Öncelikle hepinize merhaba soğuk nevalelerim,Nasılsınız?
Biliyorum uzun süredir ortalıklarda görünmüyordum ama geçerli sebeplerim vardı. Okulum başlamasına az kaldığı için tatilimi olabildiğince yaşamaya çalıştım. Beni snapchat ve instagram'dan takip eden okuyucularım ile tatilde yaşadıklarımı fazlasıyla konuştuk ve artık aranıza dönmek için geri geldim.
Bu geri dönüşte size birçok haberlerle de gelmeyi ihmal etmedim. Şimdi yazacaklarım umarım bir çoğunuzun hoşuna giden gelişmeler olacak.
1) İmkansız artık kitaplaşma sürecine adım atmış durumda. Yani bir başka deyişle İmkansız KİTAP oluyor!!!
Bu duruma sevinmeyecek okuyucularında olduğuna eminim ama sarı sayfalara kavuşmak isteyen birçok soğuk nevale ile de tanıştım. Wattpad kitaplarının kitaplaşması size sığ bir düşünce gibi gelse de ben İmkansız'ın en iyi haliyle kitap olmasını sağlayacağım. Gireceğim bu iki haftalık taslak düzenleme maratonunda sizlere eski bölümleri en güzel şekilde geri sunacağım.
Size söz veriyorum soğuk nevalelerim, İmkansız hiç olmadığı kadar güçlü bir şekilde kitap haline gelecek.
Bu duyurudan sonra size daha birçok gelişmeleri paylaşacağım ama maalesef şu an zamanım çok kısıtlı. Yarın kadar size final hakkında gerektiği kadar bilgi ve gelişmeleri söyleyeceğim.
Aynı zamanda olabildiğince uzun bir alıntı ile de karşınızda olacağım.
Çok uzattım biliyorum ama duygusallaşmadan bu alanı asla terk edemezdim. Her biriniz ile karşı karşıya gelmesem de siz benim hayallerimi gerçekleştiren kişilersiniz. Savaş Akgün'ü, Arya Çelikkan'ı yaratmamı sağlayansınız.
İyiki varsınız, iyiki benim biricik okuyucumlarsınız.
Umarım bir gün karşı karşıya da geleceğiz ve en güzel şekilde size sıkı sıkı sarılacağım.
Kendinize çok iyi bakın ve sizi çok ama çok sevdiğimi asla unutmayın!!!!!
Daha fazla gelecek bölümler hakkında bilgiler için;
Instagram :
http://instagram.com/yagmuryilmazlarhikayeleri
Facebook:
https://www.facebook.com/Yağmur-Yılmazlar-Hikayeleri-1692922360968067/
Wattpad:
https://www.wattpad.com/user/YamurYlmzlrHkayeleri
Snapchat/Instagram : yagmuryilmazlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız (Kitap Oldu)
RomanceÜç kişi hayal edin. Üç birbirinden farklı karakter. O üçünün de kendine ait farklı fikirleri var ve sizin birinin yolundan gitmeniz gerekiyor. 1) "Bazı anlarda kalbinde olan kişinin, hayatında olamayacağını anlarsın." 2)"Gelmeyeceğini b...