9

513 30 3
                                    

"Nialle," koukl jsem na ní, stála přede mnou a já se usmál.
"Co se děje?" Vydechl jsem a ona se pousmála.

"Chci tě u sebe," šeptla a natiskla se na mě, hladil jsem jí po zádech a věnoval jí veškerou svou něhu.
Jemné polibky jsem rozdal celému jejímu krku a rtům.

Vyrušilo mě až bouchání na dveře a já jsem pomalým krokem šel otevřít, jakmile jsem otevřel dveře byl jsem surově natisknutý na zeď vedle dveří. 

"Celé to tu prohledej! Ničím nešetři," křikl starší muž a ten druhý držel zbraň přímo u mé hlavy. 
"Tak co mi povíš, krasavče hm? Rád bych tě tu přetáhl, ale není čas a my jsme tenhle dům chtěli vykrást už dááávno," zasmál se, na hlavně měl masku. 

"Vždy jsem na tenhle dům koukal a říkal si, kdo tu asi bydlí, čekal jsem starýho dědulu, ale ty jsi mnohem hezčí," zasmál se a já jsem uslyšel výstřel, ihned jsem s sebou cukl a on se jen zasmál a stiskl mě více ke zdi. 

"Pracky dolů ty šašku!" zavrčela Jamie a mířila zbraní na dotyčného, který mě držel u zdi.
"Ale, ale, kocourek tu má i kočičku, jo?" otočil se na ní a stále zbraní mířil na mě. 

"Tahle kočička ti rozbije hubu, jestli ihned nedáš ty tvoje nechutný ruce z mého přítele," skousl jsem si ret nad tím, jak mluví. "Kočička vytahuje drápky, hm," zasmál se a já mu v tu chvíli chytl ruku a zbraň mu z ní jednoduše vytrhl z ruky. 

"Poslední slova, ty zasranče," zavrčel jsem a když se nadechl, kulku jsem mu prohnal hlavou a sledoval jsem, jak padl k zemi. Ihned jsem si přitáhl brunetku do své náruče a věnoval jí polibek. 

"Zlato si v pohodě?" vydechl jsem a pohladil její tvář. "No, já ano, to ty si tu stál se zbraní u hlavy," šeptla mi a skousla mi spodní ret. 

"Ale ty jsi žena," vydechl jsem. "Jo a peru se lépe jak ty," vyplázla na mě jazyk a já jsem koukl na její ruku, kde držela zbraň. 

"Jsi můj zachránce," zamumlal jsem s menším výsměchem v hlase. 
"Být tebou se moc nesměju, málem si přišel o život," protočila očima a následně se ušklíbla. 

"Ještě že né o tebe," šeptl jsem jí a její tváře chytili rudý odstín. 

"Miluju tě, Jamie," vydechl jsem procítěně a objal jsem její tělo. 
"Já tebe, Nialle," zaculila se a koukla do mých očí, věnujíc mi polibek. 

"Musíme uklidit tu spoušť, pak si půjdeme užít ty dvě zbylé," vydechl jsem s příjemným pocitem, usmála se a oba jsme se vydali uklidit nejdříve toho, kterého jsem střelil do hlavy.

Jamie měla skvělý nápad a toho druhého střelila do nohy, s návrhem, že si ho oba dost vychutnáme. 

Setřel jsem poslední kapky krve na zemi a vydal se do sklepa, kde už byla Jamie a smála se tomu staršímu muži, jak sténá v bolestech. 

"Teď si pohrajeme," ušklíbla se a vyndala z šuplíčku, který obsahoval stolek skalpel, sledoval jsem její ladné pohyby až k tomu muži a skousl jsem si ret. 

dark web. [n.h.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat