Capitolul 25

1.1K 109 38
                                    

Pov autor

Flashback (în urma cu cinci ani)

Jellal - Se pare ca Natsu iar o să întârzie

Gray - Acel idiot..

Gajeel - De când e cu șoarecele de biblioteca mereu face asta

Jellal - Chiar așa de ce Natsu e cu ea ?

Gray - Cine știe poate rămâne corigent la ceva

Gajeel - Sau poate are scopuri ascunse nu ?

Jellal - Sau poate e îndrăgostit

Gray și Gajeel îl priveau pe Jellal puțin uimiți și în urmatoarea secunda pufnira într-un râs colorat.

Gajeel - Tu te auzi ce spui ?

Gray - O doamne asta a fost buna Jellal 

Jella - Poate chiar așa e ! Nu înțeleg ce aveți cu ea

Gajeel - Nu avem chiar nimic dar Dragneel n-ar avea ce vedea la ea

Gray - Asa e, sunt multe fete în școală de o suta de ori mai frumoase decât ea.

Jellal - Mai bine ne-am opri nu o să ajungem nicăieri cu discuția asta .

Gray - Sunt total de acord

Natsu - Hei băieți ! Scuze de întârziere dar...

Gajeel - Știm ai stat cu șoarecele de biblioteca

Natsu - Acel șoarece de biblioteca  are un nume

Gajeel - O stai care era ? Hmm Lucky,  Lusi,  Lili, Lory  ?

Natsu - Idiotule e Lucy !

Gajeel - Am fost pe aproape 

Natsu - Deci începem sa jucam ?

Jellal - Credeam ca nu mai întrebi

În timp ce băieți jucau un  mini meci de fotbal Lucy era în biblioteca și aranja cărțile. Citea fiecare titlu în gând  și cu zâmbetul pe buze. Citise toate cărțile în acești patru ani de generala și se simțea mandra de faptul acesta.
- Oi șoarece de biblioteca îmi poți recomanda o carte ?

Lucy - E-eu pai...

- Deci e un da sau nu ?

Lucy - Da

Se simțea jenata și rușinată de băiatul din fața ei mai ales că de abea putea sa scoată câteva cuvinte. Făcuse progrese mari în acești ani cu timiditatea ei dar încă avea de munca cu problema aceasta. Cel mai mare sprijin al ei a fost Natsu care o ajutase foarte mult.

După ce îi recomanda-se o carte de acțiune băiatului se ocupa sa ștergă câteva rafturi.

- Nu înțeleg ce vede la ea

- Stiu , adică e drăguță dar nu e pentru Natsu

- Hmm pun pariu ca o folosește pana la urma e tocilara scoli

- Cine știe

- Haide să mergem acasă

Cu astea zise cele doua fete ieșiseră din biblioteca și o lăsară pe Lucy cu o dezamăgire. Chestia asta o auzea în fiecare zi și chiar îi spuse și lui Natsu dar el mereu o asigura ca o iubește. Totusi nu era prea convinsa,  mereu se gandea ca poate lumea avea dreptate se folosește de ea fiindcă învață bine, pana la urma mereu la ajutat la teste , referate și proiecte.
Privi ceasul de pe perete și făcu ochii mari când observa ca e 17:20 trebuia sa fie acasă de 20 de minute. Își lua-se grăbită lucrurile și o salută pe bibliotecara din mers. Părinți ei erau stricți când era vorba de ea mereu au încercat sa o protejeze chiar dacă ea nu a observat asta.  Replica mamei ei " Într-o zi vei înțelege " o punea mereu pe gânduri și își imagina cum iar fi viața ca adult. După ce ajunse acasă se duse direct în camera ei unde se arunca în pat ca și extenuata de ziua de azi. În acest timp Natsu și prieteni lui jucasera fotbal și era timpul să mergă cu toți acasă.

Gray -  Jellal nu vi cu noi ?

Jellal - Scuze băieți dar azi mă duc la Dragneel acasă.

Gajeel - Eh ce păcat

Gray - Păi atunci ne vedem mâine

Natsu - Înțeles

Mergeau deja de 5 minute și nici unul dintre băieți nu scoase nici un cuvânt ceea ce era nou pentru amândoi sa nu aibă despre ce sa vorbească.

Jellal - Cum merge cu Lucy ?

Natsu - Oh destul de bine cred

Jellal - De ce ieși cu ea ?

Natsu - Ce vrei să spui ?

Jellal - Azi înainte sa vi am avut o mica discuție cu băieți și știi ne întrebăm toți de ce ea  ?

Natsu îl privi pe Jellal suprins dar pe chipul lui aparu imediat un zâmbet larg.

Natsu - Sunteți așa de idioți și la tine nu mă așteptam Jellal.

Jellal - Eh ?

Natsu - Majoritatea oamenilor judecă după eticheta și nimeni nu face un efort sa descopere o persona cam așa e societatea de azi.

Jellal - Păi aici așa e

Natsu - Mai întrebat de ce ies cu ea nu ? Lucy e specială într-un mod frumos e atentă, independentă  și chiar dacă nu se observa, mereu își face griji pentru alți.

Jellal - Oh

Natsu - E imposibil sa nu iubești o persoana de acest fel

Jellal -Mă bucur dacă gândești așa

Natsu - Iar acum haide să ajungem mai  repede acasă mie o foame !

Jellal - Hei așteaptă-ma

Flashback end

Scuze pentru greșelile  ❤

Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate  (ÎN EDITARE ) ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum