Benim biricik tatlı soğuk nevalelerim,
Sizleri çoooook ama çooooooook seviyorum ve bu mutlu haberleri sizinle paylaşmak istedim.
1)Sizin sayenizde neredeyse İmkansız 1 Milyon olmak üzere :D Bana verdiğiniz destek sayesinde büyük bir aile olmaya başladık.
2) Hikaye Romantizm alanında 3.sırada. Yine o tatlı yorumlarınız sayesinde bunu başardık ve kelimeleri bir araya getirmeyi bile beceremiyorum :D
3)Aynı zamanda dört yayınevinden teklif aldım ve ne kadar mutlu olduğumu sizlere anlatamam. İmkansız'ın daha yayınlanmasına zaman var belki ama bu teklifler sayesinde kendimi gerçek bir yazar gibi hissediyorum :) Siz benim YAZAR gibi hissetmemi sağlıyorsunuz :)
Son olarakta aranızdan yetenekli olan insanlara ihtiyacım var. Hikayenin kapağını değişik ve çekici bir hale getirmek istiyorum ve bana yardımcı olursanız çok ama çok mutlu olurum. Tabi bir de tanıtım filmi yapmayı bilen varsa bana buradan ulaşmasını çok isterim :)
DİP Not : Bu güzel haberlerden sonra Taze Yazarlara söylemek istediklerim var. Okulumdan dolayı çok vakit bulamasan da bana hikayelerinizi okumamı söyleyebilirsiniz. Elimden geldiğince size yardımcı olmak isterim ve bu küçük yazarınız size tavsiyeler verebilir :)
Şimdi bu kadar konuşma yeter, biraz da küçük alıntı ile sizi mutlu edeyim :D
Bölüm Şarkısı: Where Do I even Start?- Morgan Taylor Reid
Multimedia: İmkansız'ın Kitap Kapakları ve Sevgili Minnoş Yazarınız ben :D ( Okuyucularım beni merak ediyorlar görün diye yerleştirdim :D)
Ne yapacaktım? Nasıl bu durumun içine düşmüştüm ki? Ben Arya Çelikkan, nasıl bunu yaşamıştım? Aklım karmaşa ve kaos ile doluyken karşımda duran iki erkeğe bakıyordum. İkiside ayrı bir hava ile ne diyeceğimi bekliyorlardı.
Biri gece gibi kara saçlarıyla küçüklüğümün aşkıydı.
Diğeri ise sonradan koruyucu meleğim olan zengin züppeydi.
Bu ikisine ne açıklama yapacaktım ki? İkinizi de ayrı seviyorum ve sizi bırakmak istemiyorum nasıl denir ki?
"Artık konuşman gerek." Küçüklüğüm gözlerini bana dikmişken bakışlarımı yere çektim. Sessizlik en çok istediğim şeydi ama ona sahip olamıyordum. İkisine de bugün konuşmak istiyordu.
"Ona katılıyorum." diye devam etti sarı saçlarını karıştıran zengin züppe.
"Ben... Yani..." Cümle kurma yetime hala kavuşamamışken Savaş sinirle ayağa kalktı. Sandalyesi yere düşerken ilk defa gözü dönmüş gibiydi. Kızgın bir boğayı andırıyordu ve yapacaklarından korkuyordum. Hem de deli gibi...
"Madem konuşamıyorsun, ben seni aydınlatayım sevgilim. Birimizi seçeceksin. Ya o, ya ben."
Gözlerim söyledikleri ile kararırken sandalyeme tutundum. Bu nasıl bir istekti? Savaş'ın kararmış gözleri bana bakarken iyice yanıma yaklaştı ve kulağıma eğildi.
"İkimize de aynı anda sahip olamazsın. Küçük şımarık bir kız çocuğu gibi davranma."
Dediği kelimelerden sonra odayı terk ederken gözlerime dolan yaşları geri yolladım ve karşımda duran sarışın erkeğe baktım. Gözlerinde hayal kırıklığı okunurken sadece başını salladı ve hızlı adımlarla dışarı çıktı.
Yalnızlığım ile tek başıma kalırken hayatımın en önemli seçimlerinden birini yapacaktım.
Küçüklüğümün aşkı mı yoksa koruyucu meleğim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız (Kitap Oldu)
RomanceÜç kişi hayal edin. Üç birbirinden farklı karakter. O üçünün de kendine ait farklı fikirleri var ve sizin birinin yolundan gitmeniz gerekiyor. 1) "Bazı anlarda kalbinde olan kişinin, hayatında olamayacağını anlarsın." 2)"Gelmeyeceğini b...