Pov Levi
Gajeel — Vine odată cu comanda aia !
Levi — Au trecut doar două minute.
Gajeel — Așa, si ?
Levi — Ești imposibil.
Nu înțeleg ce mă intrigă la el, cu toate că e un idiot simt o simpatie fața de el ce creste pe zi ce trece sau poate m-am răcit si asta ar fi o ipoteză.
Gajeel — La fel ca tine prichindel
Levi — Nu îmi mai zi așa cap de tablă
Gajeel — Nu mă simt deloc jicnit așa că spune-mi cum vrei.
Levi — Semeni cu Dragneel
Gajeel — Hei nu mă compara pe mine cu el suntem total diferiți.
Levi — Chiar așa ?
Gajeel — Normal că da.
Levi — Nu mi se pare deloc.
Gajeel — Of prichindel ce încăpățânată ești, spuse el în timp ce oftase mai mult obosit.
Levi — Cine vorbește.
Gajeel — Nu înteleg de ce doar cu mine te comporți așa.
Pov Gajeel
Chiar nu înțelegeam de ce doar cu mine si cu Natsu se comporta asa urat, cât de complicate pot fi fetele oare ?
Levi — Pentru mă ironizezi mereu.
Gajeel — Așa,si ?
Levi — Si urăsc asta
Gajeel — A deci princhidel e supărată.
Levi — O sa mor dacă mai stau mult cu tine.
Gajeel — Pentru mine nu sună rău să mor cu tine.
Levi — Idiot
Pov Lucy
Mi-am așezat telefonul pe masă fiind plictisită de el, iar în acest timp îl așteptam și pe chelner cu comanda.
Chelnerul — Poftiți sucurile.
Lucy — Mulțumesc
Chelnerul îmi făcu cu ochiul, iar în acest timp își etaleze un zâmbet fermecător.
Natsu — Observ că de la toată lumea accepți avansuri.
Lucy — Asta nu e treaba ta.
Natsu — Spune-mi si tu nu te simți ca o femeie ușoară ?
Lucy — Chiar în stadiul acela ai ajuns să mă faci ?
Natsu — La cum îi întorci pe toți , zise el după ce luase o gura de suc.
Lucy — Tu vorbești despre chestile astea ? Care aproape te-ai culcat cu toate fetele din școală
Natsu — Nu eu le-am obligat.
Lucy — Cretinule, esti josnic !
Natsu — Tu vorbești ?
Lucy — Da eu vorbesc, retrage tot ce ai spus despre mine !
Natsu — Nici nu ma gândesc e adevărul
Lucy — O chiar așa ?
Iau sucul meu de cireșe si torn tot lichidul roșu pe capul lui. Toată lumea se uita socată la mine mai ales prieteni noștri, așteptam ca Natsu să izbucnească într-o criza de nervi, dar el ramase foarte calm si se uita la mine cu o sclipire în ochii, ce are de gând ?
Vreau să îi iau si sucul lui dar mi-o ia înainte si simt tot lichidul cum se scurge pe față mea si cămașa de școală.
Natsu — Îți stă bine cu suc de portocale pe tine, spuse el cu un zâmbet mare pe față.
Pov Natsu
Daca a vrut să se joace pai atunci să ne jucam până la sfârșit.
Lucy — Idiotule !
Natsu — Scorpie !
Toată lumea se uita la noi ca la circ si nimeni nu schița nici un gest.
Gray — Hei opriti-va !
Juvia — Lucy !
Lucy — Niciodată nu o să mă mai iau după tine Juvia !
Natsu — Gray sa nu mai contezi pe mine în lucruri de genul acesta !
Lucy — Am plecat !
Natsu — La fel si eu !
I-am lăsat pe toți baltă si am mers spre casă la fel a făcut si Lucy, problema cea mai idiotă este că drumul ei spre casă e acelasi ca al meu. Așa că eu stau pe partea dreaptă a străzi, iar ea în stânga, nu ne priveam si nici nu voiam asta. Oare ar putea merge mai rău ziua asta ?
Am ajuns acasă si am observat ca ușa e deschisă. Ciudat puteam sa jur ca am închis-o azi dimineața. Merg în sufragerie si observ o silueta a unui bărbat, era el. Oare ce căuta aici, şi-a amintit că are un fiu.Natsu — Tata...
Tatăl D — Fiule ce mă bucur să te... , zise , dar se opri cand observase ca sunt jumate ud de suc de cireșe.
Tata D — Ce ai pățit ?
Natsu — Nimic important, tu ce cauți aici ?
Tata D — Am venit să te văd adică, nu am mai petrecut de mult timp împreună.
Natsu — De mult timp.
Tata D — Exact.
Natsu — Sunt bine poți pleca acum..
Tata D — Natsu nu va mai trebui să plec.
Natsu — Cum adică ?
Tata D — O sa rămână aici, m-am decis sa lucrez de acasă.
Natsu — Si crezi ca asta ma bucură ?
Tata D — Natsu.
Natsu — Ce e ? Trebuia să faci asta când aveam nevoie de tine !
Tata D — Știi si tu cum e cu serviciul
Natsu — Nu ! Nu stiu si nici nu vreau să te aud, astăzi chiar nu am chef de nimeni , iar cu aceste spuse am mers în camera sperând ca azi să am liniște.
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate (ÎN EDITARE ) ✔
FanfictionLiceul Fairy Tail o școală cunoscută unde elevii populari fac legea. Dar ce se întâmpla când căpitanul echipei de fotbal Natsu Dragneel si șefa majoratelor Lucy Heartfilia sunt într-un război în continu de popularitate. Oare se vor naște noi sentime...