Pov Natsu
Unde naiba ai mers Lucy ?Ah stai a zis baia fetelor, oricum nu am fost pana acuma acolo și nu e nimeni în școală,deci o să am o experiență noua.
Ajung la baia fetelelor,dar deocamdată nu intru ci aștept să văd dacă va ieși ea.Natsu - Heartfilia ?
Pov Lucy
Deci nu cred chiar a venit după mine ce fraier, jocul meu merge bine.
Lucy - Pleacă o să vin imediat !
Natsu - Nu plec nicăieri fără tine așa ca ori vi acuma ori intru eu acolo
Lucy- Nu ramai acolo !
Bine să continuam jocul , ies din baie și îl văd rezemat de perete.
Natsu - Bine, eu nu te înțeleg de ce ai plâns ?
Lucy - Din vina ta.
Natsu - De ce ? intreaba total confuz în timp ce se aproprie de mine.
Lucy - M-am schimbat Dragneel nu mai sunt aceea persoana de care îti poți bate joc să fie clar, cuma suntem la egalitate și o sa te întrec.
Natsu - Hei nu am vrut să simți asta
Lucy - O ba ai vrut stiu bine asta !
Natsu - Nu e așa.
Lucy - Să încheiem subiectul și să mergem înapoi.
L-am lăsat cu ochii în soare și am mers în sală de detenție domnișoară Black nu prea a fost fericita dar nu a zis nimic iar după două minute a venit si Dragneel.
Lucy - Mai avem mult ?
Natsu - Încă o ora
Lucy - Nu te-am întrebat pe tine
Natsu - Când nu o sa mai fi așa ?
Lucy - Asa cum ?
Natsu - De încăpățânata...
Lucy - Asta pot să spun și eu despre tine.
Natsu - Mă dau băutut nu o sa te înțeleg niciodată șoarece de biblioteca.
Lucy - Nu îmi mai spune așa !
Natsu - De ce ?
Lucy - Fiindcă....
Flashback*
Azi am mers la biblioteca pentru o noua carte. Speram ca azi sa apară ceva nou și interesant.
Bibliotecara - Oh Lucy deja ai citit-o?
Lucy - Da a fost foarte interesanta, a-ti primit ceva nou ?
Bibliotecara - Da o carte noua chiar azi am primit sper să-ti placă
Lucy - Multumesc
După ce am luat cartea am mers spre clasa pentru ca aveam matematica și profesoarei nu-i plăceau întârziați.
- Oh uite-o pe tocilara , tu nu faci nimic altceva decât sa citești ? întrebase o colega de ai ei în batjocură.
Lucy - Eu..
- Normal că nu ce vrei sa facă o antisociala, spuse în coleg
Lucy - Nu e așa
- Acum știe sa vorbească..
Natsu - Chiar nu aveți ce face, haide-ti carativa !
Surprinsi de vorbele lui Natsu au plecat fără să mai stea pe ganduri în fața mea stătea cel mai popular băiat din școală Natsu Dragneel sunt în aceeasi clasa cu el,dar cu toate ca îl știu de trei ani nu a vorbit niciodată cu mine defapt de ce să vorbească.
Natsu - Să nu-i bagi în seamă.
Lucy - Bine
Natsu - Ti-ai luat o carte noua ?
Lucy - Eu pai da, dar de unde știi ca e noua ?
Natsu - Fiindcă nu am mai văzut-o pana acum la tine mereu îti lași cartile pe banca și de câte ori trec pe lângă ea observ ce cărți ai.
Lucy - Oh
Natsu - Haide șoarece de biblioteca în clasa că vom întârzia.
Lucy - A bine , stai mi-ai zis șoarece de biblioteca ?
Natsu - Da, nu o lua ca pe o insulta mie mi se pare o porecla drăguță.
Lucy - Bine
Flashback end*
Natsu - Fiindcă ?
Lucy - Fiindcă ești un idiot
Natsu - Ce mai explicație, pufnise el în timp ce își daduse ochii pentru cap.
După ce am ajuns acasă de la detenție patul a fost ultima oprire trantindu-ma peste el.Un bâzâit mă face să îmi deschid ochii și observ ca am un mesaj de la Juvia.
■ Juvia
Știre mare Gajeel dă o petrecere mare de halloween!■Lucy
Wow asta chiar că mă surprinde când e ?■Juvia
Peste 2 zile!■Lucy
Și care e tema ?■Juvia
Despre vampiri din câte am înțeles tot ce are legătură cu Dracula■Lucy
Și te-ai gândit cine o sa fi ?■Juvia
Doar o vampirita, lui Gray - sama cred că o să-i placa,dar tu ?■Lucy
Cred ca a treia soție al lui Dracula ,Maia cea care era să o transforme în vampir la miezul nopții dar nu a reușit din vina vânătorul de vampiri Kalpi.■Juvia
Ce mai poveste, mâine mergem la cumpărături toată trupa.■Lucy
După ce o să ies de la detenție■Juvia
Ah da bine atunci la 16:00 ne vedem la mall■Lucy
ÎnțelesSper să găsesc ceva asemănător pentru personajul meu oare Dragneel în ce se va costuma ? Cred ca Dracula oricum se crede regele idioților de ce nu și atunci a vampirilor.
Petrecerea asta de Halloween e cea mai buna soluție pentru planul meu trebuie doar să știu cum să îl atrag tot mai mult de mine .
Oh Dragneel te-ai pus cu cine nu trebuie.Sper că va plăcut acest capitol ❤
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate (ÎN EDITARE ) ✔
FanfictionLiceul Fairy Tail o școală cunoscută unde elevii populari fac legea. Dar ce se întâmpla când căpitanul echipei de fotbal Natsu Dragneel si șefa majoratelor Lucy Heartfilia sunt într-un război în continu de popularitate. Oare se vor naște noi sentime...