Venované : BlackhairedPerson :)
Pri chôdzi k výťahu som narazila na Harryho. Chcela som odísť no Harryho ruka ma zastavila.
,,Čo som Vám všetkým spravila?" začínam so svojou obľúbenou vetou v tejto tanečnej akadémii.
,,Komu?"
,,Najskôr je Niall na mňa protivný akoby som mu niečo spravila a potom ty. Čo nevidíš, Harry? My dvaja proste spolu nemôžeme tvoriť pár." rozhodím rukami. ,,Možno ani choreografiu."
,,Pozri Corra." prehrabne si kučery. ,,Urobil som to lebo som mal na to dôvod."
,,Naozaj?" zdvihnem obočie. ,,Aký?"
,,Pretože viem že ty a Niall budete tvoriť skvelý tanečný pár. Pretože ty si jediná ktorá vie Nialla tak trocha "skrotiť" a obaja vieme ako by to dopadlo keby som ho dal s niekým iným.."
,,Ako napríklad s Abigail?" prekrížim si ruky.
,,Presne."
,,Tak prečo si nevyberieš nejakú inú?" zamračím sa.
,,Lebo..." povzdychne si. ,,Lebo všetky sú rovnaké."
,,To nie je moja chyba!" hlasno poviem.
,,Sľúbiš mi že to aspoň skúsiš?" pozerá sa mi priamo do očí.
,,Neviem." šepnem. ,,Neviem či to tu zvládnem."
,,Ako to preboha myslíš Corra?" chytí ma za plece.
,,Ty vieš ako."
,,To nemôžeš. Viem že to zvládneš. Viem že si silná."
,,Ako to sakra môžeš vedieť?" trvám na svojom.
,,Lebo keď som ťa videl tancovať tak si strácala pojem o realite. Nie v zlom, ale v dobrom. Dávaš tancu niečo čo ONI nevedia."
,,Zaujímavé." stlačím tlačidlo na privolanie výťahu.
,,Slúbiš mi to?"
,,Ja... Harry ja neviem. Mám z neho strach."
,,Niall to neurobil naschvál. Niekedy sa chová ako idiot ale určite nikomu nechce spôsobiť zranenie." pozrie sa na mňa a potom na hodinky.
,,Fajn."
,,Počul som dobre?" usmeje sa.
,,Ešte jedno slovo a odvolávam." podpichnem ho. Dá ruky do obranného gesta, a otočí sa naspäť do tanečnej sály. Ja už po dneskajšku idem domov. A Niall už odišiel tiež.
Corrin dom:
Doma prebiehalo všetko ako zvyčajne. Dala som si s rodinou čaj, oco zase čítal noviny a mama sa krútila v kuchyni. Sestra pozerala telku a ja som sa vybrala na jedno bezpečné miesto v dome. Rebríkom som sa vyštverala na povalu, kde sú len samé dosky a staré porcelánové šálky. Celkom nudné miesto, možno preto sem chodím len ja. Má to však svoje výhody, a tak sem chodím keď chcem byť sama a rozmýšľať o uplynulých dňoch.
Len čo zatvorím oči a ľahnem si na starú deku, pípne mi správa. Zase.
-------
Zajtra : Akadémia Bazsalle
Č.sály 235
Čas: 13:15
Dôvod: Tréning
--------Povzdychnem si. Takto to bude teraz chodiť cez celé prázdniny a ak sa mi bude na akadémii dariť tak aj naďalej. Neviem či mám mať z toho radosť alebo nie.
BINABASA MO ANG
Bazsalle [SK]
FanfictionNajprestížnejšia akadémia na svete, ale jej pravú tvár krutosti a nekompromisnosti poznajú len jej členovia. Si v tíme, no ideš sám za seba. Na plný výkon a bez chýb. Moderné technológie snímajú každú tvoju chybičku, každý tvoj krok. Kvapky potu...