Corra:Neviem čo je horšie. Či to že kvôli Niallovi som tancovala sólo ktoré nemá byť sólom, alebo tá ostrá bolesť v lýtku. Každopádne je obedná pauza. Aspoň niečo pozitívne.
Cashmere mi vpáli do izby tak že skoro rozvalí dvere.
,,Prisadnem si." celou váhou sa hodí na posteľ až ma nadhupne.
,,Dávaj pozor horí mi lýtko." zvraštím obočie.
,,Ešte stále?"
,,Um, asi ho mám len natiahnuté."
,,Nemal by o tom Niall vedieť?"
,,Jasné. Nech mi pridá nejaké tie posilňovacie cviky na lýtka." pokrčím obočie.
,,Prestaň. Všetci vieme že sa na teba díva inak Corra." Cashmere sa usmeje a prehodí si cez plece pramienok svojich ružových vlasov.
,,Áno to som si všimla aj ja. Díva sa na mňa..." usmejem sa na Cashmere. ,,Díva sa na mňa pohľadom ktorý sa nazýva chcemťazabiť pohľad."
Cashmere asi naozaj čakala že si priznám že Niall sa na mňa díva s niečím ako láska, ale je to celkom bullshit.
A Cashmere sme sa rozprávali do druhej v noci, a o tretej nad ránom usúdila že by sa aj mala pobrať do svojej izby.
6:45 ráno :
Ja sa ani nemusím poriadne opiť a stačí že idem spať neskoro a cítim sa ako po divokej žúrke. Všetko ma bolí a tak usúdim že na hlavu by to chcelo trochu kofeínu... hej káva bude fajn.
Mám za sebou úspešné sa dotrepanie dole do hotela po kávu a následné vyjdenie hore schodmi. Som na seba pyšná.
,,A to som si myslel že už som ťa videl v tom najhoršom svetle." počujem podpichovačný tón Niallovho hlasu.
,,Nie...to ešte len príde keď sa zjavíš v mojej izbe." odpovedám tak že sa ani neobraciam a prikladám kartu k dverám.
,,Vyzeráš fakt hrozne... včera si sa tak ožrala alebo čo?"
,,Áno.." odkričím.
,,S kým?"
,,Ah ty si mi na to fakt skočil." škodoradostne sa zasmejem.
,,Začína ti tréning...dnes vám pridelia trénerov... veď vieš.. ktorí vás budú vyraďovať a potom keď ostanú piati v každej skupine sa bude skladať nový tím Bazsalle Academy."
,,Nejaké pozitívne správy by neboli?" opriem sa o zárubňu dverí.
,,Pre mňa bude pozitívne keď nebudeš v mojom tíme." žmurkne na mňa.
,,Aj pre mňa. Poďme sa za to obaja modliť." usmejem sa a zavriem mu dvere od svojej izby pred nosom.
Potom sa opriem o stenu... do čerta ak s mojím šťastím dostanem Nialla... nie, veď je tam okolo 30 trénerov.. to je veľa... Vyrazil by ma pri prvej príležitosti.
Kráčam fialovou presklenou halou a keď prídem pred dvere s nadpisom Tanečná sála AB váhavo priložím kartu.
Vnútri sú zrkadlá, obrovské okná a stôl pre porotu a tiež zariadenia asi na čipy alebo čo.
,,Vážení, poprosím o trochu disciplíny. Sme prestížna akadémia tak nech to tak trocha aj vyzerá." postaví sa žena s výraznými žilami na rukách. Podľa oblečenia by to pokojne mohla byť aj riaditeľka.
,,Čakajú nás týždne ťažkej práce, možno nie tak celkom príjemného času..." pre niektorých - po vzdialení mikrofónu od jej úst som bola schopná vyčítať práve takéto slová.
,,A veľa potu." dodala. ,,Akonáhle sa vaše meno objaví na jednej z obrazoviek umiestnených v tejto hale, priložíte si čip na virtuálneho asistenta ktorý vám pridelí trénera ktorý vás bude mať na starosť až do odvolania.
,,Pff to bude kedy pekne prosím." Cashmere sa nepokojne obzrela a môj pohľad spočinul na stovke vystrašených tanečníkov, ktorí nevedeli, čo presne sa bude diať.
,,Ak skončím pri Stacey Martell tak si rovno hodím slučku." zachytila som rozhovor medzi dvomi chalanmi v rade pred nami.
,,Počuj Cash." otáčam sa. ,,Kto je Stacey Mart-"
,,TY NEVIEŠ KTO JE STACEY MARTELL?"
,,No, práve preto sa ťa pýtam."
Náš rozhovor prerušil zvuk pípnutia. Niekoho meno sa objavilo na obrazovkách.
Mladé dievča s neistotou vykročilo vpred pred riaditeľku, porotu a trénerov. Nesmelo si priložilo čip na asistenta.
Abigail Harver #88
Pridelený tréner: Stacey MartellDievča sa tvárilo akokeby sa jej práve zrútila časť sveta, no navonok sa snažila zostať v pohode, napriek tomu jej to moc nešlo.
Postavilo sa ku blondíne ktorá mal vlasy ostihané po plecia a ostré modré oči, krikľavo-červený rúž, a oblečený mala oblek pre ženy. Neskutočná nesympatia. Asi horšie ako u Nialla.
,,Je strašná. Ver mi, žiadny tanečník nechce byť v jej tíme." odznel mi v hlave Cashmerein hlas.
Matt Delwell
Sabrina Tantell
Simon McPole
Sophie Wright
.....Sálou sa ozývali pípnutia, potlesky od tímov, v ktorých niekto pribudol a všimla som si, že Niall má vo svojom tíme okolo 12 ľudí. Zatiaľ.
Stacey Martell mala asi 15.
Peter Doughtney - další tréner mal 20
Harry mal 25.
Na rade bola Cashmere, držala som jej všetky palce. Keď sa jej na obrazovke zobrazil Harry, celkom ma to upokojilo.
Corra Versace
Moje meno blikalo na obrazovkách. Schádzala som po schodoch a ešte raz som si dobre prezrela všetkých trénerov.
S nádychom som si priložila čip na asistenta.
______________________
Hanbím sa za takéto pridávanie... alebo skôr nepridávanie častí. Stredná škola vie zamestnať - a gympel teda poriadne.
Nuž, ako sa mi máte? A je tu ešte vôbec niekto?
Btw kde ste na školách?
Radšej sa nejdem pýtať či sa Vám táto časť páčila lebo...
Xx N Xx
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bazsalle [SK]
FanficNajprestížnejšia akadémia na svete, ale jej pravú tvár krutosti a nekompromisnosti poznajú len jej členovia. Si v tíme, no ideš sám za seba. Na plný výkon a bez chýb. Moderné technológie snímajú každú tvoju chybičku, každý tvoj krok. Kvapky potu...