Capitolul 10

1.1K 117 9
                                    

Pov Lucy

Azi e sâmbătă, o zi în care voi lenevi toată ziua. Abia aștept să îmi răsfăț fundulețul si prin asta vreau să zic că mă voi uita la anime si voi mânca numai dulciuri toată ziua.
Dar va trebui să trec si pe la Natsu să continuam proiectul acela, sper ca azi sa merga mai bine lucrurile.


Pov Natsu

Privesc ceasul de pe perete si e 16:23 oare azi Lucy va veni ? Cobor din camera unde am stat aproape toată ziua si mă duc în sufragerie.

Natsu - Hei tata...

Tata D - Bună fiule.

Natsu- Tata azi cred că o să vină o colegă ca să terminăm un proiect așa ca ai putea pleca ?

Tata D - De ce să plec, chiar aş vrea să o cunosc pe această colegă.

Natsu - Dar de ce să rămâi ?

Tata D - Natsu..

Natsu - Bine fie cum vrei tu .

In timp ce vorbeam cu tata, soneria de la ușă s-a auzit, fără să mai stau pe gânduri am mers să o deschid.

Lucy - Bună

Natsu - Hei

O las să intre înăuntru si merge direct în sufragerie.

Lucy - Buna ziua

Tata D - Buna, tu ești fata lui Heartfilia, nu ?

Lucy - Da

Tata D - Nu l-am mai văzut de ceva timp cum e ?

Lucy - E bine, spuse ea cu un mic zâmbet pe față.

Natsu - Voi doi va cunoașteți ?

Lucy - Tatăl tau si tatal meu au fost parteneri de afaceri mai demult..

Natsu - Oh..

Tata D - Nu te superi daca o să vorbesc puțin cu ea, nu ?

Natsu - Dar avem un...

Lucy - Nu o să se supere.

Rămân total perplex de vorbele lui Lucy si tot ce pot sa fac e sa bolborosesc ceva înjurături.
Mă uitam la ei cum vorbeau si cred că au trecut 30 de minute, Lucy zâmbește la tata si pare foarte amuzată de conversația pe care o au la naiba cu voi.

Natsu - Bine, cred că e de ajuns treci în cameră Lucy.

Lucy - Poftim ?

O iau de mâna si o trag spre camera mea, ea e total uimită de reacția mea si tata la fel.

Lucy - Nu crezi ca din nou exagerezi ?

Natsu - Avem un proiect de făcut dacă ai uitat, spun sec în timp ce o privesc pentru o secundă.

Lucy - Ah da, am mai făcut eu o parte din el așa ca e aproape gata.

Natsu - Înțeleg mă duc sa aduc tableta din sufragerie.


Pov Lucy

Ce naiba l-a apucat ? Doar vorbeam cu tatal lui doamne ce om. Ma uit prin camera lui si e foarte ordonata pentru un băiat, totuși privirea mi se oprește pe un dulap plin de cărți . Romane, polițiste , cărți de istorie si geografie, nu credeam că are o bibliotecă așa mare. Privind cărțile am observat un album plin cu fotografii ,l-am luat în mână si am început să-l răsfoiesc erau poze cu Natsu cu tatăl lui si mama lui care din păcate a murit când Natsu avea 3 ani. Răsfoirea mea s-a terminat când am ajuns la o pagina plina de poze cu mine si el , arătam așa de fericiți, mai ales că eram doar doi copii.

Natsu - Ce faci ?

Lucy - Păi eu mă uitam

Nici nu l-am observat când a intrat în camera, acum ce fac ?

Natsu - Pune-l la loc

Lucy - Eram drăguți când am fost copii.

Natsu - Si acum suntem drăguți.

Lucy - Nu ma refer la fizic ,ci personalitate.

Natsu - Vrei sa încheiem odată acest capitol ?

Lucy - Da, vreau.

Natsu - Pai atunci ?

Lucy - Vreau să o luăm de la început

Natsu - De ce ?

Lucy - Nu stiu pur si simplu m-am saturat, de trei ani tot continuam să ne certam.

Natsu - Si oare de ce ?

Lucy - Fiindcă nu ne suportam ?

Natsu - Nu

Lucy - Atunci ?
Natsu - Fiindcă suntem diferiti.

Lucy - Este pentru prima dată când nu ne certăm.

Natsu - Ciudat, nu ?

Lucy - Toate au un început.

Natsu - Heartiflia

Lucy - Dragneel

Natsu - Despre ce tot vorbim ?

Lucy - Chiar nu stiu.

Amândoi am început sa râdem de noi înșine ,nu știam ce sa întâmplat, ce ne-a venit sa zicem toate lucrurile alea, dar a fost un sentiment plăcut.
După ce am mai lucrat puțin la proiect a venit timpul în care trebuia să plec.

Natsu - Chiar suntem ciudați

Lucy - Deci acum noi suntem ?

Natsu - Amici

Lucy - Sună bine,dar..

Natsu - Dar ?

Lucy - Ai grijă Dragneel să nu te îndrăgostești.

Si cu aceste spuse am ieșit pe usa fără să mai ascult ce vrea să zică. Dragneel si eu din nou împreună ? Cea mai mare prostie,dar îl voi face să sufere așa cum am suferit si eu.



Sper că va placut ❤

Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate  (ÎN EDITARE ) ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum