4 Milyon ve Sürpriz Alıntı

39.9K 2.2K 1.1K
                                    

Sevgili soğuk nevalelerim,


Öncelikle yanımda olan herkese teşekkür etmek istiyorum. O kırgın dönemimde size açıldığım zaman benim neden böyle olduğumu anladığınız ve güzel yazılarınız ile beni desteklediğiniz için çok ama çok mutluyum. 


Çok uzun zaman önce değil, daha bir sene önce giriştiğim bu macerada belki istediğim yerlere gelmem daha uzun sürecek ama artık kendimi mutsuzluğa sürüklemeyeceğim. Size elimden geldiğince bölüm yazacağım ve İmkansız'ın solup gitmesine izin vermeyeceğim. 


Hiç tanımadığım ama beni destekleyen insanların olduğunu gördükçe artık kendimden daha da eminim. İmkansız bu platformdan istediği başarıyı almadan gitmeyecek çünkü buna en çok emek veren insan olarak ben bunun olmasına izin vermeyeceğim.


Finale bu kadar az kala ona verebileceğim her güzelliği yaşatacağım ve aynı zamanda düzenlemelere devam edeceğim. Hak ettiği değeri alana kadar çaba göstereceğim. Bunu yapmayı denerken sizden tek isteğim bir butona basmayı unutmayın. Bu yazarın yanında olduğunuzu belli edin.


Sürpriz alıntıya geçmeden önce sizlere tek bir şey söylemek istiyorum. Ben sizleri ailem olarak görüyorum soğuk nevalelerim. Aileniz size ne zaman ilgisiz davransa onlara kırılır ve içinize kapanırsınız. Bende böyle bir dönemden geçtim ve artık ailemin varlığını hissetmek istiyorum.


İmkansız ailesinin gücünü görmek istiyorum.


4 Milyon şerefine iyi okumalar...


Savaş Akgün


Kadınım,


Bu mektubu sana yazarken o  güzel ve saflıkla dolu kalbinin hiçbir kötülüğe bulanmadan gerçekleri öğrenmesini istiyorum. Senden gizlediğim son bir sırrın olduğunu sana söylemekten dolayı büyük bir acı çekiyorum ama artık zamanı geldi Arya'm. Sona kalmış bu oyunun gerçeklerini öğrenme vaktin geldi. 


Bütün bu gerçekleri söylemeden önce sana açıklamam gereken bazı yarım kalmış cümleler var. Ben dünyada sadece tek bir ruh eşinin olduğunu düşünen insanlardanım. Seni tanıdığım anda o mavi-yeşil gözlerinin güzelliğini tattığım anda başkasını göremeyecek kadar kör oldum. Küçük kalbim yılların içinde büyüdü ama sana olan sevgisini asla başka birine vermedi. Bu durumdan dolayı asla şikayetçi değilim, sakın yanlış anlama. 


Ben kalbini tek bir ruha adamış bir adamım.


Dünya'da birçok insan ikinci bir şansı yakalayıp yeniden aşık olabiliyor ama ben bunu asla istemedim. Zaten senin tatlı bakışların ve masum benliğinden sonra asla başka birine bakamazdım. Sonuçta mühürlenmiş bir kalbi ait olduğu yerden alıp sökersen geriye hiçbir şey kalmaz.


Şimdi bu cümlelerim ardından kafan karışık halde kağıda bakıyorsun. Dudakların hafif aralanmış ve gözlerini kısılmış bir şekilde benim ne demek istediğim anlamak istiyorsun güzelim. Bütün bunları anlatmamım tek bir nedeni var Arya'm. Senin benim gibi olmanı istemiyorum. 


Girdiğim bu oyundan sağ çıkıp çıkamayacağımı bilemiyorum ve senin geride yalnız olduğunu düşününce delirecek gibi oluyorum. Bu yüzden bana bir söz vermeni istiyorum. O güzel kalpli kadınımın bana çok önemli bir söz vermesini istiyorum.


Tekrar aşık olacaksın Arya. 


Benim için tekrar mutlu olmayı öğreneceksin. Ben bu dünyadan gidersem hayatta kalmayı isteyeceksin yoksa ben buna dayanamam. 


Yalnız kalmana dayanamam...



1) Mektup sizce ne zamana ait?

2)Arya bu mektuptan sonra ne yapacak?

3)Bu son oyunun ne olduğunu tahmin edenler var mı?


Daha fazla gelecek bölümler hakkında bilgiler için;

Instagram :

http://instagram.com/yagmuryilmazlarhikayeleri

Facebook:

https://www.facebook.com/Yağmur-Yılmazlar-Hikayeleri-1692922360968067/

Snapchat/Instagram : yagmuryilmazlar



İyi akşamlar soğuk nevalelerim...





İmkansız (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin