ΠAteşle OynamaΠ

1.7K 73 8
                                    

'Sevgiden Çok Ayrı Şeyler Anlıyoruz
Sen Güle Bense Aska Aşığız
Bu Yüzden Anlaşamıyoruz…
 
İçimde Koskocaman Bir Yer
Sana Da Başkalarına Da Yeter
Bu Yürek Aşkla Ölür Bin Defa
Bin Defa Doğar Aşkla Yeniden
 
Gelir Geçer Ne Sevdalar
Değişir Her Şey Değişir Insan
Seneler Sonra Utanır Herkes…
Bu Boş Anlamsız Küçük Oyunlardan
 
Ateşle Oynama
Sonunda Ellerin Dillerin Yanacak
Dilersen Gel Beni Bir Kere Daha Vur
Vurduğun Yerlerde Güller Açacak…
 
Sevgilim Anlamsız Bu Savaş
Savaşlardan Daha Güçlüdür Aşk
Bitecek Kavgalar Bitecek Bu Hayat
Sevgilim Bizi Aşk Kurtaracak
 
İçimde Koskocaman Bir Yer…
Sana Da Başkalarına Da Yeter
Bu Yürek Aşkla Ölür Bin Defa
Bin Defa Doğar Aşkla Yeniden
 
Gelir Geçer Ne Sevdalar
Değişir Her Şey Değişir Insan
Seneler Sonra Utanır Herkes
Bu Boş Anlamsız Küçük Oyunlardan
 
Ateşle Oynama
Sonunda Ellerin Dillerin Yanacak
Dilersen Gel Beni Bir Kere Daha Vur
Vurduğun Yerlerde Güller Açacak.'

Kulağımda çınlayan şarkı ile hafif bir tebessüm ettim. Bize çok uygundu. Yanımdaki çıplak bedene sokuldum. Kolları bedenimi sımsıkı sararken derin bir iç çektim.

-" Ateşle Oynama
Sonunda Ellerin Dillerin Yanacak
Dilersen Gel Beni Bir Kere Daha Vur
Vurduğun Yerlerde Güller Açacak…"

Bakışları yoğunlaşırken gülümsedim. Nefesi kulağıma çarparken iç çektim.

-"Sen benim ateşimsin..."

ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ

Kafamı iki yana salladım ve heycanla ablama bakmaya başladım. İki haftadır rüyada gibiydim. Kara ile iyi giden ilişkimiz vardı. Kavga etmiyorduk, tabi küçük azarlamaları hariç.

Ancak sorun şuydu ki, iki haftadır hamilelik belirtileri vardı. Korkuyordum... Hamile olmam demek evdeki kaos sebebi olurdu. Ablam bana bakıp sırıttı.

-"Büşra bence bu adama nasıl korunacağını öğret, hamilesin.!!"

Ben şok,
İptal,
Vefat!!!

Sinirle soludum. Hadım edeceğim bu adamı!! Korunmak nedir bilmez mi ya!!!

Derin bir of çekerken ablam bana umutsuz bakışlar attı. Bunu ailemden, Kara'dan ve arkadaşlarımdan saklayamazdım. Hamilelik testini alıp Kara'nın odasına girdim. Direk daldığım için Kara sinirle bana bakarken odada kimsenin olmaması büyük şanstı. Kapıyı kilitleyip Kara'ya doğru ilerledim. Elimdeki testi masaya bırakırken dudaklarımı araladım.

-"Bence korunmayı öğrenmelisin Kara." sitemli sesimi es geçip teste baktı, sonra bana, sonra teste, sonra yine bana.

-"Baba oluyorum.." kendi kendine mırıldanmasından sonra gelip sarılan Kara'ya karşılık verdim. Burnunu boynuma koyup derin derin nefes alırken kıkırdadım. Alnımı öperken fısıltısını işittim.

-"Sonunda." gözlerimi kırpıştırdım. Ne yani beni hamile bırakmak için mi korunmuyordu?
Aklımdaki soruyu es geçip gitmem gerektiğini söyledim ve hamilelik testini alıp ablamın odasına daldım.

-"Oha, yavaş!" derin bir soluk aldım.

-"Babama söyleyeceğim."

-"Ne!! Sen kafayı mı yedin! Adam seni öldürür!!!" omuz silktim. Nasıl olsa öğrenecekti. Geciktirmek sadece daha fazla hayal kırıklığına neden olurdu.

-"Of Büşra of. Hadi yürü, çıkış saati geldi." onayladım ve beraber şirketten çıktık.

Yol boyunca nasıl bir şekilde söyleyeceğimi düşündüm. Ancak halâ bir fikrim yoktu.

-"Hadi kızım." annemin sesi ile sofraya oturdum. Önüme konan bamyadan bir kaşık aldım. Bakışlarım yemeğini yiyen babama takıldı. Arada annem ile küçük hesaplar yapıyordu. Anladığım kadarıyla bu sene okula verilecek para için kredi çekecekti. Derin bir soluk aldım ve cebimdeki testi avcuma aldım.

-"Baba." ağzındaki lokmayı yuttu.

-"Efendim kızım." ablamın uyarıcı bakışlarını umursamadım. Gözlerim dolarken zorla yutkundum.

-"Baba ben.. Ben.. Baba ben h-hamileyim." deyip elimdeki testi ortaya koydum. Babam derin derin nefes alırken eli kalbine gitti. Annemin gözleri dolarken bana şaşkın bakışlar atıyordu. Ablam ise olacakları bekliyordu. Ablamla göz göze gelirken bir anda saçımdaki baskı ile çığlık atarak ayağa kalktım. Babam beni kendine çevirip sağlam bir tokat geçirdi. Sendeleyip geri giderken diğer taraftan da bir tokat attım. Geri adımlarım dururken üçüncü bir tokat gelmedi. Sadece babam bağırıyordu. Annem hıçkırarak ağlıyordu, ablam babamı tutmaya çalışıyordu. Taki babamın o sözüne kadar.

-"Benim senin gibi bir kızım yok! Defol bu evden!!" herkes durmuştu. Şaşkınca babama bakıyorduk. Babam ise bana bakıyordu, hayal kırıklığıyla. Burnumu çekip arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım. Annem ve ablamın babama olan itiraz sözleri eşliğinde koşarak odama daldım. Ablamın İstanbul'dan getirdiği valize önüme geleni kattım ve koşarak çıktım evden. Ağlayarak mahalleyi geçtim, bağzı dışarda oturan kadınlar bana garip garip baksalarda umursamadım. Mahalleden çıkıp telefonumdan Kara'nın numarasını tuşladım.

-"Noldu Büşra?!" sert sesi ile ağlamam şiddetlenirken burnumu çektim.

-"Büşra sen, ağlıyor musun? Siktir!" yüzüme kapanan telefona bakarken yürümeye devam ettim. Kısa süre sonra yanımda duran araba ile durdum. Kara içinden çıkıp hızla yanıma geldi.

-" Noldu lan! Kim ağlattı seni?" kollarımı sarıp burnumu çektim.

-"Babam, hamile olduğumu duyunca beni evden kovdu." kafasını boynuma gömüp derin bir iç çekti.

-" Sonunda sadece benimsin...!"

ΠΠΠΠΠΠΠΠΠ

İyi okumalar!!  Sağlıcakla kalın...

Fırtınaların KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin