2

938 35 5
                                    

Dojedl jsem spokojeně svou porci, špinavé nádobí jsem zandal do myčky a vyrazil vstříc dalšímu dobrodružství, což znamenalo vyhledat mou ctitelku.

Nehodlal jsem marnit čas, ne když jsem mohl jet za někým, kdo uznává mé dílo, když jsem mohl unést mou další oběť.
Moje myšlenky byly zase plné touhy a nového poznání.

Přemýšlel jsem, jaké asi je být obětí, jaká je to bolest, ale hned jsem se zasmál, protože já kořist nikdy nebudu.
Putoval jsem ihned k autu, které stálo na zahradě a stiskl čudlík, který auto automaticky odemkl doprovázejíc ho pípnutí na důkaz, že je odemknuté.

Nasedl jsem do auta a s navigací se vydal na místo.

Zastavil jsem před bílým menším domem, svítilo se v něm, za daných okolností, bych jí sledoval několik dní, dělal neplechy, vystrašil jí k smrti, ale potřeboval jsem rychle další oběť, ona byla dokonalá.

Zaparkoval jsem o něco dále a pěšky se dobelhal k jejímu domu, sledujíc rozsvícená okna, zrovna byla podle nábytku v kuchyni, měl jsem slušný pohled na její zadeček v roztomilých bílých boxerkách, měla černý top a hýbala se nejspíše do rytmu písničky.

Pomalu jsem mířil ke dveřím a zazvonil jsem, starý trik.

Otevřela dveře a mě hned popadla její krásná vůně, brunetka, hnědé oči, menší postavy a pleť měla jemně snědou.

"Uhm, ahoj, já, víš tak trochu jsem píchl gumu od auta, no a nechci teď nikoho obtěžovat," vydechl jsem nevinně a ona se usmála, zvouc mě dále.

Jakmile zavřela dveře, rozhlédl jsem se kolem.

"Tak se posaď, jsem Jamie," usmála se a já si skousl ret, šel jsem blíže k ní a z kapsy vytáhl injekci, kterou jsem jí rychle bodl do krku.

Ležela jako anděl, nebudu lhát, ležela na posteli v jednom ze speciálních pokojů, měl jsem zde tři kamery, jednu v rohu zdi a dvě pečlivě schované, kdyby se rozhodla mi zamezit pohled na ní.

Její rty byli růžové jako maliny, oči zavřené a vlasy zapletené do copánků, pohladil jsem jí po temeni hlavy a zjistil, jak krásně jemné vlásky má.
Přesunul jsem pohled na její roztomile kulatý nosánek a usmál se, jako knoflíček.

Vstal jsem z postele a se vztyčenou hlavou jsem odešel z pokoje, zamkl ho a zamířil jsem do kuchyně, kde jsem se dal do přípravy číny.

Krájení zeleniny, vaření masa, to všechno jsem následně spojil v jedno a menší dětskou chůvičkou jsem uslyšel splašené dýchání.
Moje brunetka se vzbudila.

Hned jsem s miskou teplého jídla vyrazil k pokoji, odemkl jsem ho a vešel jsem dovnitř.

"Máš hlad?" Natáhl jsem k ní ruku s miskou a ona se zamračila, praštila mě přes ruku a miska se rozletěla na několik porcelánových kousků.

Zhluboka jsem vydechl, zavřel jsem oči a následně se na ní usmál.
"Dobře," vydechl jsem, surově jsem jí chytil za vlasy a táhl po zemi ke dveřím, kde jsem dělal veškerou svou brutální činnost.

"Nehodláš mě poslouchat?!" Vykřikl jsem a shodil ji z kamenných schodů, tiše zasténala a snažila se vstát, ovšem marně, na těle se jí museli tvořit podlitiny a já přimouřil oči.

Sešel jsem schody a sledoval její křehké tělo, z nosu jí tekla rudá horká tekutina, která jí krásně ozdobila.
Vydechl jsem s úsměvem nad tou krásou a pomohl jsem jí na matraci.

"Co si jí provedl?" Vydechla při pohledu na černovlásku a já se jen usmíval.
"Nechtěla poslouchat, věř mi zlato, skončíš jako ona, když nebudeš poslouchat, ovšem trpět budeš i tak," řekl jsem hrubě bez jakýchkoli pocitů.

Suše polkla a sledovala dívku, která si držela dlaň.

"Říkal jsem ti Jamie, aby sis hlídala záda," vydechl jsem s úšklebkem na rtech, její obličej se změnil.
V očích měla jiskřičky a rty pootevřené.

"To ty jsi on," vydechla a já pyšně přikývl, sledoval jsem každičkou změnu v její tváři.
Od překvapené oči až po otevřené rty a svraštěný nosánek.

Pohlédl jsem na ruku, kterou si držela, měla ji odřenou do krve a podle syknutí dobře pohmožděnou, ovšem já nejsem doktor, abych jí něco takového ošetřoval, uzdraví se to.

"No dámy, myslím, že se můžete seznámit, každopádně obě si dnešní noc užijete," zasmál jsem se, vstávajíc ze země a následujíc opět k východu z tohohle pokoje.
Stolek jsem vzal s sebou a brunetku nechal na volné noze.

Věřil jsem, že neprovede nic špatného.

"Počkej," vydechla zmateně a já se na ni otočil.
"Mohu, mohu dostat něco k jídlu?" Zeptala se a já zakýval hlavou.

"Hlupáčku, šanci si dostala, smůla, jídlo bude až zítra, když ses neuměla zachovat," řekl jsem vážně a bouchl dveřmi, následně jsem je zamknul a stolek jsem nechal na chotbě.

Skončil jsem v křesle v mém pokoji a zapnul si kamerový systém, sledujíc ty dvě jsem se zaměřil na černovlásku, která kašlala krev.

Jamie se k ní ihned přitulila hladíc jí po vlasech, musel jsem se smát, bylo to vtipné.
Vše mi přišlo tak dokonalé, ta jejich bezmoc a moje nadvláda.

Zapnul jsem si opět známé stránky a vyhledal si pořádně brutální videa, ať šlo o přímé vraždy, sex s krvavým zakončením, sadistickým pornem a nebo jen mučení pro radost.

Nechal jsem se veškerou tou bolestí opět inspirovat, ovšem jakmile jsem uviděl, jak nějaký muž přinutil dívku, aby si usekla dva prsty na noze sekáčkem na maso, vypnul jsem video a podepřel si rukou obličej.

Padl jsem do hlubokého přemýšlení, jak nejvíc té černovlasé ublížit, jak jí donutit křičet v agónii.

Skousl jsem si svůj ret a následně olízl dva kovové kroužky, které jsem měl ve spodním rtu.

Natáhl jsem se pro solničku, která ležela na mém stole a na tváři se mi objevil spokojený úšklebek.
Následně jsem vzal dvě tužky a opět se vracel ke svým dívkám.

Jakmile jsem vešel, obě se na mě podívali, černovláska se klepala zimou a bolestí dlaně, která jí stálé trochu krvácela.

"Mám dokonalý nápad! Bože nikdy jsem nebyl šťastnější!" Smál jsem se a šel jsem zapnout počítač, sáhl jsem po masce vedle laptopu a nasadil si jí.

Zapnul jsem živé vysílání a koukal do kamery.

Bez jakýchkoli slov jsem šel k dívkám a černovlásku jsem vzal za vlasy, přitáhl jsem si malý nízký stolek, kam jsem jí dával jídlo a pití.
Hlavu jsem jí položil na to a sledoval, jak vzlyká.

Brunetka se odtáhla a klepala se, jak se člověk dokáže změnit, když má blízko smrt mě fascinovalo.

Strčil jsem jemně černovlasé dívce tužky do nosních dírek a se smíchem, jsem její hlavou praštil o stůl.

Bylo slyšet hlasité křupnutí a byli vidět pouze milimetry barevných tužek, které byli nyní zařazené v hlavě mladé dívky.

dark web. [n.h.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat