Capitolul 3

1.4K 128 18
                                    

Pov Lucy *

Natsu — Pe dracu, directorul are de gând să se joace cu viața noastră !

Lucy — Asta sigur e o greșală

Natsu —  Sigur, cum să nu.

Îl priveam destul de urât, acum câteva secunde era nervos si acum e indiferent, ce naiba, e bipolar ? Mă uit la încheietura mâini mele si încă mă ținea de mana, dar nu strâns si nici dureros.

Lucy — Ai de gând să-mi dai drumul la mâna ?

Natsu — Oh...

Mi-am luat încheietura în mâna stânga si mi-am masat-o, mă durea puțin si se observa o urmă de roșeață la cum m-a strâns.

Natsu — Te doare ?

Lucy — Logic că mă doare, retardatule !

Natsu — Încă o insulta de genul acesta si îți jur că zbori de la ultimul etaj al scoli.

Lucy — Sigur

Cum am zis e bipolar si mai trebuie să fac acest proiect si cu el, doamne dă-mi răbdare să nu-l omor.

După ore avem antrenament pentru majorete pe fete nu le-am văzut azi si asta mi-a dat o senzație neplăcută, oare pun ceva la cale ?
Intru în vestiar, iar acolo îmi găsesc prietenele care chicoteau.

Lucy — Ce sa întâmplat ?

Juvia —  Lucy, ai văzut că sunt cu Gray-sama !

Lucy — Înțeleg că îl placi,dar ia-o mai ușor

Levi — Eu sunt cu idiotul de Gajeel !

Erza — Iar eu cu Jellal ,spuse ea în timp ce își aranja echipamentul în vestiar.

Lucy — Jellal e un tip de treabă si ar trebui să-i dai o șansă.

Erza — Chiar crezi ?

Lucy — Da, si până la urma știm toate ca îl placi .

Erza — Ce ?

Juvia — Așa e.

Erza — Iar tu ai căzut cu Natsu.

Lucy — Mai bine aș muri decât asta

Erza — Lucy tu sigur nu mai ai sentimente pentru el ?

Lucy — Nu, asta a fost în trecut, iar acum suntem în prezent.

Erza —  Am înțeles.

Levi — Apropo azi vine si echipa de basket.

Lucy — Alt chin pe cap.

În școală sunt doua tipuri de sporturi fotbal si basket iar noi majoretele suntem pentru ambele sporturi cu susținerile. Loke e căpitanul echipei de basket si de la un timp încercă să mă cucerească non stop. Faptul cel mai amuzat e că oricât l-as respinge nu se dă bătut deloc.

Lucy — Bine fetelor haideți să începem antrenamentul !


Pov Natsu*

După încălzire si aproximativ 40 de minute de joc apar si majorele însfârșit ,măcar acum putem lua o pauză să ne uităm la ele. Aveai la ce sa uiți toate erau bune doar ca una singură era foarte enervantă.

Leon — Se pare că ai pus ochii deja pe cineva.

Natsu — La ce te referi ?

Leon — Lucy Heartfilia

Natsu — Ești nebun mai bine mă omor.

Leon — Oricum nu e de tine.

Natsu — Stai ce ? întrebase rozaliul total confuz de vorbele colegului său.

Leon — Asta e adevărul

Natsu — De ce nu aș fi de ea ?

Leon — Nu știu, nu prea ar fi posibil.

Natsu — Si daca nu e așa ?

Leon — Demonstrează atunci.

Natsu — Ce vrei să fac ?

Leon — Să zicem că e un pariu dacă în două săptămâni reușești să o bagi în patul tau atunci timp de o lună voi face cinste la club pentru toată echipa.

Natsu — Si dacă pierd ?

Leon — Eu te voi înlocui ca si căpitan.

Natsu — Ai vise mari.

Leon — Deci sa făcut ?

Natsu — Sa făcut !

Gray — O uite-i si pe cei de la basket.

M-am uitat în jur si am observat cum Loke se dădea la Lucy, aproape că se urca pe ea. Bine Natsu ai timp două săptămâni să o facem si pe asta. Oricum nu aş regreta niciodată dacă s-ar întâmpla asta cu ea din cate stiu nu a avut nici un iubit deci asta înseamă că încă e virgina sau poate mă înșel, vedem pe moment. Mă apropri de ei si o auzeam pe Lucy cum ridica tonul la el,înainte să zic ceva Lucy mă apucă de brațe și mă trage spre ea.

Lucy — El e iubitul meu !

Natsu — Huh ?

Loke — Ce ?


Pov Lucy

Loke mă stresa în continuu si voia să își pună mana într-un loc prea intim si atunci am apucat pe cineva de braț fără sa mă uit cine e. Loke era foarte uimit si m-am întors să văd pe cine am prins de brat... picioarele au început să mi se înmoaie si îmi venea să-mi dau palme pentru ce am făcut ,adică dintre toți fix pe Natsu !

Loke — Bună gluma Lucy, zise în timp ce voia să se aproprie de ea.

Natsu — Nu e nici o glumă noi doi suntem împreună.

În acel moment Natsu mi-a luat fața în mâinile lui si i-am simțit buzele sale presate peste ale mele.



Sper ca va plăcut capitolul acesta

Liceul Fairy Tail : Dragoste Vs Popularitate  (ÎN EDITARE ) ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum