Yeni Hikaye/ Sıcak Haberler

8.5K 296 172
                                    

İyi akşamlar soğuk nevalelerim,

Nasılsınız?

Sizi çok ama çok özledim. Buraya yazı yazmak için girdiğimde bile hala aynı heyecanı içimde yaşıyorum. Hala aynı özel yeriniz kalbimin içinde atıyor.

Öncelikle umarım hepiniz İmkansız'a kavuşmuşsunuzdur. Instagram'dan öyle güzel mesajlar alıyorum ki, beni çok mutlu ediyorsunuz. Bana sorularınız varsa ve İmkansız ile ilgili yeni bilgileri almak istiyorsanız yagmuryilmazlar instagram adresim. 

Size açıklayacağım özel sürprizimden önce Varoluşun Hissi ve Kafes adlı diğer hikayelerimin olduğunu hatırlatmak istiyorum. Özel bölüm için çok fazla vakit kalmıyor çünkü bu iki hikaye zamanı çok alıyorlar.

Eğer ikisini hala okumadıysanız okumanız için profilime girebilirsiniz.

Bu arada multimedyada gördüğünüz gibi bu cumartesi 25 Şubat 2017'i saat 14.30'da CNR İstanbul Kitap Fuar'ında imza günüm var. Ayrıca 4 mart 2017 cumartesi günü saat 15.30'da Trabzon Akoluk Kitabevi'nde de imza günüm var. Gelmek isteyen herkesi beklerim. İmkansız'ı elinize alın ve uzun bir sohbet ile onu size imzalayayım :)

Neyse artık güzel sürprizime geleyim ve size aklımdaki küçük fikrin haberini vereyim. 

Uzun zamandır yazmak istediğim bir karakterin yavaştan hikayesine adım atıyorum. Bölümleri çok daha kısa tutmayı planlıyorum çünkü bu aralar inanın çok doluyum ama tüm sevdiğiniz karakterler ile birlikte geri döneceğim.

Peki bu yeni hikayenin ana karakteri kim olacak?

Bunu öğrenmeniz adına küçük bir alıntıyı sizlerle paylaşıyorum.

İyi okumalar soğuk nevalelerim.

-------------------------

Doğduğundan beri işlemediği günahların cezasını çeken bir adam.

Etli dudaklarının arasına yerleştirdiği sigaranın ömrü kadar bu hayata bağlı yaşıyor. Ne kimseyi sevebiliyor, ne de yalnız hayatından kurtulabiliyor. Hayatın ona verdiği bu hayattan ölesiye nefret ediyor ama hiçbir çözüm bulamıyor.

Ruhu intihar edemeyecek kadar güçlü bu adamı hatırladınız mı?

Sonuçta cehennemde yaşaması istenen ama gizlediği tüm iyilikler ile cenneti hak eden bu adamı kim unutabilir ki?

Bora Sayan'ın dalgalı buğday rengi saçları ve bebek mavilerine hangi kız karşı çıkabilir?

Bu yeni hikayede bir kız karşı çıkmayı denedi. Hatta büyük bir çaba gösterdi. Yine de bilirsiniz, şeytanı kendi oyununda yenmek her zaman zor olmuştur. 

Cennet ve cehennemin ayrılamadığı yeni hikayemize hoşgeldiniz.

Bora Sayan sizi kendi hikayesinde gördüğü için çok ama çok mutlu, ne de olsa ilk aşklarını unutmayacak kadar zeki bir adam. 

Dudaklarının arasındaki sigaranın bitmesi ile genç adam bakışlarını karşıya doğru dikti. Birçok gözün ona baktığını ve hepsinin ondan bir şey istediğini biliyordu ama o hiçbirini önemsemiyordu. 

Gecenin karanlığında sadece bir yere bakıyor ve aklından ruhuna doğru yol alan o kıza bakışlarını kilitliyordu. Zihnindeki  o yegane his büyük bir tufana sürüklenmesine sebep olurken dolgun dudaklarının yukarı doğru kıvrılmasına izin verdi ve gecenin sessizliğine küçük bir fısıltı bıraktı.

"Oyunuma hoşgeldin güzelim."


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Snapchat/Instagram : yagmuryilmazlar

Instagram :

http://instagram.com/yagmuryilmazlarhikayeleri

Facebook:

https://www.facebook.com/Yağmur-Yılmazlar-Hikayeleri-1692922360968067/

Wattpad:

https://www.wattpad.com/user/YamurYlmzlrHkayeleri

AskFm: yagmuryilmazlar

İmkansız (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin