,,Corra nebuď malá." povedal a pomohol mi postaviť sa.,,Niall naozaj to nie je vhodné." utrela som si mokré líca do rukávu môjho trička, no bolo mi to tak akurát na figu kedže som bola premočená od dažďa.
,,Čo nie je vhodné?" pozeral sa na mňa cez kvapky dažďa. ,,To že sa musíš zahriať a usušiť ? Alebo chceš zaviesť domov?"
,,Nie ja..." prehrabnem si mokré vlasy na stranu. ,,Teraz nechcem ísť domov."
,,Tak poďme." otočil sa mi chrbtom a mne neostávalo nič iné len nasledovať ho.
Zabočili sme asi po piatich uliciach a potom sme už šli len rovno. Niall zastavil pred veľkým domom s obrovskou záhradou. Vybral čip ktorý následne priložil na skener. Svetlo zasvietilo na zeleno a otvorila sa brána.
,,Ideš ďalej alebo ostaneš za bránou?" Niall bol už takmer pri dverách. Pohla som sebou a vošla som za ním.
Buď má Niall naozaj dobrý vkus... nie, nie veď Niall nemá dobré absolútne nič.
Tak či onak, musím uznať že nech tento dom zariaďoval hocikto, je úžasný. Je celý zladený do sivo-červena. Od žalúzií až po steny, dokonca aj kvety v záhrade sú len červené.
,,Tvoja obľúbená farba je červená?" pýtam sa keď si vyzúvam topánky.
,,A tvoja modrá?" odpovedal mi otázkou.
,,Ako vieš?" zamračím sa.
,,Neviem, usudzujem."
,,Ale podľa čoho?"
,,To nie je tvoja vec." berie ovládač a zapína krb. Len čo ťukne tlačidlo, v krbe sa rozžiaria plamene. ,,Sadni si ku krbu."
Neisto som sa presunula ku krbu.
,,To ti mám povedať aby si si sadla? Moje nervy Corra, nebuď taká." ozýva sa z kuchyne.
,,Fajn ja len že som mokrá a ty tu máš suché sedačky a-"
,,Prepáč zabudol som donesiem ti čisté veci."
,,To je v pohode, ja si nechám na sebe to svoje oblečenie." pozriem sa naňho a on sa zamračí.
,,Nesmieš ochorieť. Nie pred tou veľkou súťažou." povie a zmizne hore schodmi.
O akej súťaži to-
,,Tu máš." pristane na mne kôpka suchých vecí.
,,Ďakujem." jemne sa usmejem.
,,Neďakuj. Nemám rád keď mi niekto ďakuje."
,,Čo máš vlastne rád?" postavím sa s jeho oblečením v rukách.
,,To tiež nie je tvoja vec. A teraz sa prezleč, nechám ťa tu, idem zatiaľ do kuchyne."
Fajn, to bolo čudné. To je jedno, radšej sa oblečiem.
Dívam sa na veci ktoré mi Niall doniesol.Je tu veľké biele tričko ktoré keď si obliekam, ovanie ma jeho silná vôňa. To tričko - je mi po kolená. A tie sivé tepláky ? Vláčim ich za sebou ako kráľovskú róbu. Smejem sa sama na sebe.
,,Niečo vtip-" preruší ma Niall no keď ma uvidí smiechom sa chytí za brucho.
,,To by som sa ja chcela spýtať teba takže..." nahodím serióznu tvár. ,,Niečo smiešne?"
Niall sa zasmeje a donesie deku ktorú mi následne obmotá okolo pliec.
,,Už ti nie je zima?" spýta sa dotkne sa rukou tej mojej ruky. Jeho pokožka je oproti tej mojej horúca. Len čo pocítim ten dotyk okamžite svoju ruku odtiahnem.
,,To je v pohode, už mi nie je zima." presuniem svoj zrak na krb, no po dlhšej chvíli neodolám a svoj zrak mi padne na Nialla. Má dokonale vygélované vlasy, a jeho oči sledujú plamene.
,,Čo sa stalo Corra?"
,,Akože čo?" vytrhne ma z mojich myšlienok.
,,Keď si sa skoro zabila." zvážnie a prisunie sa bližšie ku mne aby mi videl do očí. Musím uznať že keď je pri mne takto blízko, dosť ma to znervózňuje.
,,Ja..." povzdychnem si.
,,Ale pravdu Corra." napomenie ma.
________________
Ďakujem za všetky komentáre k minulej časti a moc ma potešili :) ❤
Dúfam že sa Vám časť páčila, a ako si myslíte že to dopadne? :D
Xx N Xx
ESTÁS LEYENDO
Bazsalle [SK]
FanficNajprestížnejšia akadémia na svete, ale jej pravú tvár krutosti a nekompromisnosti poznajú len jej členovia. Si v tíme, no ideš sám za seba. Na plný výkon a bez chýb. Moderné technológie snímajú každú tvoju chybičku, každý tvoj krok. Kvapky potu...