ΠFinalΠ

2.1K 75 17
                                    

Gözlerimi ağrıyan başıma inatla araladım. Kara'nın uyuyan suratı ile küçük bir temessüm ettim. Kendimi zorlayalar kalktım ve ağrıyan gözlerimi ovuşturdum. Dün gece uyuyamamıştım. Gece boyu Asil'in karın ağrısını dindirmekle uğraşmıştım.
Ayaklarımı zorlayarak doğruldum ve uyuşuk adımlarla mutfağa ilerledim. Dolaptan iki yumurta alıp kaynaması için suya koydum. Dolaba tekrar yönelecek iken Asil'in ağlama sesi ile hızlı adımlarla odaya daldım. Asil yalvaran gözlerle beşikten onu almam için bağırıyordu.

-"Geldim be annecim, dağı göğü yıktın. İnsafsız bücür." diyerek oğlumu kucağıma aldım. Yanaklarını sıkı sıkı öperken belime sarılan kollarla başımı geri yasladım. Kara alnımı öperken kendime hakim olamayarak kıkırdadım. Sonunda istediğim olmuştu. Mutlu bit ailem vardı.

-"Bu gün mezarlığa gideceğiz." kafamla onayladım. Babamın ölüm yıl dönümüydü.

4 sene önce tam bu gün Kara ile ilk karşılaştığımız gündü, 3 sene önce tam bu gün evden kovulduğum  ve  babamın kalp krizi geçirip vefat ettiği gündü.

Benim hayatım tam bu günle başladı; 7 Eylül.

Ve şu an hayatıma devam edeceğim, babam olmadan...

ΠΠΠΠΠΠΠΠ

Tuhaf bir final ile kapanışı yaptım. Umarım beğenmişsinizdir, ben pek beğenmesemde❄❄❄

Herneyse iyi yıllar dilerim❄❄

Başka bir hikaye ile görüşmek üzere❄❄❄

Fırtınaların KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin