Pov Natsu
Mă ridic ca ars din pat din cauza unui ţipăt de femeie.
Natsu - Ce naiba ? iar privirea mea cade spre Lucy care e toata rosie la faţă si nu-mi dau seama dacă de nervi sau de rusine.
Lucy - Natsu Dragneel ce ai făcut !
Flashback
Lucy - Nu mai pot ai câștigat Dragneel.
Era terminată total cred ca am facut o tampenie cu provocarea asta a luat-o prea în serios.
Natsu - Ti-am zis ca voi castiga.
Lucy - Am o problemă, spuse în timp ce se agăța de mine.
Natsu - Cum ar fi ?
Lucy - Tu ce crezi ?
Daca fac asta o sa câștig pariul si o sa am o mândrie imensă că a ajuns în patul meu dar o să ma urască toată viata.
Natsu - Lucy eu...
Nu apuc sa termin ce aveam de zis ca buzele sale moi si carnoase le apasă pe ale mele. Sărutul timid a de venit unul sălbatic iar limbile noastre au început un joc de dominare.
Natsu - Dacă nu ne oprim acum o sa te fac a mea în noaptea asta, îi șoptesc la ureche.
Lucy - Nu am nimic împotriva, zise ea la fel de încet ca mine.
Corpul ei se sprijini de al meu mergând spre ieșire. După 20 de minute în care pantaloni au fost al naibi de strâmți am ajuns și în camera mea cu Lucy sub mine în pat. Nu i-am văzut mașină lui tata deci cred că e plecat și nu o să am nici o problemă ca cineva să mă deranjeze.
Lucy - Natsu
Natsu - Da Lucy ?
Pov Autor
[ Moment +18 ]Lucy - Nu am mai făcut-o pana acum
El fusese uimit de cele spuse și mai ales confuz dar își reveni repede.
Natsu - O să am grijă, spuse el si o săruta flămând mai mult sufocand-o pe biata fată care deabea respira sacadat sub el.
Hainele au dispărut repede după amândoi, Natsu îi explora cu privirea corpul perfect definit al lui Lucy. Mâna lui îi atingea fiecare parte a corpului făcând-o pe Lucy să geamă și să simtă plăceri noi.
Începu să-i sărute tandru fiecare părticică din corp de sus pana jos. In timp ce cu o mâna îi masa un sân cealaltă cobora încet și se opri la intimitatea ei unde plăcerile lui Lucy erau mult împlinite. După câteva minute în care Natsu era mai mult ca pregătit să execute și ultima faza fiind atent cu Lucy. Amândoi au început să simtă acea placere imensă iar după câteva momente amândoi si-au dat drumul.
Natsu - Ai fost minunată, spuse și o sărută pe frunte în timp ce o trase în brațele lui.
Flashback end
Natsu - Nu mai țin minte.
Lucy - Pedofilule ce naiba sa întâmplat aseară ?
Natsu - Pai cred că nu ești asa de idiotă încât sa nu observi cum suntem.
Lucy - Sa mori în iad idiot fără creier ! țipase la el în timp ce îl plesni cu toată puterea.
Natsu - Oprește-te odată !
Lucy - Te urăsc !
Iar ea începu să-l lovească cu perna, Natsu care nu era mai prejos a făcut acelas lucru.
Natsu - Știi ce-i culmea ca mă lovești ca și o descreierata nebuna care e goală pușcă în fața mea.
Lucy se opri pentru câteva secunde ca să-i analizeze fraza lui Natsu și imediat coborâse din pat cu cearceaful după ea. Își luase ce haine apuca pe ea și se întoarce către Dragneel cu telefonul mobil și în mai puțin de doua secunde îi făcuse o poza dezbrăcat complet.
Natsu - Ce naiba ?
Lucy - Dacă spui cuiva de asta Dragneel voi face câteva postere cu tine și le voi lipi prin școală cred ca fanele tale le vor adora.
Natsu - Ăsta e șantaj !
Lucy - Nu fi așa de calm, o sa te fac sa plătești scump pentru asta.
Natsu - Am destui bani Heartfilia.
Ea nu mai zise nimic si ieșise din camera lui fără să-i mă asculte ironiile.
Pov Natsu
Eh nu a reacționat asa de rău, mă uit prin camera să văd cu ce să mă îmbrac și îi observ sutienul lui Lucy pe lampa mea. Asta sigur ca fi dovada perfecta pentru Leon, am reușit să împușc doi iepuri dintr-o lovitură. Totuși dacă stau să mă gândesc Heartfilia nu a fost chiar asa de rea mai ales că a fost prima data. Primul sărut a fost al meu și prima noapte la fel, acum sigur nu mai scapi de mine.
Următoarea zi Natsu venise la scoala mai mult ca bucuros cu un zâmbet mare pe față iar pentru prieteni lui se putea deja citit aceasta fericire.
Natsu - Deci Leon ce zici ?
Leon - Asta chiar e sutienul ei ?
Gray - Tu ce crezi ?
Leon - Bravo Dragneel te-ai descurcat foarte bine..
Dragneel- Mă știi doar
Leon - Totuși mă cam mir că ai scăpat viu.
Gray- O haide se vede că Lucy e îndrăgostită de el..
Leon - Eu nu as zice asta
Natsu - Ce vrei să zici ?
Leon - O nu știi Lucy si Loke sunt împreună chiar azi dimineață am auzit ca si-au oficializat relația.
Sper ca va placut acest capitol
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate (ÎN EDITARE ) ✔
FanfictionLiceul Fairy Tail o școală cunoscută unde elevii populari fac legea. Dar ce se întâmpla când căpitanul echipei de fotbal Natsu Dragneel si șefa majoratelor Lucy Heartfilia sunt într-un război în continu de popularitate. Oare se vor naște noi sentime...