Capitolul 7

1.3K 138 26
                                    

Pov Natsu

Parcă avea o criză de nervi așa se comporta nu stiam ce să fac ,cuvintele ei chiar mă deranjau.

Natsu — Ai terminat ?

Stătea muta si se uita la mine fără să schițeze nici un gest.

Natsu — Uite, mănâncă si calmeaza-te!

Lucy — De ce faci asta ?

Natsu — Adică ?

Lucy — De ce te comporți așa de frumos ?

Natsu — Poate ca sunt un egoist ,idiot sau cum vrei tu,,dar nu sunt orb să văd că unei persoane nu îi e bine așa că bucura-te cât poți de moment.

Lucy — Mulțumesc, spuse ea cu un mic zâmbet pe care el nu îl observase.

Nu spun nimic si verific ce am făcut la proiect era destul de bine totuși o parte din ce a scris mi-a atras atenția.

"Dragostea e un sentiment frumos, acel moment când simți fluturi în stomac ,când faci orice tampenie doar ca să te bage în seama ,când te ia în brațe si îți transmite acea căldură si placere pe care doar aceea persoana ti-o poate da. Poate că e prostesc când te gândești că aceea persoana e toată viața ta, dar până la urma într-un fel așa e .Dar totuși un lucru stiu sigur ca nimeni nu poate renunța la dragoste oricât ar încerca."

Eram puțin suprins , prin exprimarea ei si gândurile sale a fost sinceră ,si îmi vine să râd când ma gândesc că trei ani m-an tot certat cu ea din orice era ciudat, dar îmi plăcea si încă îmi place.

Lucy — Deci e bine ?

Natsu — Da e foarte bine dacă o ținem tot așa sigur luam o nota bună.

Lucy — Furtuna sa oprit așa ca eu o să plec.

Natsu — Te conduc.

Lucy — Nu e nevoie.

Natsu — Mereu încăpățânată.

Lucy — Mereu un arogant.

Natsu — Femeie ma scoti din minți, naiba te înțelege !

Lucy — Tu vorbește domnul bipolar !

Natsu — Nu sunt bipolar !

Lucy — O ba ești !

Natsu — Ba nu !

Lucy — Ba da !

Natsu — Ba nu !

Lucy — Ba nu !

Natsu — Ba da !

Lucy — Bravo ai recunoscut singur ,mă bucur că faci progrese.

Natsu — Ştii ceva pleacă odată !

Spre surprinderea mea ea a început să chicotească, iar eu mă uitam total confuz la ea.

Lucy — Si poate până la urma m-am înșelat, spuse pentru ea, în șoaptă, dar auzise și el.

Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate  (ÎN EDITARE ) ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum