"Copak, drahoušku?" Pohlédl jsem na brunetku a sledoval jsem, jak si otírá slzy.
"Nechci umřít," špitla a já jen zakýval hlavou.Pohlédl jsem na stůl, po kterém stékala krev a v kapkách tak tvořila loužičku na zemi.
Prstem jsem setřel krev ze stolečku a šel jsem blíže k Jamie, která couvala, dokud nenarazila na zeď.Sklonil jsem se k ní a prst jí otřel o rty, zamlaskala a pohlédla na mě s otázkou v očích.
Přikývl jsem a ona si s nechutí olízla rty."Vykuř mi, puso," vydechl jsem a za vlasy si jí přitáhl k rozkroku, odmítala, ale jakmile jsem se otočil a pohlédl na stále cukající se černovlásku, stáhla mi tepláky a rukou zabloudila do mých boxerek.
"Šikovná," vydechl jsem a sledoval jí seshora, cítil jsem tu dokonalou nadvládu.
Její rty objali mou špičku a já se snažil být bez emocí, aby se více snažila.Pochopila správně a začala se více snažit, jazykem obkroužila mou špičku a já ji chytl za vlasy, sledoval jsem její pohyby hlavou, načež si vždy vzala můj penis hluboko do svého krku.
"Přesně tak," zasténal jsem jí konečně, aby poznala, že to přece jen dělá správně.
Rukou mi chytla kořen a začala ho mučivým tempem pomalu honit, mezitím co si ho do půli strkala do pusy.Cítil jsem, že tohle není stále to, co bych čekal, zaskuhral jsem tiše její jméno a ona pojala celou mou délku do úst.
"Zlato, myslím, že to stačí," vydechl jsem, když se kuckala, zasmál jsem se a uchopil to vše do svých dlaní, doslova.
Sledoval jsem její nevinný obličej a uspokojoval se rukou, mezitím co ona si otírala její lehce napuchlé rtíky.
Chytl jsem jí silně za vlasy a natiskl ji na svůj rozkrok, načež jsem se jí udělal na obličej, můj zvířeti podobný sten to vše zakončil a já si natáhl boxerky a kalhoty.
"Jdi k té děvče a podřízni jí," ukázal jsem na černovlásku a Jamie poslušně vstala.
Pomalým krokem došla k dívce a nervózně koukla na mě, podal jsem jí nůžky, které jsem si vytáhl z kapsy a sledoval jí.Chopila se jejích vlasů a tak jí zvedla hlavu, nůžky rozevřela a jedním směrem jí poškodila kůži na krku, dokonalým řezem přesekla aortu, hlavní tepnu.
"Úžasné!" Křikl jsem překvapeně a spráskl jsem rukama.
"Jsi na tohle stvořená," vydechl jsem vzrušeně a ona mě sledovala s rukama od krve, svírajíc zakrvácené nůžky.
"Pojď sem," zavolal jsem jí a ona ke mě pomaličku přiťapkala, ozývaly se mlaskavé zvuky a její nohy zasebou dělali stopy krve.
"Chci, chci aby si mě učil," vydechla mi do rtů, když jsem ji věnoval polibek.
"Budu," pohladil jsem její tvář a sledoval ten krvavý nepořádek."Musíme sehnat další," vydechl jsem svírajíc její zadeček ve svých dlaních, dostalo se mi tichého stenu.
"Slibíš, že budeš hodná a poslušná? Že nevyvedeš žádnou hloupost?" Přikývla a následně kladně slovně odpověděla.
Vzal jsem jí za ruku a pomalu s ní šel ke schodům, kulhala trochu na pravou nohu a já ji ani nikam nehnal, jí jsem potřeboval, nemohl jsem jí zmrzačit ještě více.
"Co teď?" Šeptla, když vyšla celá čistá z koupelny.
Zrovna jsem se svlékal z bundy a vyzouval ai boty."Mám pro tebe překvapení," věnoval jsem jí letmý polibek a vzal ji za ruku kráčíc k silným dveřím, když jsem je otevřel, na matraci leželi dvě dívky.
"Mezitím, co ses koupala jsem byl venku, byli opilé a lepily se na mě jako žvýkačka na boty," zasmál jsem se a následoval ji, když vešla do pokoje.
"Chci tuhle," ukázala na malou blondýnku a já se zasmál.
"Jistě," vydechl jsem a sledoval její záři v obličeji."Nebylo by marné začít teď, nemyslíš?" Vydechl jsem přitahujíc stolek z chotby a ona se jen ušklíbla.
"Chci ty kleště," vydechla a já jí je s radostí podal.
Blondýna byla svázána ke kovové tyči, mezitím co její kamarádka s lehce zrzavýma vlasama ležela na matraci, ruce v poutech a nohy taktéž.Jamie si prohlédla svou oběť jako dokonalý lovec, byl jsem na ní pyšný a to tohle dělala jen pár hodin.
"Neporaň jí příliš, chceme, aby naše oběti trpěli," zasmála se a koukla na sud v rohu místnosti.
"Dones mi ho," šeptla a její dívka se jako na zavolá mou vzbudila, nesouc lehký prázdný sud jsem jí pozoroval, byla ještě krásnější než předtím.
"Tady," vydechl jsem a sud položil vedle ní, blondýnka vřískala z plných plic, ale marně.
"Vlez si do toho sudu a nic se ti nestane," vydechla a já jí sledoval, rozvázala jí ruce a naivní blondýnka jí ihned uposlechla.
Víko jsem ihned přiklopil na sud a sledoval Jamke, jak se natahuje pro kladivo a hřebíky, dobrá volba.
Sledoval jsem, jak každý hřebík se soustředěním zatloukává do sudu, každý výkřik te blondýnky jsem si vychutnával, ale věděl jsem, že ji nezasáhl ani jeden z hřebíků.
"Jsi v pořádku, už je to vše," usmála se Jamie, ale následně strčila sud a už se ozvali jen hlasité výkřiky.
"Bože, ty, ty jsi tak kreativní," vydechl jsem a s úžasem jsem sledoval, jak se pod sudem hromadí krev, ovšem ona to vymyslela dokonale.
Hřebíky zatloukla do míst nohou, ne víš a proto naše dívka byla stále naživu, ovšem s dost velikou bolestí.Víko spadlo a blondýnka se snaživě chtěla dostat ven z té bodavé klece, rukama šmatala před sebe snažíc se vytáhnout své tělo, ale úspěch nikde.
Vstal jsem a pohlédl na její stále spící kamarádku, zhluboka oddechovala a já jsem přišel k sudu, chytajíc jí za ruce jsem jí prudce vytáhl a její kůže se zasekla o několik hřebíků, to znamenalo, že jsem jí kůži strhnul.
Bolestivě křičela a klepala se, krev kapala pod ní jako déšť z okapu do daných nádob.
Nohy měli zničenou kůži, hluboké řezné rány se jí točily kolem lýtka a já se jen usmíval nad tou krásou.
"Mohli by jsme zkusit přivázat tu druhou k mraveništi, nebo jí zatloukat třísky pod nehty a pak je zapálit," vydechl jsem a otočil se na Jamie, která sledovala můj každičký pohyb.
"Chtěla bych jí pomaličku strhat jeden nehet po druhém a následně bych jí donutila sníst polévku z masa její kamarádky," pootevřel jsem rty nad jejím myšlením.
"Výtečný plán," vydechl jsem zmateně, ona byla lepší než já.