METRES
YAZAR: SONGÜL
BÖLÜM: 3 (Kadınlara Hücum..)
Hayatın bize bir gün içerisinde neler sunacağını hiç birimiz bilemeyiz. Bir gün içerisinde her duyguyu tadarız. Ağlarız, güleriz,eğleniriz,hüzünleniriz. Kısacası bütün anları yaşarız.
Ama gece oldu mu kafamızı güvenli bir şekilde yastığa koyduğumuzda, dilimizden en anlamlı cümle dökülüverir.
"Çok şükür bugünde ölmedik Allah'ım."
Hayatın Fulya'ya nasıl bir gün verdiğini bilmeden hızla yukarıya çıkarken onu çağıran arkadaşına döndü.
"Fulya kendine gel."
"Şirkete gitmeliyim."
"Fulya saçmalıyorsun. Lütfen buraya gel. Kocanı kırarsın böyle yaparak. İki günlük kadın için... Fulya rica ediyorum bu saçmalığı bırak.." merdivenin başında bekleyen genç kadın arkadaşının söyledikleriyle merdivenlere oturmuş sadece arkadaşına bakmıştı.
"Çok..güzel bir kadın..Merve..kocamı onun yanında yalnız..bırakmak.."
Merve hızlı adımlarla merdineve çıkarken hemen arkadaşının yanına çökmüş hızla sarılmıştı.
"Fulya herşey güzellik demek değil. Sen ondan daha güzelsin kocan sana değilde ona bakarsa kör o zaman."
"Kocam...onu beğenirse.."
"Fulya belki evlidir kadın. Belki çok sevdiği bir sevgilisi vardır. Nereden biliyorsun? Bu kuruntuların daha kadını tanımadan..nasıl desem.." konuşamıyordu genç kadın. Ne diyeceğini gerçekten bilmiyordu.
"Bir kadın hisseder Merve ve..ve bu kadını daha görmeden negatif elekrikler almaya başladım."
"Güzelim kalk hadi.. Bak kocan gelecek akşama güzel bir yemek hazırla ve kendini de hazırla. Ondan sonra ona unutamayacağı anlar tattır. Kendini hiçbir zaman ona unutturma.."
"Bir erkek unutmaya meyli varsa Merve sen istediğin kadar kendini unutturmamaya çalış.. O unutur seni!"
Arkadaşının tavsiyelerini aldıktan sonra dediğini yaparak ilk önce kendini mutfağa attı. Kocasının en sevdiği yemekleri büyük bir keyifle yaparken bir yandan da aklında ki kötü tilkileri kovalamaya çalışıyordu.
"Kendine gel Fulya kocan seni çok seviyor."
Bunu sürekli kendine hatırlatırken bir yandan da yemeğini yapmaya devam ediyordu.
"Sen güçlü bir kadınsın kocanı kimseye kaptırmayacaksın."
Yemekleri yapıp mutfaktan çıktıktan sonra hızla yukarıya çıkarak kendini banyoya attı. Oğlu geç geleceği için en açık kıyafetini seçerken kocasının mutlu olmasını istiyordu.
"Hadi vahşi kadın eski Fulya'yı ortaya çıkart."
Banyodan çıktıktan sonra saçlarını kurutup makyaj aynasının önüne geçti. Güzel sade bir makyaj yaptıktan sonra bordo bir elbiseyi üzerine geçirdi. Göğüslerini meydana saran elbise kalçalarının hemen altında bitiyordu. Kısa kollu önden sade görünen vücut hatlarını saran elbisenin arkası beline kadar çıplaktı. Bel boşluğunda elbise bitiyordu. Altına kocasını çıldırtacak en seksi iç çamaşırlarını giymişti.
Saçlarına vahşi bir görünüm kazandırmış, dudaklarını kıpkırmızı rujla dolgunlaştırmıştı. Siyah 30 santimlik ayakkabıyı ayağına geçiren genç kadın aynada kendinde baktığında, dudaklarını uçuklaştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES (+18)
General FictionBir kadın aldatıldığını hissettiği zaman ne yapar? Yada bir adam sevdiği karısını aldattığının farkına vardığı zaman ne yapar? Peki bir METRES evli bir adamın hayatını çalmaya kalkışırsa ne olur? Peki ya herşeyden habersiz bir çocuk? ...