Venované : @romankaviglaska a vam ostantnym ofc!❤️
Po pár minútach strávených v tanečnej miestnosti si uvedomím, že svoju vodu, som si nechala v skrinke.
Niall má meškanie, a tak neváham a idem si po ňu.Šatňa je na druhej strany haly, takže mám dosť času na to, aby som hľadala čip, bez ktorého sa dnu nedostanem. Niall mal pravdu. Mala som si ho ihneď dať na náramok ktorý mi bol pridelený. Lenže... nedala.
,,Do riti! Pozri čo si spravil!" trhne ma, keď niekto silno bachne skrinkou zatiaľ čo som si bola do šatne zobrať vodu. Skrčím obočie a rozhliadnem sa pomedzi rady fialovo-modrých skriniek.
,,Ukľudni sa, dobre? Lebo budeš mať oko fialové ako je táto skrinka." mužský krik ktorý patril Niallovi sa rozliehal po šatni.
Potichu som si brala vodu zo skrinky. Ako som ju zavrela, oprela som sa o dvierka. Čo to do čerta...
Niall stojí vo vzpriamenej pozícii s uterákom v ruke. Oproti nemu stojí Kyle.( tanečník v Niallovom tíme )(tvárme sa že už tu bol spomenutý.. :D )
,,Ty si vždy myslíš že si lepší Niall." Kyle sa nechutne usmieva. Potom sa pozrie smerom akoby ku mne, ledva ledva sa stíham uhnúť. ,,Teraz ma dobre počúvaj. Ja veľmi dobre viem kde je tvoja slabosť. Viem presne KTO je tvoja slabosť."
,,Neber si ju do huby!! Nepováž sa." Niall je celý červený, žily na rukách mu navreli a čo chvíľu mám pocit, že ak bude Kyle pokračovať, tak si to nemilo odnesie.
,,Ukľudni sa. Nechcem nič iné ako ti trochu napraviť nos." Kyle si vyhŕňa rukávy.
,,Koleduješ si o vylúčenie, Kyle. Ak ihneď vypadneš zabudnem na to čo sa dnes stalo. Nemám náladu rozmlátiť ťa." Niall sotí Kylea o skrinku a drží mu ruky pod krkom.
,,Čo spravíš? Uškrtíš ma?" Kyle sa mu vysmieva do očí. ,,Ďalšieho človeka nechceš mať na svedomí, alebo áno?"
Niall sa zarazil. Vyrovnal sa a zhlboka sa nadýchol. Červeň na jeho tvári bola ešte tmavšia ako pred tým.
,,Všetko to bola tvoja vina. Zomrela kvôli tebe." Kyle vyprskne do Niallovej tváre slová, po ktorých sa stane sled rýchlych udalostí.
Niallova päsť skončila v Kyleovej tvári. Kyle na okamih zatvoril oči. Stratil vedomie.
Keď ich otvoril chystal sa niečo povedať, no Niall už bol pripravený zasadiť mu další úder.
,,Niall!!!" kričím a zakryjem si ústa. Vyjdem spoza radu skriniek.
,,Do prdele Corra, čo tu robíš? Vypadni." zhúkne na mňa a z tváre mu srší šialenosť.
,,Snažím sa mať ako jediná z vás rozum." snažím sa znieť odvážne, no mám pocit že mi ide srdce vypadnúť z hrude.
,,Nestaraj sa." precedí pomedzi zuby.
,,A prečoby nie? Len ju nechaj." Kyle sa na mňa uškrnie, pomedzi zuby mu stekajú pramienky krvi.
,,Kurva drž už tú svoju hubu!" Niall pritlačí Kylea o skrinku. ,,Vypadni Corra. Mám tu nevyriešený bussiness."
,,Nieže by som nebola rada keby ťa vylúčili, ale aspoň ti to pripomeniem. Poznáš pravidlá. Bitka znamená vylúčenie. Aj pre trénera. Rozmysli si, čo robíš." zvýšim svoj hlas.
,,Máš 5 sekúnd na to, aby si vypadla." Niall sa zhlboka nadýchne.
,, Hej Corra. Nemiešaj sa do chlapských vecí. Ešte si ťa Niall s jedným pomýli a odnesieš si to. Choď kým máš možnosť odísť bez rozbitého nosa." Kyle sa so mnou rozpráva akoby tu Niall nebol, čo Nialla ešte viac vyštve.
,,Niall prestaň, naozaj ťa o to prosím." pristúpim bližšie k Niallovi.
Môj krok ho donúti pozrieť sa smerom ku mne. Odstúpi od Kylea, a ja si vydýchnem.
,,Choď preč Corra, nenúť ma to robiť."
,,Žartuješ však?" rozhorčene sa spýtam. ,,Ty musíš žartovať." Niall ku mne stále prístupuje bližšie. Z očí mu srší hnev a telo má stále napnuté.
,,Nespravíš to." šepnem mu, keď je blízko mojej tváre. Uškrnie sa. Jeho ruka sa zovrie v päsť a cítim vzduch okolo mojej tváre.
Spadnem na zem. Z toho že ma nič nebolí a necítim krv v ústach usudzujem, že ma netrafil.
,,A teraz vypadni. Lebo sa to stane realitou." odfrkne si. Otočí sa mi chrbtom a namieri si to ku Kyleovi.
Môj dych je zrýchlený, a neviem či to čo sa teraz stalo je realitou alebo snom. Niall by predsa...
,,Preboha Corra!" Cashmere sa ku mne rozbehne a postaví ma na nohy.
Posadí ma na lavičku kde sa opriem o fľašu vody ktorá je celá pokrivená z môjho neustáleného stláčania.Ukážem jej prstom dozadu.
Prikývne a vyjde von zo šatne. Vracia sa po piatich minútach, naspäť s viceriaditeľom Bazsalle.
__________________
Po prvé, veľké pardon za pridanie po 300 rokoch. Nemala som čas na nič, nebudem klamať . Neviem či tu ešte niekto ste, ak áno tak nejaké slovíčko vždy poteší.<3
Ak som niekomu neodpovedala na komentáre, idem tak hneď spraviť.Ak niekde nájdete nejaké poznámky ktoré sú úplne že mimo príbehu tak to sú moje poznámky k príbehu... neviem ich nájsť.
Krásnu velku noc!❤️
Xx N Xx
YOU ARE READING
Bazsalle [SK]
FanfictionNajprestížnejšia akadémia na svete, ale jej pravú tvár krutosti a nekompromisnosti poznajú len jej členovia. Si v tíme, no ideš sám za seba. Na plný výkon a bez chýb. Moderné technológie snímajú každú tvoju chybičku, každý tvoj krok. Kvapky potu...