Corra:
,,Vyzývam ťa na tanec, tu a teraz Versaceyová." postavil sa predo mňa a prepaľoval ma pohľadom.
,,Zabudni Horan." odvetila som, a balila som si veci do tašky.
,,Zlá odpoveď, Corra." šepol blízko pri mne.
,,Hovorím NIE." otočila som sa naňho.
,,Nerobíš dobre. Pamätaj, že so mnou budeš tráviť odteraz každý deň Corra. Na akadémii, a mimo nej na týždňových sústredeniach. Každý deň. A ja nemám rád ľudí ktorí nerobia po mojom."
,,Čo tak zájsť si za tou..." začala som. ,,Pripomeň mi jej meno pretože pri takom make-upe som sa naň nesústredila."
,,Abigail."
,,Presne tú. Stavím sa že ona s tebou bude tancovať do stratenia dychu. Do posledného výdychu." pretočila som očami a pozerala sa na neho.
,,Versaceyová tu a teraz." otvára dvere do tanečnej sály. Len pokývam na znak nesúhlasu. Opäť sa ku mne približuje, a celý čas ma preskúmava pohľadom.
,,Fajn." šepne. ,,Ak chceš aby si celá akadémia myslela o tebe že si len srab."
,,To nemôžeš !" skríknem.
,,Vážne Versaceyová ? Najlepší tanečník Bazsalle nemôže ? Ukáž mi dôkaz, pretože to, čo poviem tu na tejto akadémii mi každí zlizne za pravdu, rozumieš?" oprie sa rukou poza mňa o stenu.
,,Je to od teba úbohé." vyčítavým hlasom mu to fľusnem rovno do tváre.
,,Takže si srab a vždy ním budeš."
,,Nie. Som. Srab!"
,,Dokáž mi to. Dokáž mi že sem patríš a zatancuj tak ako profík." jeho postava je vyššia ako moja pochopiteľne, a stojíme príliš blízko pri sebe. Začínam cúvať.
,,Vzdávaš sa ?"
,,Nie!"
Niall prešiel kartou cez snímač a dvere do tanečnej sály sa otvorili.
Neisto som vstúpila a pozrela sa na Nialla.
Uškrnul sa. Ako inak. Pretočila som nad ním očami, a dala som si zo seba dole mikinu. Zostal na mne iba crop-top a tanečné legíny.
,,Zopni si vlasy." nariadil mi.
,,Odkedy si môj tréner?" provokačne som sa spýtala.
,,Dávaj pozor na jazyk, aby som sa ním náhodou nestal."
,,Tak to by som asi odstúpila."
,,Si neskutočná."
,,A ty egoistický."
,,Už buď ticho a tancuj." zapol na IPode hudbu ktorá potom šla z okolitých reproduktorov. Potom prišiel ku mne, a urobil to čo som nečakala. Možno som myslela že budeme robiť niečo ako dance battle alebo tak ale určite nie toto. Nie držať sa ako taneční partneri.
Dívam sa ako ku mne Niall prichádza, a berie ma za pás.
,,Na čo čakáš ? Nepoznáš štýl tanca pre dvoch ? Hmm ?" zobúdza ma z mojich myšlienok.
,,Poznám ja ... Uh" pomaly som presunula svoje malé ruky na jeho mužné a vypracované plecia. Som ostražitá a dávam si pozor na všetko čo urobím. Predsa len mu nedôverujem a...
,,Nesústredíš sa."
,,Sústredím."
,,Nie." zastaví sa a pozerá sa na mňa. ,,Keď sa sústredíš tak si iná Corra."
,,Ako to môžeš posúdiť ? Nepoznáme sa." ohradím sa.
,,Viem to." vydýchol si a oprel si ruky o kolená na znak únavy. ,,Videl som ťa. Corra nerád to hovorím. Ale bola si dobrá fakt dobrá. Nechcel som si to priznať ale mala si takú vášeň v tanci." začal a ja som len rozmýšľala kde zmizol ten protivný a egoistický Niall.
,,Uvedomil som si to až neskôr. Ale teraz už mi to ukáž. Dokáž mi že som sa nemýlil. Rozbaľ to Corra." uškrnul sa zlomyseľne a schytil ma prudko za pás.
Aj ja sa som sa chytila jeho pliec, a spolu sme vykročili vpred hudbe. Naše telá sa hýbali v harmónii hudby, a Niallovu hruď som cítila na tej svojej.
Niall ma nohou podvihol, na čo som vedela zareagovať a urobila som piruetu vo vzduchu za prítomnosti Niallovho istenia pomocou rúk.
Keď moje nohy dopadli na podlahu, Niall ma znovu podhupol, a ja by som mala správne zareagovať tak, že mu obmotám nohy okolo pásu. Ale na to sa necítim.
Skutočne nie.
Zrazene som sa odtiahnem od jeho hrude a on prudko vydýchaval.
,,Čo to malo znamenať ?" oborí sa na mňa. ,,Mohli sme sa zraniť kvôli tvojej hanblivosti to si uvedomuješ?" hlasno povedal.
,,Neskôr." šepla som. ,,Možno neskôr."
Nečakala som že pochopí moju hanblivosť, on možno ani nevie čo to je.
Schmatnem si tašku, a vyletím z miestnosti.Nasadám si na najbližší taxík a opieram sa o sedadlo. Prudko vydychujem.
Čo to vlastne robím ? Nemôžem s ním len tak tancovať.
_____________________
To čo som napísala :D ? Ja sama neviem takže noo :D takúto máte autorku :D
Ďakujem moc všetkým čo ma podporujú komentíkmi :)) Moc ma to teší a samozrejme aj Vote ❤️❤️Xx N Xx
YOU ARE READING
Bazsalle [SK]
FanfictionNajprestížnejšia akadémia na svete, ale jej pravú tvár krutosti a nekompromisnosti poznajú len jej členovia. Si v tíme, no ideš sám za seba. Na plný výkon a bez chýb. Moderné technológie snímajú každú tvoju chybičku, každý tvoj krok. Kvapky potu...