•16•

231 37 10
                                    

Niall:

,,Ty si nás vážne zamkol!" Corra si nahlas povzdychne.

,,Problém?" zdvihnem obočie no plne sa sústredím na cestu.

,,Rozbijem ti okno."

,,Skúsiš." odvrátim zrak od cesty a vrhnem na ňu varovný pohľad.

,,Lezieš mi vážne na nervy. Načo sa miešaš do niečoho do čoho ti nič nie je?"

,,Keby si sa videla aká si bola, brala by si to celkom inak."

,,Nebrala."

,,Nevidela si sa. Vyzerala si hrozne. Vtedy, keď pršalo a šla si cez tú cestu." pripomínam jej.

Zostala ticho. Myslím že vie, ako veľmi jej to ublížilo a že sa správala ako blázon. Ale... nedávam jej to za zlé.

,,Sakra!" rozšírili sa jej oči. Než som stihol niečo vypustiť z úst, Corra schmatla moje ruky z volantu a shytila volant. Auto s nami zašmykovalo, videl som len rozmazané siluety budov, myslel som že sa mi zahmlelo pred očami a potom ma donútilo otvoriť oči to, že sme zastali. Prudko sme zahli na nejaké prázdne priestranstvo. Keď bolo naše auto stočené v zákrute, Corra sa s úľavou oprela o sedadlo a vypla motor. Všetko sa to udialo tak neskutočne rýchlo, že som sa ešte stále spamätával z toho čo sa pred malou chvíľou odohralo.

,,Čo to do pekla malo znamenať Corra?" schytil som ju za plecia.

,,Na tej ulici, vedľajšie auto." vysvetľuje. ,,Sedela tam moja mama a.. Tá druhá, som si istá že bola z detského domova alebo také niečo." povie a pri slove naznačí uvodzovky. Potom si nahlas vydýchne.

,,Do pekla vieš čo všetko sa nám mohlo stať?" priblížim sa k nej a tresknem päsťou pred čelné sklo.

,,Nestalo." povie potichu.

,,Mali sme sakra šťastie že nás to o sekundu neminulo tej budovy!"

,,Prepáč."

,,Vieš čo si všetko ohrozila? Mňa, celú moju tanečnú kariéru! S čo i len natrhnutým svalom by som sa s ňou mohol rozlúčiť!"

,,Máš pravdu! Ohrozila som TEBA a TVOJU tanečnú kariéru! Keby, keby ma videli! Myslíš že sa chcem vrátiť domov alebo vôbec do decáku? Jedno je horšie než druhé, neviem si vybrať!" od nervozity a strachu jej celá tvár zbledla. ,,Prečo som si vôbec myslela že ti záleží aj na niekom inom okrem seba? Prečo som mala pocit že aspoň niekoho trápia moje problémy?"

Rukou sa dotkla kľučky na aute, no bolo stále zamknuté.

,,Odomkni." utrela si oči rukávom.

,,Nie."

,,ODOMKNI! HNEĎ!"

,,Corra prosím vypočuj ma." zobral som kľúče od auta do dlane pre prípad že by ich chcela zobrať ona.

,,Už som si v živote vypočula dosť klamstiev, viac už nestrpím. Nehľadajte ma. Ty ani ostatní falošní ľudia." chcela mi vytrhnúť kľúče z rúk no chytil som jej ruku.

,,Corra. Sľub mi niečo dobre?"
potichu som sa jej spýtal. Neodpovedala.

Narovnal som si plecia a sklonil hlavu aby som sa jej pozrel do očí.

,,Len mi sľub že teraz keď... ťa pustím, neublížiš si." povzdychnem si.

,,Dobre." povie potichu no viem že veľmi ťažko.

Natiahnem dlaň a podám jej kľúče.

Stlačí tlačidlo, a vráti mi kľúče a pri jej dotyku teplých prstov sa narovnám. Zatvorím oči a vnímam len zvuk ktorým je zabuchnutie dverí od auta a jemné kroky.

______________

Woaa s tým pridávaním sa naozaj hanbím. Neviem čo povedať. Ani táto časť sa mi nepáči ale proste, už som niečo musela pridať. :) pre dotazy s Nutella Boy- áno plánujem ho dokončiť akurát nestíham.
Vďaka za všetku podporu mám vás rada:)
Xx N Xx

Bazsalle [SK]Onde histórias criam vida. Descubra agora