Pov Natsu
Loke — Asta e imposibil,cum adică voi doi ?
Natsu — Foarte simplu, iar dacă te mai prind că te dai la ea, poți de acum să-ti faci rezervare la spital !
Loke pleacă fără să mai stea pe gânduri, iar eu mă uitam la Lucy care stătea încă socată de ceea ce s-a întâmplat.
Natsu — Hei tu..
Lucy — De ce ai făcut asta ? țipase ea atât de tare încât el își puse mâinile la urechi.
Natsu — Ar trebui să te bucuri ca te-am scăpat de el si în primul rând tu ești cea care a zis ca sunt iubitul tău
Lucy — Nu am știut ca pe tine te-am prins de braț !
Natsu — Da, cum spui tu ,știi încă se uită n-ai vrea să continui jocul ca să scapi odată de el ?
Lucy — Ce vrei de la mine,Natsu ?
Natsu — De ce crezi că as vrea ceva ?
Lucy — Fiindcă tu doar în generala îmi făceai favoruri.
Si atunci mi-am amintit de toate momentele cu ea din generala, toate acele momente plăcute ce dintr-o data mi-au acaparat toată mintea. Să mai țin la ea ? Ar fi șanse mereu sa o năcăjesc si o supăr doar ca să-mi dea atenție, dar stiu că ea mă urăște pentru ceea ce i-am făcut si așa va rămâne mereu.
Natsu — Ascultă, eu doar am făcut un bine pentru spovedanie la biserică așa că, la revedere
Pov Lucy
Acel sărut mi-a trezit amintiri ca si primul sărut cu el din generala. Cu toate ca a fost diferit față de atunci, buzele lui erau la fel de calde ca si atunci. Îmi amintesc fiecare moment, cu el eram fericită, foarte fericită, dar inima mea a fost ruptă si durerea care mi-a provocat-o ma făcut să nu mai am încredere în niciun băiat.
După antrenament mi-am luat la revedere de la fete,iar la ieșire din școală mă aștepta Loke spre surprinderea mea.Lucy — Ce vrei Loke ?
Loke — Pentru cât timp îl ți ? întrebase în timp ce se apropria de ea.
Lucy — Poftim ?
Loke — Să fim sinceri, poate că ești cu el împreună, dar o relație serioasă nu cred că e, așa că pentru cât timp o să mai fiți împreună ?
Lucy — De ce întrebi ?
Loke — Fiindcă vreau să stiu si eu ce placeri a avut Dragneel de la tine.
În acel moment am vrut să îl plesnesc,dar cineva mi-a luat-o înainte cu un pum.
Natsu — Pe asta nu o să o afli în veci !
Natsu mai voia să-l lovească încă odată, dar l-am oprit cand i-am prins brațul în mâinile mele firave fața de ale lui, puteam să simt cât de nervos era iar asta mă speria puțin.
Lucy — Te rog,lăsa-l !
Natsu — Data viitoare Loke nu o să mai fie nimeni care să-ți salveze fundul.
M-a prins de mâna si m-a tras după el cu o multă putere, oare el știe ce forță are ?
Lucy — Mă doare !
La auzul vorbelor mele se opri și îmi daduse drumul la mâna.
Natsu — Scuze, spuse el în timp ce ii evita privirea.
Lucy — Sper ca nu vorbeai serios când îl amenințai pe Loke.
Natsu — Îți pasă de el ?
Lucy — Stai ce ? Nu îmi pasă doar că o să ai probleme.
Natsu — Cum să nu Heartifilia.
Drumul meu spre casă era si spre casa lui si asta nu-mi placea deloc adică de cate ori merg undeva tot de el dau.
Lucy — Eu vorbesc serios, ar trebui să nu mai fi așa impulsiv
Natsu — Oh, te rog lasa-ma cu chesti de genu acesta
Lucy — În generala nu erai așa !
Natsu se opri din mers si se întoarse spre mine, se uita atent în ochii mei cu o privire rece .
Natsu — Fiindcă atunci am fost un prost , doar un prost a putut ieși cu tocilara scoli !
Cand am auzit cuvintele, m-am apropiat de el si l-am plesnit cât am putut de tare, pe moment a fost șocat dar a rămas nemișcat.
Lucy — Si eu am fost o proastă ca te-am iubit extrem de mult chiar dacă a fost o iubire de copil !
Natsu — Greșala ta, zise în timp ce pufnise ironic.
Lucy — Da, așa este, greșeala mea că m-am îndrăgostit de cea mai egoista ,aroganta si idioată persoana care ma făcut să sufăr !
Simțeam cum câteva lacrimi mi se rostogoleau pe obraz dar nu îmi pasă.
Lucy — Asa ca fi pregătit Dragneel pentru cei mai rău !
Am plecat fară să-l mai las să zică ceva, voiam să-l fac să sufere cum am suferi si eu.
Sper că va plăcut acest capitol :3
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate (ÎN EDITARE ) ✔
FanficLiceul Fairy Tail o școală cunoscută unde elevii populari fac legea. Dar ce se întâmpla când căpitanul echipei de fotbal Natsu Dragneel si șefa majoratelor Lucy Heartfilia sunt într-un război în continu de popularitate. Oare se vor naște noi sentime...