•28•

218 37 9
                                    


Niall:

Okamžite ako mi zazvoní budík, leziem do sprchy.

Vchádzam do kúpeľne v ktorej vládnu zlaté odtiene. Zlaté umývadlo, vaňa, sprcha, mydlo... môžem povedať že Harry vybral naozaj dobrý hotel. Ako tanečník Bazsalle si na luxus a všetko čo sa s ním spája, dosť potrpím. Už od  malička moji rodičia nešetrili na ničom.

Prihlásili ma do Bazsalle keď som mal 5 rokov. Uvalilo sa na nich dosť kritiky ale som im vďačný že to urobili.

Vychádzam zo sprchy a dávam si na seba biele tričko a Adidas tepláky. Keby som si dal rifle, aj tak by som si ich skôr či neskôr musel prezliekať kvôli tréningom.

Beriem si kartu od izby a pomaly vychádzam. Predtým než zatvoriť svoje dvere, započujem cvaknutie tých od vedľa.

,,Dobré ráno, zlatko." žmurknem na Corru ktorá sa netvári práve nadšene.

,,Nie som zlatko. A už vôbec nie tvoje." podíde ku mne a položí mi prst na hruď.

,,A si si istá?" už keď sa chce zvrtnúť na otočku silno ju schytím za zápästie. Sykne, no tvári sa odvážne.

,,Neopováž sa to ešte raz spraviť." šepne mi tak blízko do tváre akoby ma chcela opľuť.

,,Tak ideš aj dole alebo plánuješ stráviť celé doobedie na hotelovej chodbe?" zdvihne obočie a napraví si oversize tričko ktoré nosí asi preto, aby jej zakrylo jej chudosť. Pokrútim hlavou a idem za ňou po presklených schodoch až na prízemie kde je naša jedáleň.

Idem za Corrou s ktorou spoločne prechádzame najskôr jedálňou hotela a napokon stojíme pri dverách ktoré majú senzor na kartu. Corra sa pred nimi zastaví a prehľadáva si vrecká od riflí.

,,Nemohol by si...?" otočí sa na mňa s prosbou v očiach.

Povzdychnem si, bližšie k nej podídem a uprene sa jej pozriem do očí.

,,Naozaj si si tú kartu zabudla... " šepnem. ,,Alebo ti ju nedali lebo nepatríš medzi VIP sektor?" zvýšim hlas tak aby ma počuli aj ostatní v jedálni.

,,Šibe ti? Otváraj!" Corra mi uštedrí silnú ranu do hrude.

,,Fajn." nasadím úškrn a dám ruky do obranného gesta.

,,Toto. Ti. Ešte. Vrátim." precedí Corra pomedzi zuby.

,,Ako povieš, bejby." poštípem ju na zadok.

,,Idiot."

Na pravé poludnie:

,,Harry hovorím ti že medzi nami nič nieje."

,,V to dúfam, Niall. Pretože to netolerujem ani ja a ani Bazsalle. Čo ti hovorí motto..." Harry chce dokončiť vetu no ja to urobím zaňho.

,,Profesionalita nikdy nebude profesionalitou pokiaľ sa primieša vášeň." protivne mu to vypľujem do tváre.

Harry sa ku mne nakloní ponad stôl.

,,Zle."

,,Ako to?"

,,Pokiaľ sa primieša niečo čo sa nazýva láska. Vášeň s tancom to k sebe patrí, dokonca je to prípustné! Tak sa spamätaj."

,,Nemám z čoho Harry."

,,Fajn." odvetí. ,,A už vôbec v období skúšok. Vravím ti, nepleť jej hlavu!"

,,Harry, sakra, som ja na lásku?" prudko sa postavím zo stoličky.

,,Veď práve. Iba na sex. A to si ona nezaslúži." treskne za sebou dverami.

Mňa nikto poučovať nebude.

Corra:

,,Raz, dva, tri, štyri. Raz, dva, tri, štyri." telá tanečníkov spolu so mnou tancujú v synchronizácii hudby.

,,Versaceyová!" neochotne sa obzerám po Niallovi ktorý na mňa práve zavolal. ,,Poď sem."

Niall stojí so zamysleným pohľadom pred predným zrkadlom a sleduje moje kroky ako idem zo stredného radu tanečníkov k prednému, teda k nemu.

,,Ostatní nabok." rozhodí sa rukami. ,,Začína ti hudba." tleskne rukami.

Pokrútim nad ním hlavou no nepriečim sa.

Začínam prudkým záklonom, pri ktorom sa s mojim telom zakloním do zadu až tak že sa rukami radšej ľahko dotknem zeme aby som sa nezvalila.

,,Bez tých rúk, nepchaj ich tam! Ver svojmu telu!"

Viem, že som spravila chybu, no pokračujem v choreografii. Potom sa zo záklonu vystriem tak prudko že musím spevniť komplet všetky svaly v tele aby sa mi to podarilo.

Švihnem nohami a vyšvihnem svoj telo do vzduchu najvyššie ako vládzem pričom silno prepínam špičky.

Síce je môj dopad jemný a ladný, no ostrá bolesť z lýtka tam stále srší.

Držím si však výraz na ktorom nie je nič vidno. Skrývam to. Presne tak ako sa to odo mňa očakáva.

,,A presne takto..." už si myslím že Niall zase narazí na moje chyby a povie niečo v zmysle že sa to tak nemá robiť no prekvapí ma.

,,To má vyzerať. Až na tie ruky. Corra. Dôveruj sebe a svojmu telu. Ver si. Ver si viac! To ťa delí od bezchybného tancovania." díva sa na mňa tak uprene akoby sme boli v miestnosti len my dvaja.

Keď vchádzam do šatne tak trochu krívam.

Hádam si to nikto nevšimne.

___________________

Ďakujem za vašu podporu bez ktorej by tento príbeh nemal zmysel aj keď buďme úprimný on pri mne asi nemá vôbec zmysel.
Čo myslíte ako to pre Corru dopadne a čo hovoríte na časť ?:)
Xx N Xx ❤️

Bazsalle [SK]Where stories live. Discover now