Merhaba soğuk şeylerim,
Yazarınız artık tamamen tatile girmiş durumda ve size birçok bölüm atmayı planlıyorum. Tabi bunun için de beklenen bazı küçük isteklerimi yerine getirmeniz gerekiyor.
İnanın bölümler hazır olmasına rağmen sizin oy eksikliğinizden dolayı bekletiyorum. Hikayesi 3 milyon olan yazarların istemediği derecede az oy bekliyorum. Bu yüzden lütfen yanımda olun ve kavuşmak istediğiniz yeni bölümlerin hatırına bir yıldıza basın.
İmkansız 67.Bölüm- Soğuk, 66.Bölüm 1500 oy alınca gelecek.
Onun dışında bazılarınızın merak ettiği konular var ve bunlara açıklık getirmek istiyorum.
1) İmkansız 10-15 bölüm sonrasında final yapacak. Bu durumu değiştirmek gibi bir düşüncem yok ve ikinci kitap konunun sadece uzatılması gibi geliyor.
2)İmkansız için önemli yayın evlerinden teklifler geldi ama biraz daha zamana ihtiyacı olduğuna inanıyorum. Bu yüzden herhangi bir anlaşma daha imzalamadım.
3)İmkansız'ın whatsapp grubu için yazan birçok insan var ama maalesef alımları kestik. Grubumuzun küçük ve tatlı bir şekilde kalması daha çok hoşuma gitti. Yoğunluk kimsenin istemeyeceği bir olay.
Bu cevaplar dışında aklınızda soru varsa bana sorabilirsiniz.
Aynı zamanda yeni hikayem olan Kafes'e hepinizi beklerim. Konusu ve sahip olduğu karakterler açısından Kafes'in inanılmaz yerlere geleceğine inanıyorum. Umarım İmkansız gibi ona da şans verirsiniz.
Ve işte beklenen alıntı, hepinize iyi okumalar...
Kahvenin en güzel tonundaki saçlar ve onunla uyumlu olan karanlık gözler...
Bedenim ne yapacağını bilmez bir şekilde dururken bakışlarımı yavaşça yukarı kaldırdım. Gördüğüm manzara hala değişmezken bu durumdan anında kurtulmak istedim. Yıllardır acısını çektiğim bu insanın gözümün önünden yok olmasını istedim. Bu istek o kadar derin bir istekti ki, kurtulabilmek için yapamayacağım bir davranış yoktu.
Yine de bakışlarımız kesiştiği anda nefes alamaz hale gelinceye kadar gözlerinde kaybolmak istedim. İçimdeki bütün kırık parçalar hala kalbime batsa da, hayatımda hala en değer verdiğim insana yakın olmak istedim. Kokusunun içinde kaybolabildiğim o eski anıları düşünerek kendime sonu gelmez bir eziyete sürükledim.
Bu eziyet her bir saniyede daha da çoğalırken gözlerimi rüzgarın uçurduğu saçlarına diktim. Benim değemediğim ama rüzgarın değdiği o saçları kıskandım.
Ben rüzgarı kıskandım. Unuttuğum yabani hisler yine içimde bir yangın gibi körüklenirken sırtımı hızlıca ona döndüm.
Okyanusun manzarası ile onu unutmak için oyalanırken bacaklarım hala beni götürmeyecek bir halde duruyordu. Yanıma gelmemesi için içimden bütün dilekleri dilerken tanıdık ve inanılmaz gelen o koku ile dişlerimi sıktım.
"Hiç değişmemişsin." dedi kulaklarıma melodi gibi gelen sesi ile.
Bu sesin özlemi ile daha da çıldırır bir hale gelirken birden onu kendime çektim. Bu hareketim onu şaşırtmış bir şekilde gözlerine yansırken aşinası olduğum ve özlemi ile kavrulduğum vücudu ellerimin arasına hapsettim.
Bedenimin yanında kalan bu kadınsı küçük vücut sayesinde vahşi yırtıcı bir hayvana dönüşürken dudaklarımı yavaşça boynuna bastırdım. Her küçük dokunuş ile gelen mırıltılar kulağımda en güzel senfoniye dönüştü ve açlığımı kabul edilemez bir noktaya getirdi.
Dudaklarım ile onun dudaklarına saldırmadan önce tanıdık ama şu an uzak bakan o gözlere hırs ile baktım. Hareketlerim her bir anda daha da sertleşirken saçlarını yavaşça ellerimin arasına aldım. İpeksi his ile içimdeki duygulara hakim olamazken kulağına yaklaştım ve konuşmaya başladım.
"Ya sevecek kadar yaklaş ya da öldürecek kadar uzaklaş. Bir daha dayanamam senin oyunlarına."
1) Sizce bu kim ile kimin arasında bir alıntı?
2)Bu çiftin arasında neler olacak tahmin edebiliyor musunuz?
3)En sevdiğiniz çifti söyler misiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Snapchat/Instagram: yagmuryilmazlar
Daha fazla gelecek bölümler hakkında bilgiler için;
Instagram :
http://instagram.com/yagmuryilmazlarhikayeleri
Facebook:
https://www.facebook.com/Yağmur-Yılmazlar-Hikayeleri-1692922360968067/
İyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız (Kitap Oldu)
RomanceÜç kişi hayal edin. Üç birbirinden farklı karakter. O üçünün de kendine ait farklı fikirleri var ve sizin birinin yolundan gitmeniz gerekiyor. 1) "Bazı anlarda kalbinde olan kişinin, hayatında olamayacağını anlarsın." 2)"Gelmeyeceğini b...