Capitolul 17 [Gray&Juvia + Gajeel&Levy ]

1.1K 114 19
                                    

Pov autor

Cu toate că de 30 de minute vorbeau, Gray nu putea să nu o analizeze amănunțit pe Juvia din 2 în 2 minute.
Arata extrem de bine și faptul că avea un impact mare asupra lui îl deranja mult.

Juvia - Gray-sama mă asculți ?

Gray- Aa..da

Juvia- Gray- sama te pot întreba ceva ?

Gray- Da Juvia

Cu toate ca era pregătită să-l întrebe,ezita pentru câteva momente.

Juvia- Am auzit că ai o iubita...

Gray- Iubita ? Dar pe cine am eu ca iubită ?
Juvia - Păi din câte știu eu numele ei e Kagura.

Gray rămâne suprins pe moment,dar începu să râdă ca un nebun de la spitalul 6.

Gray- Kagura e sora mea, nu iubita mea.

Juvia rămase total blocată începu să-i fie extrem de rușine pentru ce a întrebat.

Juvia- Îmi pare rău ,Gray - sama! Juvia care e o idiota !

Și lacrimi îi se formară în colturile ochilor în timp ce își muscă buza ca să nu începâ să plângă.

Gray- Ăaa Juvia a fost doar o întrebare doamne...

Se apropria de ea și îi șterse cu degetul arătător lacrimile. Respirația lui mentolată îi inunda simțurile și își simțit picioarele ca de gelatină. Era prima data când era așa aprope de Gray.

Juvia - Gray-sa..

Dar nu apucă să spună mai mult că își lipi buzele sale de ale ei . Sărutul era unul timid și deloc erotic totusi Gray simțit mi de fiori ce îi cuprindea tot corpul. După ce se despărțiră din sărut,Juvia se sprijini cu mâinile de pieptul lui ca să fie sigura că nu o să cadă sau leșine.

Juvia- Gray-sama ma sărutat ? de ce ?

Gray- Fiindcă te plac mult Juvia.

Juvia- Aa Juvia crede că o să leșine....

Gray- Oh hei Juvia !

Sărutul și confesiunea lui Gray o aduse pe culmea fericiri și era sigură că visează.

Juvia- Cred că e un vis, da asta e !

Și în acel moment Gray o pișca destul de tare pe Juvia de fund

Juvia- Au ! Doare !

Gray- Vezi nu-i un vis, și acum as vrea să aud și din partea ta la fel

Juvia - Juvia te place foarte mult Gray-sama...
Gray îi furase un sărut la Juvia care a rămas din nou surprinsă de gestul lui.

Gray- Am vrut să aud demult asta.

Și o lua-se în brațe tandru și posesiv fără să îi bage în seama pe cei din jur care deja începeau să bârfească despre ei.

În timpul acesta Gajeel o duse pe Levi în camera lui unde amândoi stăteau în liniște.


Pov Levi

Levi- Ei de ce mai adus aici ?

Eram așezată pe patul lui în timp ce el stătea în picioare în fața mea.

Gajeel - Păi eu am ceva important să-ti spun

Se uita în orice direcție doar în ochii mei nu,oare de ce ? Stai nu se poate

Levi- Important ?

Gajeel - Da, ce n-am făcut până acum și e prima data când o fac.

O doamne o să se confesase mie ! O doamne chiar o să facă asta Gajeel
Nu ca m-ar interesa dar,....

Levi- Spune !

Gajeel - Știi eu...

Levi- Da

Amândoi ne uitam în ochii altuia si după părerea mea era foarte stânjenit

Levi - Haide Gajeel zi odată

Gajeel- Am nevoie de ajutor la matematică !

Levi - Gajeel și eu te....stai ce ?


Pov autor

Levi rămase total blocată și se uita la el de parcă ar fi avut o un cap în plus.

Gajeel - Da știi mi-a fost extrem de greu sa zic asta și din câte am auzit ești foarte bună la matematica și...

Levi- Nu !

Gajeel - De ce ?

Levi - Fiindcă eu credeam ca tu o să...

Dar se opri, dacă termina propoziția sigur era distrusa tot anul școlar se gândi ea.

Gajeel - O să ce ?

Levi - Las-o balta oricum nu înțelegi..

Gajeel- Deci nu o să mă ajuți ?

Levi- Depinde Gajeel am câteva condiții

Gajeel - Ok spunele..

Levi- 1 Nu îmi mai pui nici o poreclă!
2 O să mă ajuți de câte ori am nevoie și 3 hmm din fericire pentru tine n-am un 3..

Gajeel - Prima condiție e exclusă!

Levi- Eh de ce ? Sa știi ca pui porecle grosnice !

Gajeel- Tu ești sigura la care iam pus poreclă !

Levi rămase puțin suprinsa de cele zise de el dar acum era și îngândurată.

Levi- De ce ?

Gajeel- Nu știu..

O liniște se lăsară intre cei doi și Levi se sătura-se să mai stea în liniște voia ca seara aceasta să petreacă,nu să vorbesca despre porecle cu Gajeel.

Levi- Ești un idiot mare..

Și spunând asta ieșise din camera lui și el urmand-o în spate fiindcă el voia sa termine insultele cu ea, nu ea cu el .



Sper că va plăcut acest capitol :3

Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate  (ÎN EDITARE ) ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum