METRES
ALINTI
Üzerinde hissettiği bakışları görmezden gelerek etrafına bakınmaya devam etti. Buradan oldukça sıkılmıştı. Daha önce saklamadığı heyecanıyla gelen kadın bugün heyecan duymaksızın gelmişti. Çünkü karşısına çıkan kadın bütün heyecanını yok etmişti.
"Sizi bu kadar kıskanç beklemiyordum."
"Anlamadım?" dedi Fulya istemsizce bakışlarını İnci ile buluşturdu.
"Çok kıskanç bir kadınsınız diyorum. Bunu beklemiyordum diyorum." Daha açık bir dille tekrarladı.
"Her kadın kıskançtır!" ne yani bu kadında kıskançlık duygusu yok muydu? "Ama anlamadığım ne gibi bir kıskançlık gördünüz bende?"
"Kocanız; sımsıkı koluna sarılmış rahat bırakmıyorsunuz." diyen İnci içeceğinden bir yudum alırken keyfi hayli yerine gelmişti.
"Adı üstünde kocam elbette yanında olacağım." İnci'ye cevap veren sesinde anlaşılacak alay vardı. "Gördüğünüz gibi. Kocamı avlamak isteyen kadın çok sahip çıkmalıyım." Karşılık verirken etrafına bir göz attı. Dediği gibi güzel ve bekâr olan çok kadın vardı. Yani kocasına göz koyan çok çok kadın vardı.
İnci kendinden emin bir adım atarak Fulya'ya yaklaştı. Aralarında birkaç santim bırakarak kısık bir seste konuştu.
"Size bir tavsiye Funda Hanım; evli erkekler çabuk sıkılır. Hele de eşleri onları çok sıkınca."
Bu tavsiyeye gülen Fulya kafasını İnci'ye doğru uzatarak kulağına fısıldadı.
"Bekâr kadınların tavsiyelerini dikkate almam!"
Reklam: Uzun çok uzun bir aradan sonra geldim. Bölümleri biriktirdim elimde ve yayınlamaya başlayacağım. Verdiğiniz tepkiler çok iyi bunun için hepinize teşekkür ederim.
Hikâyemize yorum atmayı ve votelemeyi unutmayalım. Ha bir de dün UGLY adında yeni bir hikâye yayınladım. Ona da göz atıp destek olursanız çok sevinirim.
Yarın yeni bölümde görüşmek üzere.:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES (+18)
General FictionBir kadın aldatıldığını hissettiği zaman ne yapar? Yada bir adam sevdiği karısını aldattığının farkına vardığı zaman ne yapar? Peki bir METRES evli bir adamın hayatını çalmaya kalkışırsa ne olur? Peki ya herşeyden habersiz bir çocuk? ...