METRES
"Bağış Gecesi"
Reklam: Dün akşam evde olmadığım için yayınlayamadım. İşim çıktığı için dışarıdaydım. Gecikme için kusura bakmayın. Ama size uzun bir bölüm attım. Benim için çok güzel bir bölüm oldu. Yorumlarınızı bekliyorum. Sizden bir şey rica edeceğim. Bir yıldır bölümü yayınlamama rağmen hikaye çok güzel ilerlemiş. Voteler, yorumlar, altmış bine kadar yükselmişiz. Gördüğünüz gibi Wattys2016 yarışmasına bizde katıldık. Kazanalım istiyorum. Bunun için sizden destek ve yardım istiyorum. Okuyalım, okutalım, vote verelim, yorum yapalım. Yorum yapalım bol bol vote olsun bol bol. Yarın bölüm atmazsam diğer gün atacağım. Kendinize iyi bakın görüşürüz.
Her insanoğlu hayatı boyunca darbeler alırdı. Büyük küçük fark etmeksizin darbeler peşimize dolanırdı. Bu darbe sanırım bugün genç kadını bulmuştu. Gördüğü manzara hiç iç açıcı değildi. Aksine onu derine sürükleyecek kadar kötüydü.
Özellikle karşısında anlamsızlıklar içinde bakan İnci Erez'i görünce daha da kötü oluyordu.
"Evli olduğunu söylememiş." Dedi Fulya içinden ardından devam etti. "İlk hata..ilk hatası ve büyük hata." Kocasının hatasını kendi içinde söylemek Fulya'yı üzmüştü.
"Sevgilim hoş geldin." Oğlunu bırakarak ellerini karısına doğru uzattı. Hiç beklemeden o elleri tutan Fulya zoraki tebessüm etti. "Mutlu görün.." içinden kendine destek verdi. İnsanın en güçlü desteği kendisinden gelirdi.
Timur karısının elinden tutup kendisine çekerek yanaklarına bir öpücük kondurdu. Geri çekildiğinde belinden yakalayıp yanında ayırmadan keyifle ortağına döndü. "Kadınım Fulya Acarsoy!"
Fulya kendisini ortağına kadınım diye tanıtan kocasına derin bir iç çekti. Ah ne güzel tanıtıyordu. Ne güzel bir adamdı. Hatalarını nasıl da örtmeyi biliyordu çakal.
Kadınım sıfatına takılan İnci birbirini aşkla izleyen karı kocayı izledi. İlk izlenim gerçek bir aşkın ortada olduğuydu. İnci "Merhaba." Diyerek bakışları sonlandırdı. Dikkatini üzerine alınca "İnci Erez." Diyerek elini uzattı. Fulya uzatılan eli sıkıp tebessüm etti. İki kadın el sıkışırken sahte tebessümleri yüzlerine yerleşmişti.
Şirkete ilk geldiğinde Timur ile tanıştığında sadece iş üzerine sohbet edebilmişlerdi. Aile konusu hiç açılmamıştı. Zaten ortağı pek konuşkan değildi. İş konusu kapandığı an hemen çıkar giderdi. Ve bugün biraz kaynaşmış sohbet etmişlerdi. Belki karısı gelmeseydi bugün aile konusu da açılırdı.
İnci evli olduğunu elbette biliyordu. Parmağında ki yüzüğü ve masasında duran resimleri bunu gösteriyordu. Aile fotoğraflarını görmesine rağmen inanmamıştı. Böyle yakışıklı bir adamın tek bir kadına bağlı kalacağını düşünmüyordu. Düşünmek istemiyordu. Ama gerçek önündeydi. Ve o gerçek çok güzeldi. Üstelik oğlu vardı.
Tabi karısının şirkete bir anda geleceğini hiç düşünmemişti. Üstelik ortağıyla yeni yeni kaynaşırken. Aslında gelmesini de istememişti. Hiç tanışmamak daha iyi olurdu. Düşüncelerini bir kenara bırakıp küçük oğlana kaydırdı bakışlarını.
"Bu yakışıklı adam da," Derken oğlunu kucağına alarak keyifle gülümseyen Timur'u izledi. "Benim oğlum Timuçin."
İsim benzerliklerini sevmişti İnci. Timur Acarsoyun varisi Timuçin Acarsoy. Oldukça havalı.
"Evli olduğunuzu duymuştum. Ama bu kadar güzel bir bayan beklemiyordum."
"Teşekkür ederim." Demekle yetindi Fulya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES (+18)
General FictionBir kadın aldatıldığını hissettiği zaman ne yapar? Yada bir adam sevdiği karısını aldattığının farkına vardığı zaman ne yapar? Peki bir METRES evli bir adamın hayatını çalmaya kalkışırsa ne olur? Peki ya herşeyden habersiz bir çocuk? ...