténal jsem a třel se o její zadek více.
Zatahal jsem jí opět za vlasy, do druhé ruky jsem vzal svůj ztopořený penis a vnikl jsem do ní celou svou délkou.
Tiše zasténala a rukama se natiskla na sklo.S každým mým přírazem sténala na sklo a to se jejím horkým dechem vždy akorát více zamlžilo, jednou rukou jsem jí chytl kolem pasu a dlaní skončil v jejím klíně, načež jsem jí dráždil svými prsty dodávajíc jí silné přírazy.
Její nohy se klepaly vzrušením a já jí pustil vlasy a rukou zabloudil na její prso, které jsem jí mnul v ruce.
"Jamie," zasténal jsem a zaklonil hlavu, byl jsem tak blízko a ona hlasitě zasténala, což mi pomohlo do blížícího se orgasmu.Vyvrcholil jsem do jejího snědého těla a přilepil se rty na její krk. "Jsi, jsi tak dokonalá, úžasná a krásná," šeptal jsem zmateně, v tuhle chvíli jsem potřeboval jen jedno, jí a to jsem měl.
"Musíš být utahaný," vydechla, když jsem zabořil hlavu do jejího ramene a dýchal na její hebkou kůži.
Jakmile jsme se zabalili do ručníku, cesta vedla do ložnice, kde stále byla miska, ale už prázdná. "Bylo to moc dobré," zašeptala mi tak kompliment.
Zamířil jsem ke skříni a vytáhl své černé boxerky a dlouhé šedé volné triko, sám jsem si na sebe vzal jen šedé kalhoty a ostatní jsem podal Jamie, která se ihned oblékla."Sluší ti to, ani nevíš jak moc," byl jsem jako vyvedený z míry, moje pocity byly smíchané a já se v její přítomnosti choval, jako zamilovaný puberťák.
Usmála se a oba jsme padli do postele, přikryl jsem nás pod deku a tiskl jí na sebe osahávajíc její tělíčko pod tričkem, udělala se jí husí kůže, když jsem nehty pohladil její záda, musel jsem se usmát.
Její víčka spadla a ona tiše oddechovala, chápal jsem jí, musela být unavená.
Sledoval jsem tu nepopsatelnou krásu, jak leží celá unavená a usíná, víčka jí stále cukala a rty měla pootevřené, tiše dýchala."Stále si mi něco neřekl," šeptla ve svém polospánku, její hlas byl velmi tichý, jemný, nemohl jsem uvěřit, že někdo tak jemný, něžný dokáže, to, co mi předvedla.
"Ano?" pohladil jsem jí po tváři a čekal na její další větu.
"Neznám stále tvé jméno," vydechla a otevřela oči, suše jsem polkl a koukal do jejích krásných kaštanových očí."Jsem, jsem Niall," vydechl jsem a koukal na ní, věřil jsem jí a věděl jsem, že nedělám chybu, ona by mi neublížila.
Spokojeně se usmála a věnovala mi poslední polibek, než se ponořila do spánku.