,,Vypi to." Niall predo mňa pokladá pohár.,,Nič mi nie je, trochu sme na seba nakričali. Pri tebe som na to zvyknutá. Ale pri nej? Bol to čistý úder pod pás."
,,To chápem." Niall si sadne oproti mne a hodí na mňa zamyslený pohľad. Teda, neviem či sa pozerá na mňa, alebo je za mnou niečo naozaj, naozaj zaujímavé.
,,Čo to je?" s nechuťou sa načahujem po pohári ktorý stojí na sklenenom stole.
,,Čistá voda. Bože." pokýve hlavou a prevráti očami.
,,Mal by si ísť." odpijem si z pohára.
,,Nie. Ešte jedna vec." povie, postaví sa a odíde do chodbičky. Vráti sa s polorozpadnutou kyticou modrých ruží v rukách.
,,To si odkiaľ vyhrabal? Zo smetiaku?" nechcela som aby to vyznelo tak drzo, ale akosi to zo mňa vyšlo.
,,Vtipné." ignoruje moje narážky a podíde si ku mne sadnúť. ,,Sú z kvetinárstva za rohom, pre tvoju informáciu." podá mi kyticu.
,,Neverím." výjde zo mňa hlas podobný zmixovaním radosti a sarkazmu dokopy.
,,A uveríš mi keď ti poviem že ma to mrzí? Neviem, kde je chyba, proste som zvyknutý že je všetko podľa mňa. A ty mi neustále otváraš oči." povie keď si beriem kyticu a pritom sa naše horúce prsty dotknú.
,,Prepáč."
,,Wau, to slovo od teba počujem druhý krát za život."
,,Musíš byť ešte aj teraz protivná?" urobí si pohodlie a vystrie sa na sedačku.
,,To je moja sedačka."
,,Oh, vážne Corra? Toto nie je tvoj byt." ignoruje ma a vyzuje si Nike tenisky.
,,Máš pravdu. Keď príde Cassy ťa tam rovno uškrtí."
,,Ako ideš dnes v noci na letisko?" ignoruje moje narážky.
,,Hm, peši?" na jeho otázku mu odpovedám otázkou. Nerobím to často ale som zvedavá čo mi tým naznačuje.
,,A..." posadí sa. ,,Chceš zviezť?"
,,Bolo by to fajn." myknem plecami.
,,Prídem po teba o za desať pol tretej kedže lietadlo má vzlet o tretej." hovorí popri tom ako si zaviazuje šnúrky na topánkach.
,,Fajn, tak teda..." opriem sa o dvere. ,,Ďakujem." poviem mu a vidím ako ide dole po schodoch. Ešte mi kývne a vchodové dvere sa zavrú.
...
Zo spánku ma preberie nepríjemný zvuk. Cassy niečo zamrmle, myslím že to bola nadávka.
,,Do čerta, do čerta, do čerta!" opakujem a pri tom si pretieram oči. ,,Prepáč Cassy." šepnem.
Vyletím z postele a v momente zhrabnem všetky veci zo skrine do môjho kufra. Nemám problém s napchávaním vecí kedže ich veľa nemám, od kedy som ušla z domu.
Nechýbalo mi veľa ku šťastiu a než som už mala všetko v kufri, tým myslím oblečenie aj kozmetiku a všetko ostatné, zasekol sa mi zips. Proste sa mi zasekol. Práve teraz.
Driapem ho, ťahám, šklbem až sa porežem čo si odnesie môj prst s nechtom.
Našťastie som už v chodbičke aj s kufrom, a posledné čo mi ostáva je obuť sa a dať si bundu. Keď otváram dvere aby som sa konečne dotrepala dole na prízemie, zarazí ma hlas.
,,Letenku nepotrebuješ kamoška?" vo dverách stojí rozospatá Cassy v pyžame a v župane.
,,Cassy." usmejem sa a udelíme si dlhé objatie. ,,Volaj mi každý deň. A príď ma navštíviť inak sa zbláznim." zasmejeme sa a kedže je už najvyšší čas, bežím po schodoch aj s kufrom.
Otvorím vchodové dvere a hneď mi pohľad padne na čierne veľké auto v ktorom určite sedí Niall. Ofúkne ma studený, ešte nočný vietor.
Idem k autu a keď sa priblížim ku kufru, automaticky sa otvorí. Hodím kufor a utekám zo studeného vzduchu dovnútra auta. Sadám si na predné sedadlo vedľa Nialla.
,,Dobré ráno." Niall sedí za volantom a tentokrát má vygélované vlasy nahor, a na očiach má tmavé slnečné okuliare.
,,Ak považuješ tri hodiny v noci za ráno, tak si fakt z inej planéty."
,,Nevyspinkaná?" usmeje sa.
,,Plná energie, nevidíš?" otočím sa naňho so sarkastickým úsmevom.
,,V lietadle si budeš môcť pospať." otočí volantom do zákruty. ,,Daj si bezpečnostný pás."
,,Mohol by si prosím stíšiť klimatizáciu?" opriem sa o sedadlo.
,,Je ti zima?" pozrie sa na mňa. ,,Kde máš bundu?" vrhne na mňa nechápavý pohľad.
,,Prvá vec ktorú som zabudla. Skvelé. Vidím to na..." nedokončím vetu a zvraštím obočie nad Niallovým činom. ,,Čo to robíš?" sledujem ho ako si odopína bezpečnostný pás.
Neodpovie mi a tak sa opriem hlavou o okno. Zrazu na mne pristane bunda.
,,Čo stváraš prosím ťa?" otáčam sa.
,,Obleč si ju." neodtrhá zrak od cesty.
,,Ale ja-"
,,Proste to urob."
Obliekam si bundu ktorá je taká dlhá a veľká že by si dala použiť ako deka. Neviem či budem môcť zaspať cez tú silnú vôňu.
,,Vyzeráš dobre." povie a vzápätí sa rozosmeje.
,,Jasné." prevrátim očami a kebyže je tu niečo čo po ňom môžem hodiť, urobila by som to.
Lenže, nechcem porušiť bezpečnosť najmä keď šoféruje a ja som s ním v tom istom aute.
________________
Tak som tu zas s novou časťou !! Dúfam že sa Vám bude páčiť tak ako Niall s hnedými vlasmi! ( vtip ) ha- ha.
Ehm takže mám vás moc rada a ďakujem za všetky komenty a hviezdičkyy <3
Xx N Xx
YOU ARE READING
Bazsalle [SK]
FanfictionNajprestížnejšia akadémia na svete, ale jej pravú tvár krutosti a nekompromisnosti poznajú len jej členovia. Si v tíme, no ideš sám za seba. Na plný výkon a bez chýb. Moderné technológie snímajú každú tvoju chybičku, každý tvoj krok. Kvapky potu...