Thirty Three

2.2K 171 4
                                    

Odasétáltunk az ágya mellé és én könnyes szemekkel néztem rá.
Megfogtam a kezét és csak néztem. Hirtelen kinyitotta a szemét én pedig megkönnyebbültem.

-Jól vagy?-kérdeztem és egy mosolyt erőltettem arcomra.
-Élek-mondta ki nehezen.
-Pihenj-mondtam, mire enyhén bólintott.

Anya és Dave beszélt még vele egy keveset. Éjszaka volt. Kicsit fáztam de nem érdekelt. Dave azt mondta hogy valaki bent maradhat vele ha szeretne. Gondolkodás nélkül kijelentettem hogy én fogok bentmaradni. Beleegyeztek.
Elköszöntem szüleimtől majd visszamentem Blakehez. Ott feküdt az ágyba bekötött fejjel. Infúzíóval a karjába. Sápadt arccal. Az a látvány. Szörnyű volt. Rossz volt látni ahogy az az ember aki a legjobban szeretek ilyen szörnyű állapotban van.

Leültem az ágy mellé és elkezdtem nyomkodni a telefonomat. Nem sokkal később éreztem hogy Blake keze combomon van. Ránéztem és elmosolyodott.

-Miért nem vagy otthon?-kèrdezte.
-Mert itt szerettem volna lenni melletted-feleltem.
-Hazamehettél volna-mosolygott rám.
-Mi történt?-kèrdeztem és próbáltam figyelmen kìvűl hagyni elöző mondatát.
-Rosszul éreztem magam...leszerettem volna dőlni de hirtelen a földre zuhantam. És bevertem a fejem.-mondta a sablonos sztorit.
-Miért zárkóztál be?-érdeklődtem
-Az nem fontos-mondta
-Blake!
-Igen?
-Nagyon fontos hogy miért zárkóztál be, hiszen soha nem szoktál-mondtam.
-Bevallom, hogy fogalmam sincs miért tettem, nyilván egyedül szerettem volna lenni egy kicsit-mondta én pedig megértően bólintottam.
-Legközelebb szólj ha rosszul vagy, rendben?
-Ígérem-felelte és megfogta a kezem.

Szegényke alig bìrta fogni a kezem. Szervezete nyilván legyengült a fájdalom csillapìtótól.

Beszélgettünk még egy nagyon keveset ugyanis Blake elaludt. Megpusziltam homlokát majd gyorsan elugrottam a büfébe és vettem egy szénsavas vízet amit elfogyasztottam majd visszamentem hozzá.
Visszaültem a kórházi székre, és elnyomott az álom. Mikor felébredtem Blake ébren volt azért egy mosollyal jutalmazott meg amikor kinyitottam szemhéjamat.

Összezárva*Blake Gray Fanfiction*Where stories live. Discover now