Corra:
,,Šibe ti?" zúrivo otváram skrinku tým že ako besná trieskam čip na mojej ruke o snímač na skrinke.
,,Mne či šibe?" obrátim sa na Nialla a rozhodím rukami. ,,Prečo niekedy hlavnú zdvíhačku nerobí niekto iný a my netancujeme normálne tanečné kroky ako ostatní ?"
,,Lebo sme najlepší." postaví sa medzi mňa a skrinku takže si do nej nemôžem nič vložiť a ani vyložiť.
,,Nie som tu ani rok. A on ma zakomplexuje niekam, čo mi nejde."
,,Proste budeme trénovať Corra, tým sa to spraví."
,,Nespraví Niall. To si myslíš ty. Vieš prečo zrušil tú prvú choreografiu?" poviem a on pokýve hlavou na znak nesúhlasu. ,,Naozaj ti to nepovedal ?"
,,Úplne prvá choreografia bola tá kde som spadla. Respektíve pustil si ma." poviem na čo sa on zahľadí do zeme. ,,Harry mi povedal že ju ruší a... že tá zdvíhačka by tam veľmi chýbala ale... zrušil to preto lebo sme spolu nevychádzali kedže sme skončili ako tanečný pár vďaka čipom. Tak povedal že..."
,,Pokračuj Corra."
,,Že na ďalšiu choreografiu ktorá bude v Chicagu, a kde bude potrebné makať, nám dá možnosť vybrať si." poviem a Niall si povzdychne.
,,Takže už sakra vieš čo sme spravili? Vďaka tomu zase musíme robiť tú prekliatu zdvíhačku!" chytím sa za hlavu.
,,Corra vieš čo?" pozrie sa mi do očí a príde blízko ku mne.
,,Ak máš strach je načase sa mu postaviť tvárou v tvár! Tak sa to v tejto akadémii robí ak náhodou nevieš.",,Chceš ma o tom poúčať ?" vystriem sa. Neodpovie a tak si beriem tašku a vykročím z budovy. Vletím do bytu a podľa toho aké je tu ticho, usudzujem že Cassy nie je doma.
Pípanie odkazovača ma celkom ruší v mojom snažení po spánku, a tak zúrivo tresknem po tlačidle aby som si prehrala odkaz.
,,Ahoj Corra tu je Harry. Dúfam že si v schránke našla všetky potrebné informácie ohľadom zajtrajška. Keď si ich prečítaš stačí poslať SMS že si si ich prečítala. Súťaž v Chicagu je o dva mesiace a tak Bazsalle schválila že tam poletíme už zajtra na sústredenie až do súťaže. To je všetko z mojej strany. Harry. "
Neviem ako ale moje nohy ma automaticky niesli k schránke. V rukách som držala fialovú obálku ktorú lemovali modré vzory ktoré som veľmi dobre poznala zo stien akadémie.
S napätím ju otváram.Prvé čo mi padlo do oka bola letenka. Business trieda, aby sa nepovedalo že Bazsalle vystavuje tanečníkov riziku.
Potom tam boli informácie. Dva mesiace. Dva mesiace v Chicagu. V hoteli. To znamená že nebudem musieť otravovať Cassy. A dovtedy si hádam niečo nájdem. Prerušil ma zvonček.Otváram dvere no hneď ich aj zatváram a zhlboka dýcham. Potom sa o ne opriem. Stála tam ona. Žena ktorá mi celý život klamala. Kde mám vlastne matku ktorú môžem volať mama ?
,,Corra otvor prosím ťa."
Zatvorím si oči a cítim ako mi vyteká slza.
,,Nenaubližovali ste mi už dosť?" ozvem sa.
,,Corra zlatko tak to nie je. Oni-"
,,Dosť! Už viac klamstiev nie! A vypadnite!" zvriesknem a na chvíľu ostane ticho.
,,Prečo ste ma odtiaľ zobrali?"
,,Ľúbili sme ťa Corra."
,,Neverím. Už nikdy."
,,Ja ti to teda poviem." ozve sa z druhej strany dverí. Utriem si slzy a opriem si ucho na dvere.
,,Je to komplikované. Chceli sme dieťa ktoré by nikdy neprišlo na svoj pôvod. A taktiež sme chceli aby to bolo tajné... tvoja identita. Preto sme komunikovali iba s riaditeľkou. Pretože..."
,,Tak prečo?" potichu sa ozvem.
,,Určite vieš že tvoj oco je podnikateľ a vlastní nejaké tie majetky."
,,Nie je to môj oco."
,,Buď chvíľu ticho ak to chceš počuť! A... my... potrebovali sme mať právoplatného dediča aby sme mali kam napísať svoj...majetok."
Cítim ako mi slaná voda tečie dole lícami. Tak majetok. Kvôli majetku.
,,Potrebujem od teba podpis na..."
,,Tak už sakra choďte preč!" vrieskam. Zrazu započujem hlboký hlas. Viem že ho odniekiaľ poznám.
,,Niall." šepnem. ,,Prosím pošli ju preč."
Neviem či ma počul ale strhla sa búrlivá diskusia.
,,Vypadnite odtiaľto inak zavolám políciu. Alebo nie. Vyvediem vás vlastnoručne!"
Potom sa to konečne stíchlo.
,,Corra?" Niallov hlas sa mieša so zaťukaním.
,,Otvoríš prosím tie dvere?",,Už je preč?" snažím sa zamaskovať slzy no hneď idú von ďalšie.
,,Áno."
,,Kľúč je za kvetináčom na chodbe." poviem pretože som ho tam nechala aby sa Cassy dostala dnu. Počujem zaštrngotanie kľúčov vo dverách. Sedím za dverami, hlavu mám na kolenách.
,,Si v pohode?" obzriem sa na Nialla ktorého vlasy teraz lietajú do všetkých strán a jeho oči sú upreté na mňa. Bez toho aby počkal na moju odpoveď ma vtiahne do objatia a ja svoju hlavu položím na jeho hruď. Cítim vôňu akou vonia len Niall .
,,Kvôli. Majetku." zašepkám
,,Pššt. To bude Okej." hladí ma po vlasoch.
Než zatvorím oči, všimnem si kyticu modrých ruží čo odhodil keď vošiel dnu a zbadal ma.
Pre koho asi bola?
_______________
Celkom hrozná časť. Myslím že neviem či sa to už zlepší ale... dúfam.
Tak či onak... Vám moc ďakujem za všetku podporu❤
A ozaj.. v utorok mi prosím držte palce, mám prvé príjmačky. Fuu dosť sa bojím.
Xx N Xx
CZYTASZ
Bazsalle [SK]
FanfictionNajprestížnejšia akadémia na svete, ale jej pravú tvár krutosti a nekompromisnosti poznajú len jej členovia. Si v tíme, no ideš sám za seba. Na plný výkon a bez chýb. Moderné technológie snímajú každú tvoju chybičku, každý tvoj krok. Kvapky potu...