Capitolul 8 [ Gruvia & Jerza ]

1.2K 127 10
                                    

Pov Juvia

Eram foarte încântată ca ies cu Gray -sama pentru că azi o să îmi spun sentimetele fața de el.

Gray — Ce suc vrei Juvia ?

Mă privea cu zâmbetul pe buze si ochii lui erau calzi si drăgăstosi. E clar Juvia, nu poate să o facă nu chiar nu pot.

Juvia — Un suc de portocale e bun.

Gray — Bine eu o să iau de căpșuni.

Căpșuni ? Juvia adora căpșunile mai bine ziceam si eu căpșuni !

Toți stăteau la mese separate câte doi, Erza cu Jellal se înțeleg destul de bine , Levi cu Gajeel se ceartă din cate văd, iar Lucy si Natsu stau pe telefone si nici măcar nu se uită unul la altul. Sincer eu cred ca Lucy are sentimente pentru Natsu, dar le ascunde ca să nu fie rănita sau poate mă înșel.

Gray — Si ce vei face după ce termini școala ?

Juvia — Aș vrea să merg la facultatea de medicină.

Gray — Si eu , poate nimerim la aceeași facultate.

Juvia — Ar fi frumos.

Gray — Ai vrea sa mai ieșim ?

Juvia — Să mai ieșim ?

Gray — Da dacă nu ești ocupata.

Juvia — Da !

Gray —  Păi va fi super atunci

Juvia — Sunt sigura că va fi plăcut.

Gray — Cum de nu ai un iubit ?

Pentru că te plac foarte mult si sunt obsedata rău de tine ! Asta as zis dacă as putea ? dar poate îl speriu si fuge, oh nu Juvia nu trebuie să fac asta !

Juvia — Încă nu am găsit persoana potrivită.

Gray — Înțeleg.

Juvia — Dar tu ?


Pov Gray

Pentru că  te plac pe tine si îmi e prea frică să recunosc. Dacă as zice că o plac poate ar fi mai bine, dar dacă o speriu si o să pară că sunt un obsedat ?

Gray —  Păi nici eu nu am găsit persoana potrivită.

Juvia — Stai calm sunt sigură că o vei găsi.

Gray — Stiu asta.

Si deja am gasit-o , mi-a atras atenția încă de anul trecut o vedeam mereu pe hol cu Lucy , râdea, zâmbea asta îmi place cel mai mult la ea zâmbetul.


Pov Erza

Erza — Totuși proiectul nostru e aproape gata ar mai trebui să facem ceva la el ?

Jellal — Eu zic ca e de ajuns sincer cred că am făcut o treabă bună.

Erza — Da, asa este.

O haide, mai mult curaj,  nu pot vorbi doar despre proiect, trebuie să mai găsesc și alte ideei.

Erza — Si ce crezi despre fete ? Am întrebat fără să realizez ce întrebare stupidă era.

Jellal — Te referi la prietenele tale ?

Erza — Da

Jellal —  Sunt de treabă totuși două persoane îmi atrag mult atenția în ultimul timp.

Mă uitam să văd pe cine privea Jellal. Se uita la Natsu si Lucy care stateau pe telefoane si nici nu se băgau în seamă.

Erza — Natsu si Lucy.

Jellal — Oricât ar nega, toți știm că simt ceva amândoi

Erza — Nu știu ce să zic de asta ,Lucy a suferit mult.

Jellal — La fel si Natsu.

Erza — Poftim ?

Jellal — Îți spun doar dacă promiți că nu zici la nimeni.

Erza - Promit.

Jellal - Poate ca Natsu a făcut o prostie atunci, dar fără sa-și dea seama cât de mult a ranit-o cu o simpla glumă copilărească. A suferit mult după Lucy a început să se învețe cu vicile ,până la urma l-am scos din chestia asta si și-a revenit dar pun pariu că încă are sentimente pentru Lucy.

Erza — Inteleg

Jellal — Totuși îl invidiez

Erza — De ce ?

Jellal — Pe cat de mult se preface că o urăște, pe atât de mult o iubește ,eu nu aș fi în stare de asta.

Erza — Dragneel si Lucy sunt speciali.

Jellal — Da așa e.

Erza — Dar noi, cum suntem ?

Jella — Noi ? Suntem complicați cred.

Erza — Chiar așa.

Jellal — Doua cuvinte pot schimba multe.

Te iubesc ? Oare asta vrea să zică ?
Nu sau poate da ? Atât de complicat poți să fi Jellal.


Pov Jellal

Te iubesc asta as zice daca nu mi-ar fi frica că îsi va schimba părerea despre mine.

Erza — Cuvintele schimbă multe.

Jellal — Așa e , totuși ma gândeam ca mai putem ieși, dacă vrei desigur.

Erza — Desigur, oricum am timp liber.

Jellal — Grozav atunci

Erza — Totuși Jellal ?

Jellal — Da Erza ?

Erza - Eu, adică noi , încercă ea să rostească câteva cuvinte, dar se simțea extrem de stânjenită.

Jellal — Cu curaj Erza ce e ?

Erza — Știi poate ieșim mâine undeva.

Da, da normal ca da , pe bune eu trebuia să întreb asta. O privesc atent si am observat că fața ei devenise colorata mai exact roșie.

Jellal — Te iau la 8 ?

Erza — Da

Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate  (ÎN EDITARE ) ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum