•1•

462 46 33
                                    

Corra:
Neochotne sa obzerám po budíku ktorý vydáva nepríjemný alarmový zvuk.

S roztrasenými rukami sa presúvam po izbe a beriem si tanečné topánky ktoré sú poznačené mojou vášňou k tancu. Tancujem už 4 roky, no len sama dole v garáži.

Dnes.. Dnes je môj deň.. Teda aspoň v to dúfam. Zakopnem o list papiera ktorý ležal na mojej drevenej podlahe. Papier zašuchce a ja si ho beriem do rúk. V mysli začnem čítať.

Tanečná akadémia Bazsalle pozýva účastníka Corru Versaceyovú na veľký výberový konkurz. Prijatie vašej žiadosti sa nachádza v zbore papieru číslo 27. Konkurz sa koná dnes, t.j. dňa 27 júna, roku 4765 o 15:00. Dostavte sa do tanečnej sály č.43 . Nedostavenie sa načas do sály vás automaticky diskvalifikuje z našeho výberového konkurzu.

S pozdravom Kerry McPeacová

Papier skrčím a hodím do koša. Nemám odvahu ani pozdraviť susedovi, nie to ešte ísť na konkurz. Čo sa týka mojej povahy, som nerozhodný, hanblivý a totálne nesebavedomý človek. Presný opak ktorý vyžaduje tanečná akadémia Bazsalle. Povzdychnem si, a presuniem sa dole schodmi do kuchyne. Mama ma privíta pozdravom a bozkom na líce. Otec si číta noviny, a drží šálku čudným spôsobom.

,,Dnes je tvoj deň Cor." prehodí mama pomedzi prežúvaním cheesecaku a pitím kávy. ,,Musíš sa poriadne naraňajkovať." povie a sunie predo mňa tanier s raňajkami. Odsuniem ho s vetou, že som v takom strese, že si necítim žalúdok nie to ešte jesť raňajky.
Naozaj. Trasú sa mi ruky a vnútro mi zožiera stres z dneskajška.

,,Nerob si starosti Corra. Vieme že to zvládneš." ozve sa otec zpoza novín.
Povzdychnem si a rozlúčim sa. Nastúpim do autobusu, kde si následne dávam slúchadlá do uší.

Keď sa na obrazovke predo mnou zjaví na displeji zastávka Baszallyová, neochotne vystúpim a pozorne si prehliadnem výškovú sklenú budovu s obrovským nápisom : Bazsalle Dance Academy

Nie som si práve istá tým čo robím. Je toľko vecí ktoré sa môžu pokaziť, spadnem, zlomím si nohu, alebo proste len nebudem profesionálny tanečník na ich úrovni. Pozriem sa na hodiny ktoré sa premietajú na stene budovy a vidím čas 14:55 . To znamená 5 minút do začiatku môjho konkurzu.

Moje roztrasené prsty stláčajú tlačidlo zvončeka a ozve sa ženský hlas ktorému diktujem svoje meno. Presklené dvere sa otvoria, a ja vchádzam do budovy plnej matúcich chodieb, skla a výťahov. Kebyže mám spočítať koľko tanečných sál sa tu nachádza, asi by to bolo niečo okolo 350. Dobré čo ?

Preto je Bazsalle tou najvychýrenejšou tanečnou akadémiou v celej Amerike. Výťahom som sa presunula k tanečnej sále kde je konkurz. S mojimi roztrasenými rukami som si začala obúvať tanečné topánky.

,,Moc ťa trasie na to aby si mala ego podobné dnešného víťaza." ozval sa za mnou muž s hlbokým hlasom. Otočím sa a pozerám na muža s blond vlasmi, modrými očami ktorý sa zlomyseľne uškŕňa.

,,To nie je tvoja vec." odvrknem a snažím sa pretvarovať že som nad vecou. Znova sa ponorím do svojich myšlienok ktoré sú ako inak, uprené na dneskajšok.

,,Tak trochu je." podíde bližšie . ,,Nechceš vedieť prečo ?" čupol si ku mne na zem kde som si obúvala tanečné topánky.

,,Nie. Nechcem. " zastavila som našu konverzáciu hneď po tom čo som si všimla cucflekov na jeho krku. Boli všade a aj keď boli zakryté make-upom, bolo ich dosť vidieť.

,,Hráš sa na drsňačku ale v skutočnosti máš dosť veľké obavy. Však je to tak ? Všakže ?" jeho prstom mi pozdvihol hlavu a v jeho tvári bola zase tá nemilosrdnosť a zlomyseľnosť. Na to som sa však postavila, a snažila som sa naňho nepozerať. Proste ho nechám tak.

,,Ste neskutočný." otočila som sa naňho, a šepla mu to rovno do tváre.

,,Drzá." uškrnul sa a oprel sa o stenu. ,,Povedz mi, odkiaľ si ?"

,,Ako som už povedala, nie je to vaša vec."

,,Ale je maličká. Tak trochu." zasmial sa. ,,Niall Horan, posudzovateľ a porotca." nechutne žmurkol a vkročil do konkurzovej sály. Oprela som sa o stenu a hlboko dýchala.

Skvelé, už ma asi nič nemôže ešte viac vydesiť.

Môže. Práve som si proti sebe poštvala jedného z porotcov.

_____________________

Neviem či pokračovať alebo to nechať tak som moc nerozhodná osoba :D každý Vote alebo komentár poteší a moc ❤️❤️❤️ ďakujem všetkým čo to čítajú a chcem poďakovať aj všetkým čo čítajú Nutella Boy a pomohli mi a povzbudili ma :))))
Xx N Xx

Bazsalle [SK]Where stories live. Discover now