Pov Natsu
Ora de romană e așa de plictisitoare îmi vine să adorm imediat. Au trecut nouă zile de când eu si Lucy am devenit amici e ciudat nu stiu de ce,dar e total ceva nou. Pe proiect am luat nota bună si prieteni noștri la fel. Mai am doar o zi să ma culc cu Lucy, daca nu, voi pierde pariul ,dar nu pot sa fac asta. Nu stiu mie frica într-un fel nu vreau să o pierd din nou, totuși acele cuvinte "Ai grija Dragneel să nu te îndrăgostești " mă tem ca se adeveresc cu cât stau mai mult cu ea, cu atât simt acel sentiment mai tare.
Gray - Diseară vi în club,nu ?
Natsu - Habar nu am
Gray - O sa fie si Lucy si azi trebuie să o cucerești frate dacă nu pierzi pariul.
Natsu - Ușor de zis greu de făcut.
Gray - O haide unde e acel Dragneel care cucerește toate fetele ?
Natsu - Sa sinucis
Gray - Revino-ti e cel mai bine
Pov Lucy
Juvia - Deci mergem la club seara aceasta?
Levi & Erza - Da
Lucy - Eu nu.
Erza - De ce nu ?
Lucy - Nu am chef deloc și am și multa
treabă
Juvia - Cum ar fi ?Lucy - A-ti uitat ca trebuie să facem o noua coregrafie și mai avem timp doar o lună.
Levi - Stai calmă Lucy, totul o să fie bine.
Erza - Si vin și băieti.
Lucy - Sa ghicesc Jellal, Gajeel, Gray și Natsu.
Juvia - Da
Lucy - Chiar trebuie ?
Juvia- Te rog, spuse ea în timp ce imita o față de copil inocent .
Lucy - Bine vin.
Club Sttles
Sorb din băutura rece și spirtuoasă în timp ce îmi admir prietenele pe ringul de dans. Arată super toate nu mă miră cum le privește sexul masculin. Erza e îmbrăcată cu o rochie rosie ca sângele mulată pe ea mai sus cu o palmă de genunchi, Juvia cu o rochie roz aprins ce îi scoate minunat formele în evidenţă si Levi cu o rochie de culoare galbenă ce se potrivea perfect pe corpul ei.
Iar eu sunt îmbrăcată cu o rochie neagra mulată mai sus cu o palmă de genunchi . Băieti încă nu au venit si mă întreb cum de ?Pov Natsu
Natsu - Am spus nu !
Tata D - O haide fiule o să-ti pleacă de ea.
Natsu - Nu ma interesează de damele tale tată.
Tata - Natsu, Natalia nu e genul acela de femeie !
Natsu - Cum să nu
Mă cert cu tata de 30 de minute din cauza ca vrea sa particip la cina cu iubita lui, motivul să o cunosc si problema cea mai idiota e că si prieteni mei asistă la asta.
Tata D - Intelege că o iubesc pe Natalia si vreau să o accepti si tu.
Gray - Domnule Dragneel nu puteti lasă discutia asta pe maine avem putină treabă, spuse brunetul în timp ce arata spre ceasul de pe mână.
Tata D - Desigur
Am ieșit din casă cu prieteni mei fără să mai stau pe gânduri.Ce are în cap omul asta.
De ce să-mi prezinte mie de o femeie oarecare,care sigur îl vrea pentru bani. Nu pot sa accept o femeie în viata lui tata singură, femeie care trebuia sa fie în viaţa lui era mama.
Pus pe multe gânduri nici nu observ când am ajuns la club.Intrăm toti înăuntru si ne îndreptăm spre bar.Jellal - Oh uite-o pe Erza, v-am lăsat băieti.
Natsu - Unul plecat.
Gray - Juvia !
Natsu - Doi plecati
Gajeel - Oo prichidel...
Natsu - Si am rămas singurul care se îndreaptă spre bar. Le vedeam pe toate fetele doar pe Lucy nu. Poate nu a venit nici eu nu stiu de ce am facut-o.
Lucy - Dragneel.
M-am întors privirea în drepta mea si acolo am vazut silueta de femeie care abea asteptam să o văd într-un fel. Am rămas surprins câteva secunde la cum arata, nu m-ar mira dacă toti din clubul acesta ar privi-o doar pe ea.
Natsu - Hei arăti...
Lucy - Frumoasă ?
Natsu - Da, spun în timp ce îmi frecam ceafa stânjenit fiindcă mi-o luase înainte cu replica.
Lucy - Multumesc
M-am apropiat de ea si mirosea a alcool, mult alcool.
Natsu - Domnișoară Heartiflia vă mai puteti tine pe picioare ? zic cu puțină batjocură în glas ca să îi văd reactia, dar tot ce făcea era sa mă privească zambind.
Lucy - Poate că da,poate că nu .
Pov Lucy
Poate că am băut prea multe pahare, de ce chiar nu stiu, dar acum sunt sigura ca a fost o greșală.
Natsu - Pai atunci o să mă alătur ție
Si el comandă barmanului una dintre cele mai tari băuturi. Băuse cinci pahare unul după altul, iar după se ridica brusc.
Natsu - Dansezi ?
Lucy - Ești în stare ?
Natsu - Hai să aflăm Lucy.Fără să mai stau pe gânduri i-am acceptat invitatia după alte câteva minute am mers din nou la bar.
Natsu - Pun pariu ca nu ești în stare să bei mai mult ca mine.
Lucy - Vrei să te faci de râs ?
Natsu - Nu o să se întâmple Heartfilia
Lucy- Tu ai vrut-o
Amândoi am început să bem pahar după pahar,nu mai știm cate am băut, dar stiu ca mai era putin și îmi dădeam stomacul afară, mă uităm la el si nu avea nimic. Pentru moment m-am simțit extrem de amețită și m-am lăsat în brațele lui.
De ce mie atât de cald ? Incerc să mă mișc,dar ceva ma tine strâns si imobilizată. Îmi deschid ochii,iar faţa mea e scobitura unui gât de bărbat.
Îmi ridic privirea si văd acel par rozaliu care nu l-as confunda niciodată. Mai clipesc de câteva ori încă confuză, mi-am ridicat acea pătura și am observat că sunt goală.
Nu se poate , eu aseară am făcut-o cu el ?
Spre surprinderea socului meu am început sa țip cât m-au ținut plămânii de tare.
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate (ÎN EDITARE ) ✔
FanfictionLiceul Fairy Tail o școală cunoscută unde elevii populari fac legea. Dar ce se întâmpla când căpitanul echipei de fotbal Natsu Dragneel si șefa majoratelor Lucy Heartfilia sunt într-un război în continu de popularitate. Oare se vor naște noi sentime...